Pokrowiec do przechowywania ¶piwora sprzedam

Data: 2009-06-29 17:12:44
Autor: Zbynek Ltd.
Pokrowiec do przechowywania ¶piwora sprzedam
Witam

Wymiar: 180x70x20cm zwężaj±cy się u góry do 50cm, cena 25,00zł(z przesyłk±)

Materiał oddychaj±cy. To nie jest worek PCV na ¶mieci :-)

W górnej czę¶ci rozcięcie na ucho wieszaka. Taki typowy pokrowiec na ubranie, tyle że przestrzenny w postaci skrzyni.

Zrobiony na zamówienie. Mam go zaledwie kilka dni. Jednak odrobinę za szeroki. Meble mi blokuje. Będzie nadawał się na ¶piwór puchowy powyżej 1,3 kg. Praktycznie zupełnie byłby w nim nie¶ci¶nięty. Sprzedam, jak będę mógł zamówić nowy, węższy. Mogę wystawić na Alledrogo.

    Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Pokrowiec do przechowywania ¶piwora sprzedam