Pół roku po wypadku - happy end w sądzie.

Data: 2010-01-17 22:14:00
Autor: The_EaGle
Pół roku po wypadku - happy end w sądzie.
Pisałem kiedyś o mojej sprawie. Dziś warto napisać zakończenie.
Dla nie pamiętających i nie umiejących używać googli w skrócie:
jechałem moto między samochodami w korku. W pewnym momencie człowiek w samochodzie otworzył drzwi i ja nadziałem się na ich dolną krawędź nogą. W rezultacie złamanie otwarte kości śródstopia. Zabrała mnie karetka itd.
Policja na miejscu chciała mi przywalić mandat, nie zgodziłem się. Później byłem wzywany na złożenie wyjaśnień i złożyłem je na posterunku.
Sprawą zajął sie prokurator i oskarżył człowieka w samochodzie o nie umyślne złamanie zasad bezpieczeństwa w ruchu lądowym którego skutkiem były obrażenia ciała. Odbyła się rozprawa i ogłoszono wyrok.
Nie zagłębiając się w szczegóły kierujący samochodem został uznany winnym i dostał w sumie około 7 tys zł kary. Wyrok jest prawomocny.
Tyle....

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-01-17 22:57:03
Autor: Alex D. B.
Pół roku po wypadku - happy end w sądzie.

Użytkownik "The_EaGle" <the@djd.com> napisał w wiadomości news:hivuil$9nm$1news.onet.pl...

i wspolczuje, i gratuluje....
moze wystawic jakis komplet "kwitow" w sieci, zebysly mieli jakis precedens w przypadku trafienia na takigo debila?

Alex.

Data: 2010-01-17 23:07:27
Autor: The_EaGle
Alex D. B. pisze:

[...]

Do wglądu jak najbardziej. Do opublikowania, musiałbym się zastanowić co jest danymi których upubliczniać nie można.

W razie czego podaje email: rafal(no-spam)multilan.com.pl

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-01-18 08:22:30
Autor: Glub
"Alex D. B." <agiees@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Niestety tu nie obowiazują precedensy:(
--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-01-18 13:54:39
Autor: newrom
Pół roku po wypadku - happy end w sšdzie.
On Mon, 18 Jan 2010 08:22:30 +0000 (UTC), Glub <glubone@gmail.com>
wrote:

Niestety tu nie obowiazują precedensy:(

raczej na szczescie.
HIT: najglupsze przepisy.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-01-18 14:12:50
Autor: Magic
Glub pisze:
[...]

Nie z automatu, ale mozna się powoływac na orzeczenia innych sadów. A jeśli sprawa oprze się o Sąd Najwyższy to ich orzeczenie z automatu staje się obowiązujacym prawem.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-01-19 15:03:36
Autor: Jasio
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości news:hj1mta$13h$1atlantis.news.neostrada.pl...
Glub pisze:

Niestety tu nie obowiazują precedensy:(

Nie z automatu, ale mozna się powoływac na orzeczenia innych sadów. A jeśli sprawa oprze się o Sąd Najwyższy to ich orzeczenie z automatu staje się obowiązujacym prawem.

Raczej interpretacją, zwaną również wykładnią.
"Diabeł tkwi w szczegółach."

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-01-17 23:08:51
Autor: CUT_INZ
W dniu 17-01-2010 22:14, The_EaGle pisze:
[...]

To teraz powodzenia w walce o odszkodowanie z OC.

Data: 2010-01-19 16:06:57
Autor: de Fresz
On 2010-01-17 22:14:00 +0100, The_EaGle <the@djd.com> said:

Nie zagłębiając się w szczegóły kierujący samochodem został uznany winnym i dostał w sumie około 7 tys zł kary.

A coś z tego dla Ciebie tytułem nawiązki, czy wszystko zasiliło nasze wspólne kieszenie (czytaj Państwo wzbogaciło się na Twoim niefarcie)?

de Fresz

Pół roku po wypadku - happy end w sądzie.