Polacy

Data: 2013-09-26 21:36:59
Autor: LeonKame
Polacy
W dniu 2013-09-26 21:11, boukun pisze:
http://www.bild.de/sport/fussball/robert-lewandowski/nackt-model-zeigt-ihm-ihr-wiesn-dirndl-32557694.bild.html

Piękni w Niemczech...

boukun

lewandowski gnił by w polsce na ławce rezerwowych całe życie a tak robi kariere i żyje.

Data: 2013-09-26 13:35:51
Autor: Marek
Polacy
W dniu czwartek, 26 września 2013 21:36:59 UTC+2 użytkownik LeonKame napisał:
> [...]

> boukun

lewandowski gnił by w polsce na ławce rezerwowych całe życie a tak robi kariere i żyje.

Zgnije, jak Klose...

Data: 2013-09-26 22:54:20
Autor: boukun
Polacy
Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości news:l222ce$s60$1speranza.aioe.org...
[...]

Jak wszyscy Polacy, co tu w kraju tylko gniją...

boukun

Data: 2013-09-27 11:34:44
Autor: Marek Woydak
Polacy
Dnia Fri, 27 Sep 2013 16:42:49 +0200, Mark Woydak napisał(a):

[...]

Ty podły chamie! Dlaczego podszywasz się pod moje dane? Jesteś psychol! Jeżeli nie zaprzestaniesz tego procederu zgłoszę to władzom!

Marek Woydak

Data: 2013-09-27 18:58:03
Autor: Mark Woydak
Polacy

Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:1umlok86uaaax$.c6pufytpelge.dlg40tude.net...
[...]

Wypuscili cię na przepustkę? Nie przerywaj kuracji! Bierz leki bo z twoim łbem masz coraz gorzej POmyleńcu!

MW