Polackie skurwysyństwo...

Data: 2009-07-10 17:24:32
Autor: awe
Polackie skurwysyństwo...
Pewnie znowu jakis karp po zydowsku. Zakladam ze kobieta musiala im strasznie nabruzdzic ze ja tak nie lubia, a potem robi sie cala antyzydowska ideologie. Co ty jeshula robisz tu za idiote? szukasz wspolczucia? przeciez po twoich excesach nie masz tu za wiele sympatykow
awe

Data: 2009-07-10 17:59:54
Autor: bolek
Polackie skurwysyństwo...

[...]

[...]