Pokrzywdzeni przez GetBack niechciani w kancelarii R. Giertycha pełnomocnika L. Czarneckiego

Data: 2018-11-23 16:01:24
Autor: A. Filip
Pokrzywdzeni przez GetBack niechciani w kancelarii R. Giertycha pełnomocnika L. Czarneckiego
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pokrzywdzeni-przez-getback-przyszli-do-kancelarii-giertycha-,nId,2691911
Dzisiaj, 23 listopada (13:07)
Poszkodowani przez GetBack zwrócili się do mec. Romana Giertycha o
pomoc w odzyskaniu pieniędzy z banków należących do Leszka
Czarneckiego. Próbowali złożyć swoją petycję w kancelarii adwokata,
który jest pełnomocnikiem miliardera. Bezskutecznie. [...]

Może jednak PiS powinien powołać komisję śledczą do zajęcia się
*całą* sprawą? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-11-23 07:06:23
Autor: japanizer
On Saturday, November 24, 2018 at 12:01:26 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> który jest pełnomocnikiem miliardera. Bezskutecznie. [...]

Może jednak PiS powinien powołać komisję śledczą do zajęcia się

PiS powoła komisję śledczą w sprawie Getback dzień po powołaniu komisji śledczej w sprawie SKOKów...

Data: 2018-11-23 16:09:48
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

*całą* sprawą? :-)

PiS powoła komisję śledczą w sprawie Getback dzień po powołaniu

A ile lat miało PO na powołanie komisji śledczej w sprawie SKOKów?
Tych leni śmierdzących trzeba wybrać znowu? :-)
[ Wariant że też są "umoczeni" jest cięższym oskarżeniem, nieprawdaż? ]

--
A. Filip

Data: 2018-11-23 07:28:54
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 23 listopada 2018 16:09:50 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
japanizer@japanizer.org pisze:

> PiS powoła komisję śledczą w sprawie Getback dzień po powołaniu
> komisji śledczej w sprawie SKOKów...

A ile lat miało PO na powołanie komisji śledczej w sprawie SKOKów?

Jakoś tak rok. Później były wybory.

--
Bruno

Data: 2018-11-23 16:35:34
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

 Tych leni śmierdzących trzeba wybrać znowu? :-)
Wariant że też są "umoczeni" jest cięższym oskarżeniem, nieprawdaż? ]

Pół roku nie wystarczyłoby (ze średnią rezerwą) na _sprawną_ komisję śledczą?

--
A. Filip

Data: 2018-11-23 07:41:36
Autor: japanizer
On Saturday, November 24, 2018 at 12:35:36 AM UTC+9, A. Filip wrote:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> Jakoś tak rok. Później były wybory.

Pół roku nie wystarczyłoby (ze średnią rezerwą) na _sprawną_ komisję śledczą?

Nie bardzo, bo PO było zajęte tym, by objąć SKOKi gwarancjami BFG i nadzorem KNF.
Gdyby nie BFG dla SKOKów, dziś premierem i prezydentem Polski w jednym byłby jakiś Lepper, Stanisław Tymiński czy inny Kononowicz, a Polki jeździłyby dorabiać na szosę z Mińska do Moskwy.

Lech Kaczyński dzielnie kilka lat wetował, głownie nadzór KNF nad SKOKami.

Data: 2018-11-23 16:47:33
Autor: A. Filip
> [...]

jeździłyby dorabiać na szosę z Mińska do Moskwy.

Lech Kaczyński dzielnie kilka lat wetował, głownie nadzór KNF nad SKOKami.

No to inaczej:  Gdyby sprawa była aż tak oczywista jak _teraz_ anty-PiS
wciska to nie ciulom czasu by starczyło na zadanie zabójczego ciosu PiS
_przed_ tamtymi wyborami.

--
A. Filip

Data: 2018-11-23 07:44:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 23 listopada 2018 16:35:36 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> Jakoś tak rok. Później były wybory.

Pół roku nie wystarczyłoby (ze średnią rezerwą) na _sprawną_ komisję śledczą?

Biorąc pod uwagę dotychczasowy dorobek komisji śledczych w polskim parlamencie odpowiedź brzmi nie.

--
Bruno

Data: 2018-11-23 14:05:37
Autor: bytomir.kwasigrochowy
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Biorąc pod uwagę dotychczasowy dorobek komisji śledczych w polskim parlamencie odpowiedź brzmi nie.

Być może i te pisoskie komisje są chujowe, ale nikt ludowi w twarz nie pluje
jak za peło:
https://youtu.be/T-1wbDtrDEk

Data: 2018-11-23 16:50:27
Autor: A. Filip
> [...]

Pół roku nie wystarczyłoby (ze średnią rezerwą) na _sprawną_ komisję śledczą?

Biorąc pod uwagę dotychczasowy dorobek komisji śledczych w polskim

Twój brak wiary w to co presja terminu (wyborów) może zdziałać jest
realizmem-pesymistycznym :-)

--
A. Filip

Data: 2018-11-23 07:58:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 23 listopada 2018 16:50:28 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> parlamencie odpowiedź brzmi nie.

Twój brak wiary w to co presja terminu (wyborów) może zdziałać jest
realizmem-pesymistycznym :-)

Raczej twoja wiara w pisowskie komisje ds. uwalenia Tuska zaburza ci obraz tego jak powinna wyglądać i czym się zajmować komisja śledcza.

--
Bruno

Data: 2018-11-23 17:09:08
Autor: Silvio Balconetti
Am 23.11.18 um 16:06 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

A w sprawie formalnej. Czy Giertych jest poslem wzglednie ministrem, ze u niego skladane sa jakies petycje? Adrian bylby moze tez dobrym adresatem? A propos jak tam z ta DUDAPOMOC? Dziala toto czy nie?
--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2018-11-23 08:46:10
Autor: japanizer
On Saturday, November 24, 2018 at 1:09:10 AM UTC+9, Silvio Balconetti wrote:

> A w sprawie formalnej. Czy Giertych jest poslem wzglednie ministrem, ze u niego skladane sa jakies petycje? Adrian bylby moze tez dobrym adresatem? A propos jak tam z ta DUDAPOMOC? Dziala toto czy nie?

Dudapomoc działa jak miała działać. Tzn. kilku kolesi już uniewinniła.

Data: 2018-11-23 19:58:59
Autor: A. Filip
Silvio Balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:
[...]

Giertych jest pełnomocnikiem Czarneckiego, takim prawnikiem ze
znajomością _poważnej_ polityki i zagrywek prawno-politycznych.

Ta cała akcja z punktu widzenia PiS ma na celu pokazanie że
"Czarnecki nie święty". _Sama_ gówno zmieni ale w ramach dłuższej
serii akcji ma szanse dość znacznie osłabić "efekt KNF (PiS)".
Serial-tasiemiec z KNF (PiS) będzie się ciągnął parę+ miesięcy.
Oczekiwałeś gry tylko do jednej bramki?

PiS _całkiem_ się raczej+ nie wybroni ale będzie twardo próbował
osiągnąć aż tyle.

--
A. Filip

Data: 2018-11-23 20:36:42
Autor: u2
W dniu 23.11.2018 o 16:01, A. Filip pisze:
[...]

Leszek Cz. ma posiadłość w Miami, tam proszę kierować skargi i zażalenia:))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-24 08:22:15
Autor: Pajdak
filipek: Pokrzywdzeni przez GetBack niechciani w kancelarii R. Giertycha pełnomocnika L. Czarneckiego
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Cos ci sie kicka pajacyku. ;-))))

https://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/gielda-banki-czarneckiego-getin-noble-bank,237,0,2421997.html

Tak przy okazji: Giertych nie jest matką Teresą.

Petycje to ci cwaniacy zarobienia szybkiej kasy mogą składac
na Nowogrodzką albo do tatusia premiera.

http://wyborcza.pl/7,75398,24037093,jak-getback-nagral-ojca-premiera-kornel-morawiecki-obiecal.html?disableRedirects=true

"Lobbysta aresztowany w aferze GetBacku trzyma gdzieś w charakterze polisy
dwa nagrania z udziałem ojca premiera. Mają dowodzić, że Morawiecki senior
obiecywał państwową pożyczkę dla pogrążonej w kryzysie spółki
windykacyjnej."

--
Pajdak

Pokrzywdzeni przez GetBack niechciani w kancelarii R. Giertycha pełnomocnika L. Czarneckiego