Pokuta!

Data: 2009-12-30 16:42:23
Autor: krzysiek
Pokuta!
Przed wczoraj byłem w Czechach samochodem i pech chciał że jadąc za innym samochodem nie zwróciłem uwagi na zakaz wjazdu.
Policjanci stali i po kolei zatrzymywali - takich jak ja było już w kolejce 3 przede mną.
Jako upomnienie dostałem pokutę w wysokości 100 koron :) (ok. 15 złotych). Ale mniejsza z tym. Pytanie jak się do tego mają punkty karne w Polsce?

--
Krzysiek

Data: 2009-12-30 15:52:23
Autor: DooMiniK
Pokuta!
On 2009-12-30 15:42, krzysiek wrote:
[...]

Mają się tak punkty karne, jak te otrzymane w Irlandii, czy UK:
czyli nijak (nie ma zintegrowanego systemu punktów w UE).

--
Dominik Siedlak (bachus)

Data: 2009-12-30 18:28:20
Autor: news-gazeta
Pokuta!
krzysiek pisze:
[...]

Czy Ty rozumiesz do konca co piszesz?
Dostales mandat 100koron w czechach i pytasz jak sie maja do tego punkty w polsce? Ja pierdlem w polsce i pytam jak tam huragan w stanach...

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2009-12-30 19:02:17
Autor: Kuba \(aka cita\)
Pokuta!
news-gazeta wydusił z siebie te słowy:

 Ja pierdlem w polsce i pytam jak tam huragan w
stanach...

dobrze, ze nie jestes motylem, bo jeszcze zostalbyś dowodem na potwierdzenie pewnej teorii, a wtedy to najbardziej ze wszystkich zwierząt bałbym sie wlasnie lecącego motyla :P

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-12-30 20:55:14
Autor: Bydlę
Pokuta!
On 2009-12-30 18:28:20 +0100, news-gazeta <news-gazeta@gazeta.pl> said:

Ja pierdlem w polsce i pytam jak tam huragan w stanach...

Efekt motyla może to powiązać...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_motyla_(fizyka)

:-)

--
Bydlę

Data: 2009-12-30 21:39:12
Autor: Konrad
Pokuta!

"news-gazeta" <news-gazeta@gazeta.pl> wrote in message news:hhg2jk$lq3$1inews.gazeta.pl...
krzysiek pisze:
[...]

koron a nie przypadkiem euro ??

Data: 2009-12-31 12:54:53
Autor: JoAsienka
Pokuta!
Konrad wrote:

koron a nie przypadkiem euro ??

A niby dlaczego w euro ? a w Polsce czy w UK tez dostaje sie mandaty w euro ? przeciez te kraje maja wlasna walute, to po co w euro ? chyba, ze Ci sie czechy ze slowacja pozajaczkoway....
JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

Data: 2009-12-30 21:00:26
Autor: masti
Pokuta!
Dnia pięknego Wed, 30 Dec 2009 16:42:23 +0100, osobnik zwany krzysiek
wystukał:

złotych). Ale mniejsza z tym. Pytanie jak się do tego mają punkty karne
w Polsce?

a prawo zna? Nijak.

--
mst <at> gazeta <.> pl