Pokrowiec na "piankę" kupię - market

Data: 2009-06-03 17:38:49
Autor: Wiesław Łopata
Pokrowiec na "piankę" kupię - market
Czy coś takiego jest do kupienia? Wiem że takie pokrowce dodaje do swoich pianek Eques. Może komuś w domu zawadza?
Wiesiek

Data: 2009-06-04 06:41:15
Autor: Iwona
Pokrowiec na
Wiesław Łopata <USUN_TO_wlopata@poczta.onet.pl> napisał(a):
Czy coś takiego jest do kupienia? Wiem że takie pokrowce dodaje do swoich pianek Eques. Może komuś w domu zawadza?
Wiesiek
mam taki pokrowiec kupiony razem z pianką i niczym - oprócz logo firmy - nie
różni się od kupowanych razem z garniturami (albo osobno) ale i nie zawadza
:-))pozdrawiam I --

Data: 2009-06-04 17:29:59
Autor: Wiesław Łopata
Pokrowiec na

--

Też mam już taki pokrowiec z jedna pianką - Equesa. Potrzebuję do drugiej.

Nie jestem miłośnikiem garniturów. Ale podobno trzeba być przygotowany na wszelakie okoliczności więc swego czasu  nabyłem garnitur, marynarki i dodano mi na nie pokrowce .
Ale one są krótkie a ten do pianki to chyba na ok. 2 m długości. Chyba że sa takie garnitury, smokingi i inne takie co maja takie 2-u metrowe pokrowce.

Wiesiek

Data: 2009-06-04 20:01:52
Autor: tu_droplet
Pokrowiec na
Wiesław Łopata wrote:

[...]

Ja kupiłem kupiłem w Makro w Krakowie pokrowce na płaszcze takie jak na garnitur tylko dłuższe. Niestety muszę lekko zawinąć końcówkę nogawek w   mojej piance ale do stroju córki pasuje :-)

Pozdrawiam,
   Przemek

Data: 2009-06-04 08:32:46
Autor: radar
Wiesław Łopata pisze:
Czy coś takiego jest do kupienia? Wiem że takie pokrowce dodaje do
swoich pianek Eques. Może komuś w domu zawadza?

Są bardzo nietrwałe (delikatne). Nadają się tylko do szafy. Ale
spełniają swoją funkcję i nie śmierdzi neoprenem w garderobie. Zadzwoń,
może za drobną opłatą Ci sprzedadzą?

--
radar

Data: 2009-06-04 17:24:22
Autor: Wiesław Łopata

Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości news:h07pnf$2nv$3news.dialog.net.pl...
Wiesław Łopata pisze:
[...]

        Taki własnie potrzebuję

Zadzwoń,
może za drobną opłatą Ci sprzedadzą?

        Też na to wpadłem...po czasie.

        Wiesiek

Data: 2009-06-05 09:02:08
Autor: 666
Pokrowiec na "piankę" kupię - market
Tak, koło mnie trudnią się wyrobem i sprzedażą (nie wiedzieć czemu wszyscy kupujący biorą faktury, podobno do ZUS-u).

Najtańsze są pokrowce sosnowe, droższe są dębowe, najdroższe z jakiegoś orzecha typ włoski i amerykański wyściełane.

Jak zawadza, to trzeba zakopać i zasypac.
JaC

-- -- -

Czy coś takiego jest do kupienia?
Może komuś w domu zawadza?