Pokutny Marsz Różańcowy

Data: 2019-12-06 10:35:30
Autor: boukun
Pokutny Marsz Różańcowy
Tego się nie spodziewała. Zaproszenie na Pokutny Marsz Różańcowy przyszło do posłanki PO na kalendarz sejmowy. Zbulwersowana tym faktem Jagna Marczułajtis-Walczak domaga się wyjaśnień.

    Mam pytanie do Kancelarii Sejmu. Jakim prawem wysyłają mi państwo na kalendarz sejmowy na iPad sejmowy zaproszenie na (UWAGA!): Pokutny Marsz Różańcowy? Co to za szczególne wydarzenie rangi parlamentarnej które jest wpisywane posłom w kalendarz służbowy? Proszę o wyjaśnienie!!! - napisała posłanka PO na Twitterze.

Potem oburzyła się jeszcze bardziej. Jeden z internautów zwrócił uwagę, że zaproszenie, które dostała Jagna Marczułajtis-Walczak, nie zostało wysłane przez Kancelarię Sejmu, tylko przez sekretariat Krucjaty Różańcowej za Ojczyznę.

    To by oznaczało, że sekretariat Krucjaty Różańcowej za Ojczyznę ma dostęp do kalendarzy posłów!?? - dziwi się posłanka.

Poseł PiS odpowiada. Do wpisów posłanki, w przeszłości trzykrotnej uczestniczki zimowych igrzysk olimpijskich, odniósł się wiceminister cyfryzacji Adam Andruszkiewicz z PiS.

    Wydaje się, że gdyby dostała zaproszenie na Paradę Równości, nie miałaby nic przeciwko temu, a zaproszenie na publiczną modlitwę ją bardzo mocno parzy - skwitował polityk PiS w rozmowie z "Super Expressem".

https://www.o2.pl/artykul/pokutny-marsz-rozancowy-rozsierdzil-poslanke-po-6453722078537345a

kręciołek
godzinę temu
Andruszkiewicz jest głupszy niż ustawa pozwala

miecio
godzinę temu
Nie dać się ludzie upadlać tej pedofilskiej mafii kościelnej. Niech sami leżą krzyżem w tych swoich stodołach żrą wafelki i klepią kretynizmy.

Olo
godzinę temu
pieprzeni katolicy wszędzie te swoje brudne łapska wtykają...

Data: 2019-12-06 12:38:01
Autor: u2
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu 06.12.2019 o 10:35, boukun pisze:
    Wydaje się, że gdyby dostała zaproszenie na Paradę Równości, nie miałaby nic przeciwko temu, a zaproszenie na publiczną modlitwę ją bardzo mocno parzy - skwitował polityk PiS w rozmowie z "Super Expressem".

ano, cała prawda:)

Data: 2019-12-06 12:54:53
Autor: A. Filip
Pokutny Marsz Róşańcowy przełamałͦŢȞs7§‰¨iÖ Ż7ŹÎwŁş×ü@óŹ Ÿ6jy"Ü
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

A gdzie jest wyjaśnienie czy do wpisu w kalendarz POsłanki potrzebny był
haker, hakarzyna czy wystarczył "człowiek od marketingu" (spamer) z
dwoma szarymi komórkami?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-06 13:49:03
Autor: u2
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu 06.12.2019 o 12:54, A. Filip pisze:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

widać tę nienawiść do katolików tej poślicy

Data: 2019-12-06 14:11:01
Autor: Runt
Pokutny Marsz Różańcowy
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

katobolszewik u2 pluje jadem! Piękny dzień! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-12-06 14:09:55
Autor: Runt
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu 2019-12-06 o 10:35, boukun pisze:
Tego się nie spodziewała. Zaproszenie na Pokutny Marsz Różańcowy przyszło do posłanki PO na kalendarz sejmowy. Zbulwersowana tym faktem Jagna Marczułajtis-Walczak domaga się wyjaśnień.
  /.../

Ależ to proste!
POsłowie PO i "totalnej" muszą odbyć POkutę, za gnijących w pierdlach PiS-owców.
--
Runt

Data: 2019-12-06 14:50:56
Autor: mrbluesky.pl
Pokutny Marsz Różańcowy

Ależ to proste! POsłowie PO i "totalnej" muszą odbyć POkutę,
-- -
Dlatego nazwa POwinna brzmiec:
"POkutny Marsz Rozancowy" ;P

Data: 2019-12-07 06:56:48
Autor: Runt
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu 2019-12-06 o 23:50, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:

Ależ to proste!
POsłowie PO i "totalnej" muszą odbyć POkutę,
-- -
Dlatego nazwa POwinna brzmiec:
"POkutny Marsz Rozancowy" ;P

A jak POwinna brzmieć nazwa PiS? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-12-07 12:38:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu piątek, 6 grudnia 2019 23:50:57 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:

Dlatego nazwa POwinna brzmiec:
"POkutny Marsz Rozancowy" ;P

Jak na razie pokutują upiory kontrreformacji, endecji, moczaryzmu i innych takich... w porównaniu z którymi placforma to cienkie bolki jeżeli chodzi o złoczynność. Co najwyżej ciężkie dudki do się kosili i to bardzo po cichu, ale nie nawoływali do przemocy, czystek etnicznych etc. nie trzymali za mordę i nie mieli jeszcze paru innych nieznośnych cech, za które reszta przepadła na 2 kadencje. Mówię to, pomimo, że ich zdecydowanie nie lubię jako niegospodarnych pasożytów-komensali. Tylko że od innych różnią się tym mniej więcej, czym soliter nieuzbrojony od uzbrojonego.

Data: 2019-12-09 04:27:49
Autor: Jacek Bialy
Pokutny Marsz Różańcowy
 Mówię to, pomimo, że ich zdecydowanie nie lubię jako niegospodarnych pasożytów-komensali.
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Musisz ich lubić, skoro tak oględnie nazywasz tych szabrowników i złodziei.

JB

Data: 2019-12-10 17:05:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu poniedziałek, 9 grudnia 2019 13:27:50 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
 Mówię to, pomimo, że ich zdecydowanie nie lubię jako niegospodarnych pasożytów-komensali.
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Musisz ich lubić, skoro tak oględnie nazywasz tych szabrowników i złodziei.

Kiedyś ich lubiłem, ale Grzechu Schetyna spowodował samą swoją zakazaną gębą, nie mówiąc o postępowaniu, że przestałem.

Data: 2019-12-11 23:59:20
Autor: Jacek Bialy
Pokutny Marsz Różańcowy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja na nich głosowałem w roku 2001.  A znienawidziłem ich po tym, gdy zaczęli żądzić i kraść jak cyganie wpuszczeni do kurnika - komuniści mieli więcej samodyscypliny!
A Shrecka polubiłem za to, że pożarł najpierw nowośmiesznych, a teraz pożera całą resztę jak wąż własny ogon...    Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-12-13 05:37:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu czwartek, 12 grudnia 2019 08:59:21 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Ja na nich głosowałem w roku 2001.  A znienawidziłem ich po tym, gdy zaczęli żądzić i kraść jak cyganie wpuszczeni do kurnika - komuniści mieli więcej samodyscypliny!

Bo Tusku pojechał do Brukseli (bardziej go obchodziła i obchodzi kariera międzynarodowa od dobra kraju), a po jego odjeździe rozpuścili się jak dziadowskie bicze - jak kota nie ma, to myszy harcują. Druga rzecz, że co rozkradli wydawali przede wszystkim za granicą - a nie jak pisiory głównie w kraju. Tym nie mniej przydałby się ktoś, kto nie grabi na taka skalę jak te dwie partie.

Data: 2019-12-13 07:11:48
Autor: Jacek Bialy
Pokutny Marsz Różańcowy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W bajki wierzysz, bo tak wygodnie..
Za premierostwa Tuska kradli więcej niż za Kopaczki.  Za granicą też nic dobrego nie zdziałał (co zresztą przyznał sam).

JB

Data: 2019-12-13 07:28:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu piątek, 13 grudnia 2019 16:11:50 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Za premierostwa Tuska kradli więcej niż za Kopaczki.  Za granicą też nic dobrego nie zdziałał (co zresztą przyznał sam).

Nie wiem czy kradli więcej, ale na pewno więcej pierdzieli w stołki.

Data: 2019-12-13 11:55:24
Autor: Jacek Bialy
Pokutny Marsz Różańcowy
[...]

Problem z rządami PO jest taki, że wcześniej Antoni rozpiździł ośrodek decyzyjny, który powołał do istnienia Platformę Obywatelską. Gdyby nadal sprawowali nadzór, byłaby w PO większs dyscyplina - a tak, rozbiegli się za zdobyczą jak bezpańskie pieski.

JB

Data: 2019-12-14 09:22:48
Autor: Runt
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu 2019-12-13 o 20:55, Jacek Bialy pisze:
[...]

Kiszczak czy Jaruzelski? Ktoś z okrągłostołowców? ;-)

Gdyby nadal sprawowali nadzór, byłaby w PO większs dyscyplina - a tak, rozbiegli się za zdobyczą jak bezpańskie pieski.

A jakieś konkrety uzasadniające tą teorię?

Tak przy okazji

- Czy Wacuś ("Wacku wracaj!" błagał A.Macierewicz) wrócił by dokończyć sprawy "zamachu smoleńskiego"?
- jaką fuchę ma obecnie Antoni "Smoleński"?

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-15 00:37:26
Autor: Jacek Bialy
Pokutny Marsz Różańcowy
Problem z rządami PO jest taki, że wcześniej Antoni rozpiździł ośrodek decyzyjny, który powołał do istnienia Platformę Obywatelską.

   -- - Kiszczak czy Jaruzelski? Ktoś z okrągłostołowców? ;-)

Jaruzelski to był człowiek od brudnej roboty, do której nie nadawał się ani Gierek ani Kania. Natomiast Kiszczak był prawdziwym mózgiem transformacji. Szefem bezpieki został już w 1981 roku - wcześniej zarządzał polskojęzyczną sekcją GRU. W rządzie figurana Mazowieckiego był faktycznym premierem. To rzeczywiście Kiszczak wystrugał z buraka  'wielkiego przywódcę', noblistę, a w końcu pierwszego prezydenta IIIRP. Wykreował na polityków wiele innych szemranych postaci, lecz to nie była jeszcze generacja PO. Platforma Obywatelska jest już tworem postpeerelowskim, a największy wpływ na jej powstawanie mieli wsiarze z otoczenia byłego prezydenta Lecha Wałęsy (Kiszczak dobiegał już wtedy osiemdziesiątki..)

JB

Data: 2019-12-15 03:34:48
Autor: Jacek Bialy
Pokutny Marsz Różańcowy
z otoczenia byłego prezydenta Lecha Wałęsy
Do tego otoczenia należeli również Kaczyńscy? ;-)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Kaczyńscy robili mu kampanię wyborczą. Gdy został prezydentem pozbył się ich i otoczył wsiarnią. Ich pierwszym politycznym pomysłem był tak zwany BBWR - lecz zapotrzebowanie było niewielkie, gdyż Unia Wolności jeszcze się wtedy trzymała. Alarmowe światła zapaliły się po tym, gdy Kaczyńscy odskoczyli od sypiącego się AWS-u i wiadomo było, że zaczną tworzyć nową partię. Wałęsa bal się ich jak ognia, dlatego powstało PO.

JB

Data: 2019-12-15 16:14:38
Autor: Runt
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu 2019-12-15 o 12:34, Jacek Bialy pisze:
[...]

Sugerujesz, że PO to "dziecko" Wałęsy? ;-)

Data: 2019-12-15 12:40:58
Autor: Jacek Bialy
Pokutny Marsz Różańcowy
[...]

Pomysł na pewno jego, lecz od rodzenia takich dzieci była wsiarnia - do czasu, gdy Antek postrzelił Panią Matkę. Od tego czasu rodzi nowośmieszne pokraki.. Za wąska w biodrach się zrobiła - nowej Platformy już nie urodzi.

JB

Data: 2019-12-16 07:45:13
Autor: Runt
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu 2019-12-15 o 21:40, Jacek Bialy pisze:
[...]

Pomysł na pewno jego,

Nie sądzę. Zapomniałes o PC.

lecz od rodzenia takich dzieci była wsiarnia

Czyli POtomkowie "parobków".

- do czasu, gdy Antek postrzelił Panią Matkę.

?? ;-)))

Od tego czasu rodzi nowośmieszne pokraki..

?? ;-)))

Za wąska w biodrach się zrobiła - nowej Platformy już nie urodzi.

Co dziś jarałes?

Data: 2019-12-16 02:25:54
Autor: Jacek Bialy
Pokutny Marsz Różańcowy

       -- - Sugerujesz, że PO to "dziecko" Wałęsy? ;-)

Pomysł na pewno jego,

    -- - Nie sądzę. Zapomniałes o PC.

PC nie jest pomysłem Wałęsy, lecz braci Kaczyńskich.  Wałęsa wskoczył do ich pociągu, żeby z niego się przesiąść na fotel prezydenta. Później Kaczyński i ich PC przestały mu być potrzebne.

JB

Data: 2019-12-15 10:38:57
Autor: Runt
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu 2019-12-15 o 09:37, Jacek Bialy aka Kałecki pisze:
[...]

skąd wiesz?
do której nie nadawał się ani Gierek ani Kania.
Skąd wiesz?
Natomiast Kiszczak był prawdziwym mózgiem transformacji.
Przyjaźniliście się?
Szefem bezpieki został już w 1981 roku - wcześniej zarządzał polskojęzyczną sekcją GRU.
Ty byłeś jego zastępcą?
W rządzie figurana Mazowieckiego był faktycznym premierem.
A nie Wałęsa? ;-)))
To rzeczywiście Kiszczak wystrugał z buraka  'wielkiego przywódcę', noblistę, a w końcu pierwszego prezydenta IIIRP.
Tylko J.Kaczyński miał pecha ;-)))
Wykreował na polityków wiele innych szemranych postaci,
Kaczyńscy? ;-)
lecz to nie była jeszcze generacja PO.
AWS?
Platforma Obywatelska jest już tworem postpeerelowskim,
A Porozumienie Centrum? ;-)))
a największy wpływ na jej powstawanie mieli wsiarze
POgrobowcy "parobków"? ;-)))
z otoczenia byłego prezydenta Lecha Wałęsy
Do tego otoczenia należeli również Kaczyńscy? ;-)
https://oko.press/1992-r-doszlo-zamachu-stanu-wojsko-posluchalo-macierewicza-wojska-ot-tez-by-sie-oparly/
(Kiszczak dobiegał już wtedy osiemdziesiątki..)
Kiszczak ur październik 1925, zm. listopad 2015

Kombinuj ;-)))

Data: 2019-12-13 16:32:52
Autor: u2
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu 13.12.2019 o 16:28, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

nie jesteś w temacie, kradli na potęgę, w dodatku doprowadzali polską gospodarkę do upadku, to że ty nie skorzystałeś nie oznacza, że inni nie skorzystali:)

Data: 2019-12-13 07:53:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu piątek, 13 grudnia 2019 16:33:26 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

nie jesteś w temacie, kradli na potęgę, w dodatku doprowadzali polską gospodarkę do upadku, to że ty nie skorzystałeś nie oznacza, że inni nie skorzystali:)

Przepraszam, na początku premierowania jeszcze nie był taki beznadziejny, uchronił jakoś kraj przed spadkiem gospodarczym podczas kryzysu, wskaźniki nie kłamią. Później się robił coraz bardziej nieobecny duchem w Polsce, a obecny w myślach w Brukseli, co było widać po jego oczach. Zwłaszcza po Smoleńsku, jak robił dobrą minę do złej gry, po tym jak Putin wraz z Komorem o wiele za ostro zinterpretowali przyzwolenie na odsuniecie Lecha Kaczyńskiego (mieli tylko zmusić go do zjebania rocznicy katyńskiej i skompromitować, a wyszło jak wyszło). Tracił kontrolę nad ferajną, która stawała się coraz śmielsza w swoim kombinatorstwie... Wreszcie stał się nieobecny w kraju ciałem i wątpię, czy kiedyś tu wróci.

Data: 2019-12-13 12:12:26
Autor: Jacek Bialy
Pokutny Marsz Różańcowy
   -- - Przepraszam, na początku premierowania jeszcze nie był taki beznadziejny, uchronił jakoś kraj przed spadkiem gospodarczym podczas kryzysu, wskaźniki nie kłamią.
-- -- -- -- -

W 2008 roku był jeszcze wzrost PKB w wys. 5,1%, co można tłumaczyć inercją po rządach pierwszego PiS-u.  Wynik powtórzony dopiero w roku 2018.  Gdyby Mateusz przejął gospodarkę bezpośrednio po Gilowskiej, bylibyśmy dziś dużo dalej - no ale kto by zadbał o dobre samopoczucie sowieciarzy?

JB

Data: 2019-12-13 17:25:44
Autor: u2
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu 13.12.2019 o 16:53, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

ja na tym antypolskim szkodniku poznałem się po roku premierowania, on likwidował wszystko jak leci, na nic nie było kasy

co do Brukseli to zauważ jak bezczelnie kłamał, że tam się nie wybiera:)

Data: 2019-12-13 08:48:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu piątek, 13 grudnia 2019 17:26:17 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

co do Brukseli to zauważ jak bezczelnie kłamał, że tam się nie wybiera:)

Akurat zarzut politykowi, że kłamie, to jak zarzut żołnierzowi, że strzela.
Trzeba się z tym liczyć, że wybrany reprezentant będzie robił elektorat w bambuko. Oczywiście po czymś takim w Polsce nie ma czego szukać, no chyba że kalkulować będzie na krótką pamięć wyborców.

Data: 2019-12-13 17:59:39
Autor: u2
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu 13.12.2019 o 17:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
W dniu piątek, 13 grudnia 2019 17:26:17 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

co do Brukseli to zauważ jak bezczelnie kłamał, że tam się nie wybiera:)

Akurat zarzut politykowi, że kłamie, to jak zarzut żołnierzowi, że strzela.

no nie, ja cenię prawdomównych polityków, kłamczuchy nie powinny być politykami:)

Data: 2019-12-13 15:56:02
Autor: u2
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu 13.12.2019 o 14:37, Jakub A. Krzewicki pisze:
Bo Tusku pojechał do Brukseli (bardziej go obchodziła i obchodzi kariera międzynarodowa od dobra kraju)

ściemniasz, Dojczland Dojczland iber ales:)

paczaj na brexit, tusk jest faciem od czarnej roboty:)

Data: 2019-12-13 07:39:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu piątek, 13 grudnia 2019 15:56:04 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 13.12.2019 o 14:37, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Bo Tusku pojechał do Brukseli (bardziej go obchodziła i obchodzi kariera międzynarodowa od dobra kraju)

ściemniasz, Dojczland Dojczland iber ales:)

No mas w sumie racje komu się to przysłużyło, ale Tusk jest takim samym "patriotą" niemieckim jak polskim. Karierowicz, który zajął najwyższe teoretycznie stołki za politykę faworyzowania kłopotliwych czasami sąsiadów zza Odry i Nysy. Ponieważ ci sąsiedzi aktualnie działań zbrojnych nie prowadzą, to nie został oskarżony o poważniejsze zarzuty w kraju i może kontynuować swój wyścig szczurów ;) Zresztą pokazał po raz drugi, że olewa Polskę i nie chce tu kandydować w rozgrywkach politycznych, czym się u mnie skreślił permanentnie.

paczaj na brexit, tusk jest faciem od czarnej roboty:)

Władza absolutna korumpuje absolutnie ;)

Data: 2019-12-13 17:23:33
Autor: u2
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu 13.12.2019 o 16:39, Jakub A. Krzewicki pisze:
ściemniasz, Dojczland Dojczland iber ales:)
No mas w sumie racje komu się to przysłużyło, ale Tusk jest takim samym "patriotą" niemieckim jak polskim.

no nieprawda, to dancyger, antypolski szkodnik:)

Data: 2019-12-13 08:51:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu piątek, 13 grudnia 2019 17:23:47 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> No mas w sumie racje komu się to przysłużyło, ale Tusk jest takim samym "patriotą" niemieckim jak polskim.

no nieprawda, to dancyger, antypolski szkodnik:)

Dancygerzy są tak samo "lojalni" wobec Rzeszy jak wobec Rzeczypospolitej.
To są mieszczanie, lojalni tylko wobec guldena, psiakrew holender!

Data: 2019-12-13 13:40:52
Autor: Jacek Bialy
Pokutny Marsz Różańcowy
Dancygerzy są tak samo "lojalni" wobec Rzeszy jak wobec Rzeczypospolitej.
To są mieszczanie, lojalni tylko wobec guldena, (...)
-- -- -- -- -- -- -- -- -

I dla guldena napadali na polskich listonoszy?  Gdyby nie oni, Hitler nie napadłby na Polskę.
JB

Data: 2019-12-13 17:58:40
Autor: u2
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu 13.12.2019 o 17:51, Jakub A. Krzewicki pisze:
no nieprawda, to dancyger, antypolski szkodnik:)

Dancygerzy są tak samo "lojalni" wobec Rzeszy jak wobec Rzeczypospolitej.
To są mieszczanie, lojalni tylko wobec guldena, psiakrew holender!

nie ściemniaj, dancygerzy nienawidzą wszystkiego co polskie, dla nich polskość to nienormalność:)

Data: 2019-12-06 22:36:00
Autor: boukun
Pokutny Marsz Różańcowy
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Data: 2019-12-06 23:05:41
Autor: u2
Pokutny Marsz Różańcowy
W dniu 06.12.2019 o 22:45, boukun pisze:
kręciołek
godzinę temu
Andruszkiewicz jest głupszy niż ustawa pozwala

zazdrościsz żydku:)

Pokutny Marsz Różańcowy