Pokonalem Kasprowy - troche wrazen

Data: 2009-03-23 13:33:44
Autor: MAcio
Pokonalem Kasprowy - troche wrazen
Witam

Narciarzem jestem od paru lat.Jezdze sobie raz dwa razy do roku w rozne miejsca w Polsce i zagranica.
Udalo mi sie w koncu w ostatni weekend pokonac Kasprowy Wierch.
Jest to rewelacyjna gora trafilem akurat po swierzych opadach sniegu i jezdzilo sie pieknie snieg maselko stoki przygotowane tak sobie ale w tym ich sila.
Polecam karzdemu kto ma tyle samozaparcia aby przebrnac wszystkie trudnosci stawiane narciarzom w dostaniu sie na nia.
Jesli ktos jezdzi w miare dobrze opanowal narty umie jezdzic zeslizgiem wie co jest grane i byl gdzies tam wyrzej w Alpach -  to trzeba na Kasprowym byc. Nie jest to gora trudna ma pare miejsc trudnych ale nie niemozliwych do przejechania.Czas sie na tej gorze zatrzymal i bardzo mi to odpowiadalo i chyba w tym sila Kasprowego. Dzieki temu ze jest tam tak trudno sie dostac malo jest  ludzi na stoku i mamy wspanialy kontakt z dzika przyroda.
Na drugi dzien wybralem sie tam z nartami troche przeznaczonymi do jazdy w trudniejszych warunkach szersze dzioby itp. Slalomke zostawilem na kwaterze i nie moglem sie przestac usmiechac decyzja sluszna. Naprawde czas na zmiane nart.

MAcio

Data: 2009-03-23 22:14:20
Autor: piter bolszoj
Pokonalem Kasprowy - troche wrazen

Użytkownik "MAcio" <macmadNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gq7vhk$sbv$1inews.gazeta.pl...
Witam

Czas sie na tej gorze zatrzymal i bardzo mi to odpowiadalo i chyba w tym sila Kasprowego.

Witaj w klubie

pozdr.

p.

Data: 2009-03-24 09:55:09
Autor: JKK
Pokonalem Kasprowy - troche wrazen

Użytkownik "piter bolszoj" <piterbolszoj_nospam@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:49c7fbab$1news.home.net.pl...

Witaj w klubie

Jak ma w tym klubie być trochę dłużej,
to wskazane by było "lekkie" zapanowanie
nad formą wypowiedzi ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-03-24 11:09:02
Autor: MAcio
Pokonalem Kasprowy - troche wrazen

Jak ma w tym klubie być trochę dłużej,
to wskazane by było "lekkie" zapanowanie
nad formą wypowiedzi ;-)

Forma wypowiedzi przepelniona jest ladunkiem emocjonalnym zwiazanym z odkryciem kultowej Polskie gory "Alpejskiej" której  infrastruktura znajduje sie jeszcze w poprzedniej epoce. Jest pare takich miejsc w Polsce jednym z nich jest osrodek wypoczynkowy WZW Jantar w Juracie. Na sniadanie dostajesz owsianke , plasterek wedliny i dzem. Z radiowezła w trakcie sniadania leca zapowiedzi o atrakcjach przewidzianych.na dzien dzisiejszy. Polecam dla sentymentalnych.Czesto mozna spotkac tam M.Piwowskiego i Sławomira Idzika.
W kazdym badz razie przepraszam ze narazilem kolegow na wstrzas stylistyczno-ortograficzny i obiecuje poprawe.

Macio

Data: 2009-03-24 14:26:38
Autor: Titus Atomicus
Pokonalem Kasprowy - troche wrazen
In article <gqabeb$9kv$1@inews.gazeta.pl>,
 "MAcio" <macmadNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

E, nie zrozumiales.
Kasprowy to Gora.
Jak chcesz poczuc sie jak w poprzedniej epoce, to jedz do Szczyrku. Albo do jakiegos baru mlecznego.

TA

Data: 2009-03-24 14:51:13
Autor: MAcio
Pokonalem Kasprowy - troche wrazen

E, nie zrozumiales.
Kasprowy to Gora.
Jak chcesz poczuc sie jak w poprzedniej epoce, to jedz do Szczyrku. Albo
do jakiegos baru mlecznego.

Mozna tez pojezdzic pociagiem i zwiedzac stacje PKP.
Ale ja nie o tym.
Dobra - GÓRA FAJNA czy nie - mi sie podoba najlepszy bigos jaki jadlem w koscielnej naborznej atmosferze ciszy i skupieniu na dolnej stacji :)

MAcio

Data: 2009-03-24 18:17:36
Autor: zbrochaty
[...]

Gora jak gora, nie jest zla, jezdze tam praktycznie "od urodzenia". Co
prawda dluzsze wyjazdy zawsze w Alpy, taniej i bardziej najezdzic sie
mozna, ale na weekendy czesto wracam. Ja tam zamawiam najlepsza na
swiecie fasolke, ale bigos tyz niekiepski. Kiedys, w czasach kiedy w
Szalasie piwa nie bylo - to nie bylo zadnej naboznej atmosfery, raczej
piekielny tlok :))
pozdr, Zbrochaty

Data: 2009-03-25 14:41:37
Autor: lidkax
On 25 Mar, 02:17, zbroch...@gmail.com wrote:
> [...]

swiecie fasolke, ale bigos tyz niekiepski. Kiedys, w czasach kiedy w
Szalasie piwa nie bylo - to nie bylo zadnej naboznej atmosfery, raczej

Macio zmiluj się!!! nabozny, swiezy i tak dalej. Chyba pogrzalo cie na
tych nartach, jezdzij wolniej bo ortografia ci z glowy wypada :(

Data: 2009-03-25 22:54:34
Autor: Macio
Pokonalem Kasprowy - troche wrazen

Macio zmiluj się!!! nabozny, swiezy i tak dalej. Chyba pogrzalo cie na
tych nartach, jezdzij wolniej bo ortografia ci z glowy wypada :(

Taaaaa a w watku o k2 kungfujas to zrobilem chyba najmniej bledow bo nikt mi nie chce nic napisac.

Macio

Data: 2009-03-25 00:51:49
Autor: piter bolszoj

Użytkownik "MAcio" <macmadNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqabeb$9kv$1inews.gazeta.pl...

Jest pare takich miejsc w Polsce jednym z nich jest osrodek wypoczynkowy WZW Jantar w Juracie.

Nic nie pobije ośrodka Neptun w Krynicy Morskiej. Na śniadanie 2 kromki chleba, kolejka do nalania zimnego wrzątku z wielkiego gara a do tego można łyżką nałożyć trochę smalcu z wielkiej brudnej blaszanej michy. Po terenie ośrodka biega stado brudnych dzików a największą atrakcją obsługi jest konkurs rzucania w nie zgniłymi jabłkami. Hardcore

pozdr.

p.

Pokonalem Kasprowy - troche wrazen