Polackie skurwysyństwo...

Data: 2009-07-10 07:52:00
Autor: Tzva Adonai
Polackie skurwysyństwo...
"Do Palestyny, parszywa Żydówko. Heil Hitler", "ty śmierdzący Żydzie",
"parszywy Żydłaku" - to tylko niektóre wyzwiska, jakie pod swoim
adresem słyszeli od współwłaścicielki kamienicy jej lokatorka Alicja
T. i odwiedzający ją znajomy Eliezer B. Wykrzykiwane w obecności
innych osób, często prosto w twarz.

Dla Eliezera B. inwektywy były szczególnie bolesne. O Polsce mówi, że
jest jego pierwszą ojczyzną, do Krakowa przyjeżdża co kilka miesięcy.
Zresztą tutaj się urodził i wychował. W czasie ostatniej wojny służył
w armii Berlinga w stopniu oficera, został ciężko ranny podczas walk
na Odrze i Nysie Łużyckiej, za bohaterstwo został odznaczony Orderem
Virtuti Militari oraz Krzyżem Walecznych. W 1946 roku wyjechał do
Izraela, tam dosłużył się wysokiego stopnia wojskowego. - Podczas II
wojny światowej służyłem w jednostce, której większość żołnierzy
stanowili synowie chłopów z Lubelszczyzny. To byli prości ludzie.
Byłem jedynym Żydem w tej jednostce, ale nigdy nie spotkałem się z
jakimkolwiek antysemickim zachowaniem z ich strony. To, co zdarzyło
się tutaj, było pierwszym przypadkiem antysemickiej agresji wobec mnie
- mówi z goryczą Eliezer B.

Zaczęło się od antysemickich inwektyw pod adresem Alicji T. Potem
współwłaścicielka kamienicy zaczęła obrzucać nimi Eliezera B. podczas
jego wizyt u znajomej. Gdy wychodził z kamienicy, usłyszał po raz
pierwszy od niej: "Ty stary, parszywy Żydłaku, znów nie zamknąłeś
bramy". - Od tego czasu, gdy spotkała mnie na schodach, używała
powiedzonek typu: "Jak się masz, stary Żydku", "Idzie sobie Żyd"-
opowiada emerytowany wojskowy. Początkowo nie reagował, ale nie
wytrzymał, gdy kobieta na jego widok podniosła rękę w geście
faszystowskiego pozdrowienia, mówiąc "Heil Hitler, Żydku". Zawiadomił
prokuraturę. - Nie wierzyłem, że jako oficer Wojska Polskiego, który
walczył o Polskę, 60 lat po wojnie usłyszę takie rzeczy - mówi Eliezer
B.

http://wyborcza.pl/1,75248,6807355,Kara_za_antysemickie_wyzwiska.html

Data: 2009-07-10 11:23:16
Autor: Antenka
?????????????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????????????????????

Data: 2009-07-10 20:33:51
Autor: raff
?????????????????????????????????????????????????????????????
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2009-07-10 20:41:49
Autor: mkarwan
?????????????????????????????????????????????????????????????

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:311c3830-1762-418b-bf28-adb62f89b4b4j32g2000yqh.googlegroups.com...
???????????????????????????????????????????????????????????????????????

Nie wytrzymalas i znowu go wspierasz reagujac na jego listy?

Data: 2009-07-10 17:24:32
Autor: awe
Polackie skurwysyństwo...
Pewnie znowu jakis karp po zydowsku. Zakladam ze kobieta musiala im strasznie nabruzdzic ze ja tak nie lubia, a potem robi sie cala antyzydowska ideologie. Co ty jeshula robisz tu za idiote? szukasz wspolczucia? przeciez po twoich excesach nie masz tu za wiele sympatykow
awe

Data: 2009-07-10 17:59:54
Autor: bolek
Polackie skurwysyństwo...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h37mdq$9k$1news.onet.pl...
[...]

Ale zawsze jakiś dureń mu odpowie.
I o to mu chodzi.

bolek

Data: 2009-07-10 20:03:57
Autor: awe
Polackie skurwysyństwo...

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h37olu$8q2$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
no ciagniesz watek calkiem ambitnie
awe

Data: 2009-07-10 23:00:30
Autor: Adam
Polackie skurwysyństwo...
Armia Berlinga raczej nie walczyła o wolną Polskę, tylko wpółdziałała w zniewoleniu Polski przez Związek Sowiecki. Być może tej pani żołdacy Berlinga wywieźli całą rodzinę na Syberię lub zamordowali strzałem w tył głowy na jakimś obskurnym posterunku?
AC

Data: 2009-07-11 07:53:03
Autor: konserwator
Polackie skurwysyństwo...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:429fad25-55ae-4104-9b6a-91056f717dc9b15g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

i widzisz do czego doprowadzila antysemicka agitacja Gazety Wyborczej!

Polackie skurwysyństwo...