Pokojowa Nagroda Nobla

Data: 2012-09-16 15:15:24
Autor: Stachu Chebel
Pokojowa Nagroda Nobla
Ot tak dla przypomnienia.. W 2009 otrzymal ja prezydent USA. Niezle
jaja, co nie ???

Data: 2012-09-16 15:17:32
Autor: Stachu Chebel
Pokojowa Nagroda Nobla
On 17 Wrz, 00:15, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:
Ot tak dla przypomnienia.. W 2009 otrzymal ja prezydent USA. Niezle
jaja, co nie ???

Aha!! I to jeszcze w dniu zbombardowania Ksiezyca przez USA jakby im
jeszcze bylo malo,hehehe...

Data: 2012-09-17 01:30:45
Autor: leszek niewiadomski
Pokojowa Nagroda Nobla
Am 17.09.2012 00:15, schrieb Stachu Chebel:
Ot tak dla przypomnienia.. W 2009 otrzymal ja prezydent USA. Niezle
jaja, co nie ???

Nie przesadzaj, kolego. Przejrzalem liste i zdziwilem sie. 99% nazwisk nic mi kompeltnie nie mowi. Sa tam rozne osoby, co do ktorych mialbym watpliwosci. Np. Gorbaczow, Arafat, Kissinger, Sadat, Begin, albo co zrobila dla pokoju tzw. Matka Teresa?
--
ln.

Data: 2012-09-16 16:48:41
Autor: Stachu Chebel
Pokojowa Nagroda Nobla
On 17 Wrz, 01:30, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> wrote:
> [...]

nic mi kompeltnie nie mowi. Sa tam rozne osoby, co do ktorych mialbym
watpliwosci. Np. Gorbaczow, Arafat, Kissinger, Sadat, Begin, albo co
Sw Zbigniew z cka - patron lesnikow, grzybiarzy i ukaszonych przez
kleszcze.

No i wlasnie o to chodzi!!  Jaki jest wiec sens Pokojowej Nagrody
Jobla??  No ale w odniesieniu do prezia USA , to juz sa jaja !!

Data: 2012-09-17 09:11:34
Autor: A. Filip
Pokojowa Nagroda Nobla
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
> [...]

No i wlasnie o to chodzi!!  Jaki jest wiec sens Pokojowej Nagrody
Jobla??  No ale w odniesieniu do prezia USA , to juz sa jaja !!

A pamiętasz że _pokojowego_ Nobla przyznaje komisja Parlamentu Norwegii?
Więc ja się dziwię że ty się dziwisz rezultatami :-)

Data: 2012-09-17 09:06:17
Autor: Neko
Pokojowa Nagroda Nobla
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał

[...]

A Wałęsa?

Co zrobił dla światowego pokoju oprócz tego, że przeskoczył
nieistniejący płot jako TW Bolek,
a by na koncu wychodować lewą nogę?

Data: 2012-09-17 10:36:51
Autor: leszek niewiadomski
Pokojowa Nagroda Nobla
Am 17.09.2012 09:06, schrieb Neko:
[...]

A wiec zniesc pokojowego nobla? Ludzie sie zmieniaja, tudziez bladza. Facet raz wyglada niewinnie, wiec go komiteciarze pochwala. A pozniej odmieni mu sie i zacznie rzucac bomby lub pieprzyc od rzeczy. Mnie najbardziej dziwi ta indyjska Albanka, co modlila sie nad chorymi, a szkodowala na leki. Btw. Kissinger wlasnie przyjechal byl na herbatke z Merkelowa, aby pojechac dalej i kibicowac swojej druzynie pilkarskiej w mojej okolicy. Stary facet, a moze!
--
ln.

Data: 2012-09-17 11:39:39
Autor: Neko
Pokojowa Nagroda Nobla
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał

A wiec zniesc pokojowego nobla?

Nie. Niech będzie

Ludzie sie zmieniaja, tudziez bladza.

Prawda.

Facet raz wyglada niewinnie, wiec go komiteciarze pochwala. A pozniej odmieni mu sie i zacznie rzucac bomby lub pieprzyc od rzeczy.

Niestety tak bywa...

Mnie najbardziej dziwi ta indyjska Albanka, co modlila sie nad chorymi, a szkodowala na leki.

Nie wiem jak bylo. Nie bylo mnie przy tym. Jedni mowia jedno, drudzy
mowia drugie... Cholera wie gdzie jest prawda (pewnie po srodku, jak to zwykło
bywać)

Data: 2012-09-17 13:46:33
Autor: trybun
Pokojowa Nagroda Nobla
W dniu 2012-09-17 09:06, Neko pisze:

A Wałęsa?

Co zrobił dla światowego pokoju oprócz tego, że przeskoczył
nieistniejący płot jako TW Bolek,
a by na koncu wychodować lewą nogę?

Obalił komunę pokojowo. Choć w tym wypadku Nobla chyba powinien dostać Jaruzelski.

Data: 2012-09-17 11:10:09
Autor: Marek
Pokojowa Nagroda Nobla
W dniu poniedziaek, 17 wrzenia 2012 13:45:03 UTC+2 uytkownik trybun napisa:
W dniu 2012-09-17 09:06, Neko pisze:

> A Wasa?

> Co zrobi dla wiatowego pokoju oprcz tego, e przeskoczy

> nieistniejcy pot jako TW Bolek,

> a by na koncu wychodowa lew nog?

Obali komun pokojowo. Cho w tym wypadku Nobla chyba powinien dosta Jaruzelski.

Kiszczak i Rakowski za: "Prosze wyprowadzic sztandar"...???
Haaahaaaa...

Kazdy bankrut powinien dostac pokojowa nagrode Nobla, jesli nie strzelal do wierzycieli...

Data: 2012-09-18 08:47:17
Autor: trybun
Pokojowa Nagroda Nobla
W dniu 2012-09-17 20:10, Marek pisze:
[...]

Zrzek si wadzy i odda w sposb pokojowy wszystkie zdobycze o ktre przez cae swoje ycie walczy. Zasuguje Genera na Pokojowego Nobla jak mao kto.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Pokojowa Nagroda Nobla