Pokolenie '80 - to by³y czasy!

Data: 2010-01-26 10:58:46
Autor: Polok_Prawdziwy
Pokolenie '80 - to by³y czasy!

A nojpikniejse by³o, ze wychowane by³ymy do piknie psezywanej mi³o¶ci i
wchodzenia wdoros³o¶æ...

Ztymi syækimi zalotami, uniesieniami, BEZPIECNEGO Swiata poznowaniem, ztym
snuciem planuw i REALNYCH mazeñ ³o psys³o¶ci...

Moze i teroski modziki bardzij ³otwarte som, bardzij bezpo¶rednie i pryntkie,
ale to jest tak samo jak ztom pomarañcom - smakowito by³a ino wuwcas, jak jom
roz wroku mio³em...!

Zol mi tych wspu³cesnych KONSUMPCYJNYCH modzikuw, bo ani nic niepsezyjom, ani
znicego uciechy mieæ niebedom...

PS - ebstrachujem jus ³od ich sans na u³ozenie sem zycio...

--

Pokolenie '80 - to by³y czasy!