Pokrzywione felgi

Data: 2009-04-11 06:08:37
Autor: strzalkowski
Pokrzywione felgi
Witam,

Przy wywazaniu letnich kol, goscie z serwisu powiedzieli mi ze mam
lekko pokrzywione felgi i ze wywazenie moze nie wystarczyc. Przed zima
zyjac w slodkiej niewiedzy, zupelnie na to nie zwracalem uwagi, ale
teraz faktycznie czuje drzenie na kierownicy w okolicach 120km/h. Gdy
jade wolniej, wszystko jest ok. Cena za wyprostowanie jednej felgi to
80 zeta, a wiec za 4 robi sie 360 zl... Mozna z tym przejezdzic sezon,
czy szkoda niszczyc zawieszenia? Dodam ze rzadko przekraczam 120 km/h.

Kuba

Data: 2009-04-11 16:19:05
Autor: Zbyszek
Pokrzywione felgi

Uzytkownik <strzalkowski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:1f6a0aae-9110-4cc7-b558-0d0ac6d713e9f12g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Jezeli samochód z delikatnym zawieszeniem , to lepiej wydac na prostowanie .
Jezeli to Nissan-Patrol - to wytrzyma .

Data: 2009-04-11 08:02:45
Autor: strzalkowski
Pokrzywione felgi

=======================================> Jezeli samochód z delikatnym zawieszeniem , to lepiej wydac na prostowanie .
Jezeli to Nissan-Patrol - to wytrzyma .

Focus, a wiec z raczej bardzo delikatnym zawieszeniem :P. OK, a w
takim razie cena 80 za felge jest w porzadku czy za drogo?

Kuba

Data: 2009-04-11 17:29:33
Autor: bartekk
Pokrzywione felgi
<strzalkowski@gmail.com> wrote in message news:423a6c1f-6451-46e9-9e98-883f8df593c0o30g2000vbc.googlegroups.com...
Focus, a wiec z raczej bardzo delikatnym zawieszeniem :P. OK, a w
takim razie cena 80 za felge jest w porzadku czy za drogo?

Cos drogo. W Krakowie chca 50zl/szt.

Data: 2009-04-12 02:55:56
Autor: strzalkowski
Pokrzywione felgi
On 11 Kwi, 17:29, "bartekk" <kra...@gmail.com> wrote:

> Focus, a wiec z raczej bardzo delikatnym zawieszeniem :P. OK, a w
> takim razie cena 80 za felge jest w porzadku czy za drogo?

Cos drogo. W Krakowie chca 50zl/szt.

A gdzie w Krakowie to robiles?

Kuba

Data: 2009-04-11 19:23:39
Autor: Tomasz Pyra
Pokrzywione felgi
strzalkowski@gmail.com pisze:
Jezeli samochĂłd z delikatnym zawieszeniem , to lepiej wydac na prostowanie .
Jezeli to Nissan-Patrol - to wytrzyma .

Focus, a wiec z raczej bardzo delikatnym zawieszeniem :P. OK, a w
takim razie cena 80 za felge jest w porzadku czy za drogo?

Ja płaciłem za stalówki 50zł/szt i to w takim raczej droższym punkcie.
Felgi były do gruntownego prostowania (nie tylko rant, ale i płaszczyzna).

Za samo prostowanie krzywych rantów to tak 20zł.

Data: 2009-04-11 19:56:28
Autor: JKK
Pokrzywione felgi

Uzytkownik <strzalkowski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:423a6c1f-6451-46e9-9e98-883f8df593c0o30g2000vbc.googlegroups.com...

Focus, a wiec z raczej bardzo delikatnym zawieszeniem :P. OK, a w
takim razie cena 80 za felge jest w porzadku czy za drogo?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

W sklepie Skody widzialem ostatnio felgi nówki (pewnie 13")
wlasnie cos po ~80 PLN.
Oczywiscie stalowe.

Pzdr

JKK

Data: 2009-04-12 17:02:28
Autor: Krzysiek Kielczewski
Pokrzywione felgi
On 2009-04-11, strzalkowski@gmail.com <strzalkowski@gmail.com> wrote:

Focus, a wiec z raczej bardzo delikatnym zawieszeniem :P. OK, a w
takim razie cena 80 za felge jest w porzadku czy za drogo?

Porównaj z nowymi felgami.

Krzysiek Kiełczewski

Pokrzywione felgi