Polacy boją się, że ich donosicielstwo wyjdzie na jaw...

Data: 2009-06-20 00:05:14
Autor: Tzva Adonai
Polacy boją się, że ich donosicielstwo wyjdzie na jaw...
Czy należy całkowicie ujawnić archiwa SB? "Nie" - odpowiada aż 76
proc. badanych.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6738885,Archiwa_IPN__Raczej_nie_otwierajmy.html

***

A ja uważam, że rację ma Michnik, który chce ujawnienia wszystkiego
prócz informacji wrażliwych dotyczących na przykład sfery
seksualnej... Uczciwy człowiek nie ma nic do ukrycia..

Data: 2009-06-20 10:55:14
Autor: cytryna
[...]

Gorzej jeszcze - nie chcą pokazać swojego topolanka aby nie wydało się, że jest obstrugany. Trzy miliony chłopa w ciężkim strachu.

--

Polacy boją się, że ich donosicielstwo wyjdzie na jaw...