"Pokojowy" Biedroń oskarża policję :-)

Data: 2010-11-15 08:12:25
Autor: Andrzej Adam Filip
"Pokojowy" Biedroń oskarża policję :-)
Warzywny jest chamem <Brońmy RP przed pisem@...pl> pisze:
[...]
Liczę, że prokuratura i sąd rzetelnie to zbadają. Nadal wierzę w
państwo, ale jeśli ono mnie zawiedzie - pójdę do Strasburga. Może w
ten sposób uda się wywalczyć mechanizmy kontroli tak, by
funkcjonariusze nie mogli bezkarnie nadużywać siły. [...]
http://wyborcza.pl/1,75248,8659486,Biedron_oskarza_policje.html

<ironia> Bo chodzi o to żeby to antynarodowcy mogli bezkarnie używać
siły z GW błogosławieństwem :-) </ironia>

Mówcy powinni mieć na uwadze nie tylko to, by wyczerpać temat, ale także by
nie wyczerpać słuchaczy.
  -- Churchill, Winston (1874-1965)

Data: 2010-11-15 08:31:46
Autor: Azor jest peda³em
"Pokojowy" BiedroÅ? oskarża policjÄ? :-)

U¿ytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa³

<ironia> Bo chodzi o to żeby to antynarodowcy mogli bezkarnie używać
siły z GW błogosławieństwem :-) </ironia>

-- Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Mówcy powinni mieć na uwadze nie tylko to, by wyczerpać temat, ale także by
nie wyczerpać słuchaczy.
 -- Churchill, Winston (1874-1965)

Popraw kodowanie, bo jeste¶ nieczytelny.

Przemys³aw Warzywny

--

Dupowaty Hitler ju¿ siê potkn±³ w swoim nieudolnym marszu do w³adzy,
 o Joannê Kluzik-Rostowsk± i ch³opkê El¿bietê Jakubiak.

Data: 2010-11-15 09:36:07
Autor: boukun
"Pokojowy" BiedroÅ? oskarża policjÄ? :-)

U¿ytkownik "Azor jest peda³em" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ibqnl5$qp7$1inews.gazeta.pl...

To akurat twój czytnik ¼le czyta...

boukun

Data: 2010-11-15 14:04:41
Autor: Azor jest peda³em
"Pokojowy" BiedroÅ? oskarża policjÄ? :-)

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w

To akurat twój czytnik ¼le czyta...

Niewykluczone. Dlaczego tylko jego?

Przemys³aw Warzywny

Data: 2010-11-15 18:33:57
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-15 14:04, Azor jest peda³em pisze:

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w

To akurat twój czytnik ¼le czyta...

Niewykluczone. Dlaczego tylko jego?

On koduje w UTF-8 ... ale prawid³owo to deklaruje.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-15 23:20:47
Autor: boukun
"Pokojowy" BiedroÅ? oskarża policjÄ? :-)

U¿ytkownik "Azor jest peda³em" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ibrb5d$1c7$1inews.gazeta.pl...

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w

To akurat twój czytnik ¼le czyta...

Niewykluczone. Dlaczego tylko jego?

Przemys³aw Warzywny

Poda³ ci AAF link do prawid³owej konfiguracji outlooka. Masz ewidentnie b³±d w konfiguracji, przejrzyj ten link i postêpuj zgodnie z wskazówkami. Ja mam te¿ outlooka i wid¿ê poprawnie. Tez kiedy¶ wg tego opisu poprawi³em, outlook domy¶lnie ma spieprzone ustawienia...

boukun

Data: 2010-11-15 10:26:19
Autor: Andrzej Adam Filip
Warzywny jest komputerowym "dukaczem" i siÄ™ sam do tego publicznie przyznaje :-) [UTF-8]
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> pisze:
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał

<ironia> Bo chodzi o to żeby to antynarodowcy mogli bezkarnie używać
siły z GW błogosławieństwem :-) </ironia>

Popraw kodowanie, bo jesteÅ› nieczytelny.

Przemysław Warzywny

Mój czytnik prawidÅ‚owo deklaruje w  nagłówkach i używa kodowania UTF-8.
Według FAQ dla usenetowych grup pl.* kodowanie ISO-8859-2 jest zalecane,
a kodowanie UTF-8 "*dozwolone*".

Jeśli ty nie potrafisz poprawić w swoim czytniku *DURNYCH* ustawień
domyślnych które wybrał "mądry" MicroSoft to naprawdę nie mój problem że się do tego publicznie sam przyznajesz jak cię MS załatwił bez
wazeliny :-)

URL(s):
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
  Konfiguracja Outlook Express

Od domu lekkoducha lepszy jest dom trędowatego.
  -- PrzysÅ‚owie abisyÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-11-15 18:34:58
Autor: Tomy M.
Warzywny jest komputerowym "dukaczem" i siê sam do tego publicznie przyznaje :-) [UTF-8]
W dniu 2010-11-15 10:26, Andrzej Adam Filip pisze:

Mój czytnik prawid³owo deklaruje w  nag³ówkach i u¿ywa kodowania UTF-8.
Wed³ug FAQ dla usenetowych grup pl.* kodowanie ISO-8859-2 jest zalecane,
a kodowanie UTF-8 "*dozwolone*".

Zgadza siê. U Ciebie wszystko jest OK.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-15 17:07:50
Autor: rAzor
"Pokojowy" BiedroĹ? oskarĹźa policjÄ? :-)
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał

<ironia> Bo chodzi o to şeby to antynarodowcy mogli bezkarnie uşywa�
si�y z GW b�ogos�awie�stwem :-) </ironia>

--
Andrzej Adam Filip : �wiat jaki jest kaşdy widzi (inaczej).
Mówcy powinni mie� na uwadze nie tylko to, by wyczerpa� temat, ale
-- Churchill, Winston (1874-1965)

Popraw kodowanie, bo jesteÅ› nieczytelny.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

:-))))))))))))))
To ty sobie skonfiguruj czytnik jak należy, ośle!
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-15 18:33:20
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-15 08:31, Azor jest peda³em pisze:

Popraw kodowanie, bo jeste¶ nieczytelny.

Kodowanie ma OK. UTF-8 i prawid³owo zadeklarowane
Zmieñ czytnik ... OE to padaczka totalna, te¿ mi
ciê¿ko by³o siê przestawiæ ale TB jest sporo lepszy.

Tomy M.

Data: 2010-11-15 09:26:56
Autor: raff
"Pokojowy" Biedroń oskarża policję :-)
W dniu 2010-11-15 08:12, Andrzej Adam Filip pisze:
Warzywny jest chamem<BroÅ„my RP przed pisem@...pl>  pisze:
[...]
[...]

Buehehe, nie dosc ze pedal, to jeszcze ciul.

Pedalstwu wszystko wolno.

R.

Data: 2010-11-15 17:15:27
Autor: rAzor
"Pokojowy" Biedroñ oskar¿a policjê :-)
Darz bór! U¿ytkownik... he he - Andrzej Adam Filip raczy³ napisaæ:
Warzywny jest chamem<Broñmy RP przed pisem@...pl>  pisze:
[...]
Liczê, ¿e prokuratura i s±d rzetelnie to zbadaj±. Nadal wierzê w
pañstwo, ale je¶li ono mnie zawiedzie - pójdê do Strasburga. Mo¿e w
ten sposób uda siê wywalczyæ mechanizmy kontroli tak, by
funkcjonariusze nie mogli bezkarnie nadu¿ywaæ si³y. [...]
http://wyborcza.pl/1,75248,8659486,Biedron_oskarza_policje.html

<ironia>  Bo chodzi o to ¿eby to antynarodowcy mogli bezkarnie u¿ywaæ
si³y z GW b³ogos³awieñstwem :-)</ironia>

Nastepnym razem powinni wsadziæ tego pajaca do celi z grypsuj±cymi. Oczywi¶cie z zachowaniem maksimum kultury - "pan bêdzie ³askaw, panie Robercie", "proszê siê poznaæ - oto pan Zdzichu, a to pan Gienek", "tu jest pañska saszetka z kosmetykami" czy "¿yczymy spokojnej nocy i mi³ych snów, dobranoc". ;->
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-15 17:25:40
Autor: Azor jest peda³em
"Pokojowy" Biedroñ oskar¿a policjê :-)
U¿ytkownik "rAzor" <lojtnant.rzewski@starakobylka.com.ru> napisa³

[...]

Gdyby pan nie móg³ zasn±æ, to tu jest rAzor do wydymania...

Przemys³aw Warzywny

Data: 2010-11-15 18:35:58
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-15 17:15, rAzor pisze:

[...]

Teeee!!!!!! Na nagrody to on musi sobie zas³u¿yæ!!!!

--

Tomy M.

"Pokojowy" Biedroń oskarża policję :-)