Polacy

Data: 2013-09-26 21:11:46
Autor: boukun
Polacy
Data: 2013-09-26 21:36:59
Autor: LeonKame
Polacy
W dniu 2013-09-26 21:11, boukun pisze:
http://www.bild.de/sport/fussball/robert-lewandowski/nackt-model-zeigt-ihm-ihr-wiesn-dirndl-32557694.bild.html

Piękni w Niemczech...

boukun

lewandowski gnił by w polsce na ławce rezerwowych całe życie a tak robi kariere i żyje.

Data: 2013-09-26 13:35:51
Autor: Marek
Polacy
W dniu czwartek, 26 września 2013 21:36:59 UTC+2 użytkownik LeonKame napisał:
> [...]

> boukun

lewandowski gnił by w polsce na ławce rezerwowych całe życie a tak robi kariere i żyje.

Zgnije, jak Klose...

Data: 2013-09-26 22:54:20
Autor: boukun
Polacy
Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości news:l222ce$s60$1speranza.aioe.org...
[...]

Jak wszyscy Polacy, co tu w kraju tylko gniją...

boukun

Data: 2013-09-27 11:34:44
Autor: Marek Woydak
Polacy
Dnia Fri, 27 Sep 2013 16:42:49 +0200, Mark Woydak napisał(a):

[...]

Ty podły chamie! Dlaczego podszywasz się pod moje dane? Jesteś psychol! Jeżeli nie zaprzestaniesz tego procederu zgłoszę to władzom!

Marek Woydak

Data: 2013-09-27 18:58:03
Autor: Mark Woydak
Polacy

Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:1umlok86uaaax$.c6pufytpelge.dlg40tude.net...
[...]

Wypuscili cię na przepustkę? Nie przerywaj kuracji! Bierz leki bo z twoim łbem masz coraz gorzej POmyleńcu!

MW

Data: 2013-09-26 22:54:13
Autor: prodigys
Polacy
Apropo futbolu
Nasi U18 wygrali dzis z Rumunia 6:0
nic tylko szlifowac takie diamenty

Data: 2013-09-26 23:04:44
Autor: prodigys
p.s: Polacy
albo jak kto woli nieoszlifowane brylanty

Data: 2013-09-27 09:00:15
Autor: Wiesiaczek
Polacy
W dniu 26.09.2013 22:54, prodigys pisze:
Apropo futbolu

Nie powinno się używać wyrazów, których się nie zna.
Inaczej można wyjść na głupka :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-09-27 09:48:23
Autor: paralamentarzista
Polacy

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:l23ae0$c11

Nie powinno się używać wyrazów, których się nie zna.
Inaczej można wyjść na głupka :)

gdzies takiemu cos powiedzieli i szuka odpowiedzi :(

Data: 2013-09-27 04:27:51
Autor: pat.pataszon
Polacy

> Nie powinno się używać wyrazów, których się nie zna.

> Inaczej można wyjść na głupka :)

gdzies takiemu cos powiedzieli i szuka odpowiedzi :(

co to wogole za jakis zawodnik zielony?
ktos uksztaltowal Short Message Service to ktos rozwinal sie w ukladaniu zdania :D

Data: 2013-09-29 18:39:25
Autor: trolejbus
Polacy
moze w innym wątku bedzie ciąg dalszy dla niepoznaki

<
\_/

Data: 2013-10-02 10:10:41
Autor: Wiesiaczek
Polacy
W dniu 27.09.2013 09:48, paralamentarzista pisze:
U�ytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa� w wiadomo�ci

Nie powinno si� u�ywa� wyraz�w, kt�rych si� nie zna.
Inaczej mo�na wyj�� na g�upka :)

gdzies takiemu cos powiedzieli i szuka odpowiedzi :(

Jakby jeszcze ktoś zechciał Ci powiedzieć, jak ustawić kodowanie...

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

Data: 2013-09-27 16:42:36
Autor: Mark Woydak