Pokuta? Ni kuta!

Data: 2013-06-26 08:55:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Pokuta? Ni kuta!
To ja ju偶 nie wiem naprawd臋, kto te wszystkie przykazania stworzy艂. B贸g? A je艣li b贸g, to czemu paru 艂achmyt贸w je zmienia? Oto bowiem, panowie biskupi, kt贸rzy posadzili swe dupy na tzw posiedzeniu plenarnym,  zdecydowali o zmianie 4. przykazania.

Do tej pory brzmia艂o ono mniej wi臋cej tak: 鈥淶achowywa膰 nakazane posty i wstrzemi臋藕liwo艣膰 od pokarm贸w mi臋snych, a w okresach pokuty powstrzymywa膰 si臋 od udzia艂u w zabawach鈥. Problemem by艂 tu 贸w 鈥瀘kres pokuty鈥,  bo obejmowa艂 pi膮tki, czyli domnieman膮 smier膰 domniemanego Chrystusa na krzy偶u.

W nowej wersji 鈥瀙okuta鈥 znikn臋艂a, a 4. przykazanie brzmi: 鈥淶achowywa膰 nakazane posty i wstrzemi臋藕liwo艣膰 od pokarm贸w mi臋snych, a w czasie Wielkiego Postu powstrzymywa膰 si臋 od udzia艂u w zabawach鈥. No, te偶 艂adnie trzeba przyna膰.

Wszystko po to, by frontem wyj艣膰 do klienta. Biskupi t艂umacz膮, 偶e takie mamy czasy, i偶 wiele imprez rodzinnych, szkolnych czy zak艂adowych odbywa si臋 w艂膮snie w pi膮tki i trzeba da膰 wiernemu pewno艣膰, 偶e uczestnicz膮c w nich nie grzeszy. Nie ma co walczy膰 z wiatrakami.  Ekstra, tyle 偶e nie znam naprawd臋 nikogo (a znam ludzi co nie miara) kto z pi膮tkiem mia艂by jakikolwiek problem.

Jaki grzech, jaka wstrzemi臋藕liwo艣膰? Biskupi chyba w innym 艣wiecie 偶yj膮, pr贸buj膮c naprawi膰 to co i tak nie mia艂o i nie ma najmniejszego znaczenia. A poza tym jak ju偶 tak nie chc膮 z tymi wiatrakami walczy膰, to mo偶e popuszcz膮 z seksem przedma艂偶e艅skim, albo z antykoncepcj膮? To dopiero jest walka z wiatrakami, godna Nobla. Przy nich pi膮tkowe postne dylematy to piku艣 i zwyk艂e pierdu pierdu. A zwi膮zki partnerskie? Trudno sobie wi臋kszy wiatrak wyobrazi膰. A mimo to biskupi walcz膮 z nim niby Don Kichot pijany mszalnym winem.

No i ten鈥 poznawczy dysonans. Bo ja od zawsze s艂ysza艂em i dzi艣 te偶 dobrze s艂ysz臋, 偶e biblia, religia jej prawa, to rzecz 艣wi臋ta, nie podlegaj膮ca jakiejkolwiek dyskusji. A tu prosz臋, trzas pras i po sprawie. Tylko w czym tu jest interes, mo偶e mi kto艣 wyt艂umaczy膰? Bo jako艣 w dobro膰, a tym bardziej madro艣膰 biskup贸w nie wierz臋.

http://tiny.pl/hsjtt

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-26 02:00:29
Autor: Prinzlaff Herrlich
Pokuta? Ni kuta!
Dnia Wed, 26 Jun 2013 08:55:11 +0200, Bogdan Idzikowski napisa(a):

To ja ju nie wiem naprawd, kto te wszystkie przykazania stworzy.

31 grudzie 1981 pozycja 17:  mjr w st. spocz. Bogdan Idzikowski

http://www.zbzziorwp.elblag.com.pl/kalendarz.htm

Data: 2013-06-26 09:19:36
Autor: leszek niewiadomski
Pokuta? Ni kuta!
Am 26.06.2013 09:00, schrieb Prinzlaff Herrlich:
[...]

Albo
http://pers.uz.zgora.pl:7777/pers/result_3.show_employee?wp_pracownik_id=6916

http://ewa.naszelubuskie.pl/recenzja/prof-dr-hab-bogdan-idzikowski/

http://www.ifmpan.poznan.pl/scientificd.php?div=11

ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-06-26 02:36:50
Autor: Prinzlaff Herrlich
Pokuta? Ni kuta!
Dnia Wed, 26 Jun 2013 09:19:36 +0200, leszek niewiadomski napisa(a):

Nie to, tylko to:
http://nk.pl/school/54722/198
http://www.wklorez.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=96&Itemid=90

G阞y i daty urodzenia nie da si zmieni.

Data: 2013-06-26 11:16:15
Autor: u2
Pokuta? Ni kuta!
W dniu 2013-06-26 09:36, Prinzlaff Herrlich pisze:
[...]

ano, 66 lat to by sie zgadzalo, od niedawna jest na emce ...-;)

--
Istniej trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-26 10:05:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Pokuta? Ni kuta!

U縴tkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisa w wiadomo禼i news:kqe4m9$6v0$1online.de...
[...]

Je秎i ju to wol genera w st. spocz.
Tu jest moja odpowied, przymu砶u:
http://tiny.pl/hsjkn

ubawiony

--
Dyskusja z wierz眂ym jest jak gra w szachy z go酬biem. Niewa縩e, jak dobrze grasz, go潮b i tak przewr骳i wszystkie figury, nasra na szachownic i b阣zie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-26 03:14:50
Autor: Prinzlaff Herrlich
Pokuta? Ni kuta!
Dnia Wed, 26 Jun 2013 10:05:25 +0200, Bogdan Idzikowski napisa(a):

A tu jest moja komuchu:

http://img266.imageshack.us/img266/8185/chq.png

Data: 2013-06-26 11:20:44
Autor: u2
Pokuta? Ni kuta!
W dniu 2013-06-26 10:14, Prinzlaff Herrlich pisze:
[...]

podobienstwo uderzajace, to jest zapewne ta sama osoba. bidzik niedawno przeszedl na emke i chwalil sie tutaj. zdekonspirowales 66-letniego ubeka ...-;)

Data: 2013-06-26 11:05:50
Autor: u2
Pokuta? Ni kuta!
W dniu 2013-06-26 09:19, leszek niewiadomski pisze:
[...]

zaden z nich, bo bidzik publicznie twierdzi, ze jest na ubeckiej emce ...-;)

Data: 2013-06-26 09:20:15
Autor: pulsar
Pokuta? Ni kuta!
W dniu 2013-06-26 09:00, Prinzlaff Herrlich pisze:

31 grudzie 1981 pozycja 17:  mjr w st. spocz. Bogdan Idzikowski
http://www.zbzziorwp.elblag.com.pl/kalendarz.htm

Nooo, to wiele wyja秐ia, zw砤szcza w kwestii tego
nieustaj眂ego rozbawienia... tego 縪硁ierzyka.
Trudno nie mie dobrego humoru, jak si cz硂wiek
zabawia prawie ca砮 doros砮 縴cie...

Data: 2013-06-26 02:45:50
Autor: Prinzlaff Herrlich
Pokuta? Ni kuta!
Dnia Wed, 26 Jun 2013 09:20:15 +0200, pulsar napisa(a):

[...]

Po 15 latach komuszej s硊縝y, nale縴 mu si odpoczynek, ostatecznie musia si solidnie zas硊縴 Kiszczakowi, bo nikt w PRL-u nie zrobi
majorem wroga w砤dzy ludowej.

Data: 2013-06-26 10:03:51
Autor: pulsar
Pokuta? Ni kuta!
W dniu 2013-06-26 09:45, Prinzlaff Herrlich pisze:

Po 15 latach komuszej s硊縝y, nale縴 mu si odpoczynek, ostatecznie
musia si solidnie zas硊縴 Kiszczakowi, bo nikt w PRL-u nie zrobi
majorem wroga w砤dzy ludowej.

Nie przesadzaj... starsi Polacy nie dziel si
tylko na 'komuch體' i 'wrog體 w砤dzy ludowej'...
Znam porz眃nych ludzi i zupe硁e 秝inie z ka縟ej
strony... a ostatnio coraz cz甓ciej mamy powody
do zdziwie i wstydu za tych 'walecznych'...

Data: 2013-06-26 03:17:15
Autor: Prinzlaff Herrlich
Pokuta? Ni kuta!
Dnia Wed, 26 Jun 2013 10:03:51 +0200, pulsar napisa(a):

[...]

W archiwum pl.soc.polityka, znajdziesz jego pogl眃y na temat
jaruzelskiego i wprowadzenia stanu wojennego w Polsce.

Data: 2013-06-26 11:38:05
Autor: leszek niewiadomski
Pokuta? Ni kuta!
Am 26.06.2013 10:17, schrieb Prinzlaff Herrlich:
[...]

Nawet chinczykom sie podlizywal! Wstyd!
http://zh.wikipedia.org/wiki/Sp2d%E6%9D%82%E5%8C%96
ln.

Data: 2013-06-26 12:11:30
Autor: pulsar
Pokuta? Ni kuta!
W dniu 2013-06-26 11:38, leszek niewiadomski pisze:

Nawet chinczykom sie podlizywal! Wstyd!
http://zh.wikipedia.org/wiki/Sp2d%E6%9D%82%E5%8C%96
ln.

Oooo, rzeczywi禼ie... musia mie jakie przecieki
strategiczne... jak ten... no, p砶 Kukli駍ki...

Data: 2013-06-26 12:05:18
Autor: pulsar
Pokuta? Ni kuta!
W dniu 2013-06-26 10:17, Prinzlaff Herrlich pisze:

W archiwum pl.soc.polityka, znajdziesz jego pogl眃y na temat
jaruzelskiego i wprowadzenia stanu wojennego w Polsce.

No i co ? Pogl眃y jak pogl眃y, z pogl眃ami
jest jak z dup, ka縟y ma swoj...

Data: 2013-06-26 05:21:17
Autor: Prinzlaff Herrlich
Pokuta? Ni kuta!
Dnia Wed, 26 Jun 2013 12:05:18 +0200, pulsar napisa(a):

[...]

No dobra, niech b阣zie, komuni禼i zrobili z niego majora dlatego,
縠 jest przystojny.

Data: 2013-06-26 12:28:05
Autor: pulsar
Pokuta? Ni kuta!
W dniu 2013-06-26 12:21, Prinzlaff Herrlich pisze:

No i co ? Pogl眃y jak pogl眃y, z pogl眃ami
jest jak z dup, ka縟y ma swoj...

No dobra, niech b阣zie, komuni禼i zrobili z niego majora dlatego,
縠 jest przystojny.

Tak samo prawdopodobne, jak i to, 縠 to komuni禼i,
縠 zrobili, i 縠 akurat majora...

Data: 2013-06-27 02:13:54
Autor: Prinzlaff Herrlich
Pokuta? Ni kuta!
Dnia Wed, 26 Jun 2013 12:28:05 +0200, pulsar napisa(a):

[...]

Poda砮m to co jest og髄nie dost阷ne i ka縟y mo縠 z tego
wyci眊n辨 w砤sne wnioski. Pogadaj z nim, je縠li zgodzi si na publikacj skan體 z dokument體, to mo縠 znajdzie
si ch阾ny kt髍y zaspokoi twoj ciekawo舵.

Pokuta? Ni kuta!