Pokrowce na kola?

Data: 2011-01-08 22:36:34
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Pokrowce na kola?

Rozgladam sie za pokrowcami na kola, takimi do bezpiecznego ich transportu i
niestety nie znalazlem za wiele opcji.. Wymogi nie sa zbyt duze, w czasie
transportu w aucie chcialbym bezpiecznie przewiezc kola szosowe (28) lub MTB
(26) bez strat dla kola ale tez bez szybkiego uszczerbku dla takiego pokrowca
(mam na mysli wytrzymalosc i mozliwosc szybkiego czyszczenia jesli zajdzie
potrzeba).

Kupiłem na aledrogo torby do transportu liści itp.
Rozsuwane na zamek. Torba mieści jedno koło i oponę.
Koszt 15zł.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all