Polacy chcą by wkorczył tu Putin

Data: 2014-10-18 18:07:55
Autor: boukun
Polacy chcą by wkorczył tu Putin
Byłem w południe na mieście w centrum na ul. Łukowej w Świdnicy, oglądałem klepsydry na tablicy ogłoszeń, a tam 65 lat, 65 lat, 65 lat, 53 lata i tak dalej i mówię do gościa, który też czyta klepsydry zmarłych - wiek emerytalny nawet nie osiągnęli...

Nie zdążyłem do końca wypowiedzieć tego zdania, a gościu wyraźnie podkurwiony nagle mówi do mnie: "Polska to kur..., powinien tu Putin wkroczyć i wyciąć tych z rządu, tych skur..., oprawców. Tu jest kurw.. i złodziej, powinni Ruskie tu wkroczyć i zrobić porządek, a z rządu powinni wszystkich wyciąć w pień i niech spier... przez Rumunię..."...

To fakt, ludzie już w końcu wszyscy powoli przejrzeli na oczy i zaczynają się ostro buntować, przeciwko tym oprawcom u wladzy. Nie dziwota, że zniewolony naród polski czeka na wkroczenie wojsk rosyjskich jak na zbawienie...

Wróg gnębi nas od wewnątrz... i nawet nie jest w stanie nas do siebie zjednać...

boukun

Data: 2014-10-18 18:25:39
Autor: Stokrotka
[...]

Jesteś idiotą. Myslisz , że Putin ma inne cele niż NIemcy?
Polska zawsze była benkartem dla Rosji i NIemiec.
Putin będzie dążył do 30 letniej średniej życia w Polsce.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa bez mnożenia,
syntezator mowy Gdak i program dietetyczny Ananas.

Data: 2014-10-18 18:27:34
Autor: boukun
"Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m1u4aa$sv2$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Nie pierdol, nie jesteś w stanie mi i Polakom przymilić naszych oprawców u władzy, w jakikolwiek sposób...

boukun

Data: 2014-10-18 19:21:48
Autor: andal
On Sat, 18 Oct 2014 18:27:34 +0200, boukun wrote:

[...]

podkurwiony nagle mĂłwi do mnie: "Polska to kur..., powinien tu Putin
[...]

to czemu siedzisz na dupie i nic nie robisz ?

zorganizuj rewolte tak jak Gandhi, trzeba uwolnic narod od zydowskiej kasy,

przywrocic wydawanie wlasnych pieniedzy przez polski bank

ani putyn ani ruska zaraza nie zrobia Polsce nic dobrego

Data: 2014-10-18 22:09:14
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m1uekc$tds$1speranza.aioe.org...
[...]

Mnie to by pozamiatali w pięć minut jak Brunona K.

boukun

Data: 2014-10-19 05:26:15
Autor: andal
On Sat, 18 Oct 2014 22:09:14 +0200, boukun wrote:

[...]

tak myslalem

krowa duzo ryczy a malo mleka daje

acha, nie boisz sie ze za to ryczenie tez moga cie zmiesc ?

Data: 2014-10-19 11:43:50
Autor: boukun
"andal" <andal@as.before.com> schrieb im Newsbeitrag news:m1vi1n$54c$1speranza.aioe.org...
[...]

Mogą, ale to trzeba wkalkulować w swoje pieskie życie...

boukun

Data: 2014-10-19 12:06:11
Autor: Lucjusz

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:m1u4aa$sv2$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Pytanie jakie cele mają w stosunku do nas te gnidy rządzące krajem, a niszczące na każdym kroku to co dla Polaków dobre i ważne? Niemcy to m.in protektorzy tych gnid niszczących nasz  kraj, a więc nie dziw się że większość Polaków zbawcę widzi tylko w Putinie.

Data: 2014-10-19 07:09:00
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]

Widzę, że Świdnica to siedlisko sowieckich gnid! Pewnie to potomkowie
pozostali
po pobycie Czerwonej Armii na tamtych terenach.

MW

Data: 2014-10-19 11:45:01
Autor: boukun
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m1vv47$dh6$5news.albasani.net...

[...]

Nie, po prostu inteligentni ludzie i świadomi syjonistycznej okupacji Polski...

boukun

Data: 2014-10-19 20:17:17
Autor: MarkWoydak
Polacy chcą by wkorczył tu Putin
Wal się dyżurny paranoiku!

MW

Data: 2014-10-19 20:45:38
Autor: boukun
Polacy chcą by wkorczył tu Putin
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m20vcg$ehn$2news.albasani.net...
Wal się dyżurny paranoiku!

MW

Spierdalaj syjonistyczna, sprzedajna mendo antypolska!

boukun

Data: 2014-10-20 05:42:03
Autor: stevep
W dniu .10.2014 o 07:09 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Spłodzeni przez ruskich sołdatów.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-19 20:28:57
Autor: khanula
Polacy chcą by wkorczył tu Putin
W dniu sobota, 18 października 2014 18:07:55 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
By�em w po�udnie na mie�cie w centrum na ul. �ukowej w �widnicy, ogl�da�em klepsydry na tablicy og�osze�, a tam 65 lat, 65 lat, 65 lat, 53 lata i tak dalej i m�wi� do go�cia, kt�ry te� czyta klepsydry zmar�ych - wiek emerytalny nawet nie osi�gn�li...

Nie zd��y�em do ko�ca wypowiedzie� tego zdania, a go�ciu wyra�nie podkurwiony nagle m�wi do mnie: "Polska to kur..., powinien tu Putin wkroczy� i wyci�� tych z rz�du, tych skur...., oprawc�w. Tu jest kurw.. i z�odziej, powinni Ruskie tu wkroczy� i zrobi� porz�dek, a z rz�du powinni wszystkich wyci�� w pie� i niech spier... przez Rumuni�..."...

To fakt, ludzie ju� w ko�cu wszyscy powoli przejrzeli na oczy i zaczynaj� si� ostro buntowa�, przeciwko tym oprawcom u wladzy. Nie dziwota, �e zniewolony nar�d polski czeka na wkroczenie wojsk rosyjskich jak na zbawienie...

Wr�g gn�bi nas od wewn�trz... i nawet nie jest w stanie nas do siebie zjedna�...

boukun

bokun spie... do rosji. i mow za siebie, bo jacy polacy poza toba chca wkroczenia kacapow do polski. glupku widac nie znasz historii i bredzisz bez sensu!

Data: 2014-10-20 08:43:50
Autor: boukun
<khanula@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
bokun spie... do rosji. i mow za siebie, bo jacy polacy poza toba chca wkroczenia kacapow do polski. glupku widac nie znasz historii i bredzisz bez sensu!

Tacy jak ty chcą, tacy podżegacze jak ty, jak nasi syjoniści u władzy. Polacy nic nie muszą robić, wy podżegacze wywołacie wcześniej czy później wojnę z Rosją, tak było za sanacji, tak wcześniej i tak jest teraz... A później będziecie płacić za waszą antypolską politykę...

Takiego kurestwa jak jest nie było za naszego życia i tej okupacji Polacy nie mogą już znieść...

boukun

Data: 2014-10-22 06:05:11
Autor: stevep
W dniu .10.2014 o 08:43 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Spadaj putinowsi idioto.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-20 11:21:58
Autor: ApostatA
W dniu 2014-10-20 o 05:28, khanula@gazeta.pl pisze:
bokun spie... do rosji. i mow za siebie, bo jacy polacy poza toba chca wkroczenia kacapow do polski. glupku widac nie znasz historii i bredzisz bez sensu!

zna zna, jak ma córkę to pierwszy by z nią leciał do lasu i w ziemiance chował, az "wyzwoliciele" wyszaleją się na zakonnicach i staruszkach.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-10-20 01:20:05
Autor: ApostatA
W dniu 2014-10-18 o 18:07, boukun pisze:
[...]

ale kto im kazał wódę chlać od rana do wieczora i zrec tanią kiełbasę z aldiego? Nikt nikogo nie zmusza do umierania młodo. Mogli zyc do 100 i wybrac 2x wiecej kasy niz wpłacili. Ich wybór był inny, a ty masz jakies pretensję do rządzacych...

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-10-20 08:40:22
Autor: boukun
"ApostatA" <noNAME@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m21gv6$o7q$1speranza.aioe.org...
[...]

Zmusza, system. Ludzie umierają młodo, bo system ich wykańcza, nic innego. Bieda, bezrobocie, stres, toksyczne życie, żarcie, chemtrialis, pole elektromagnetyczne, to dzisiaj ludzi masowo zabija przedwcześnie... Ludzie nie mają żadnego innego wyboru, to nie czasy Gierka, że człowiek mógł sobie wybierać...

boukun

Data: 2014-10-20 10:03:28
Autor: Stokrotka
[...]

I kapitalizm. Kapitalizm to system niezwykle prymitywny.
Oparty o prymityw jakim jest pieniądz.
Pieniądz poprawnie spełnia swoje zadanie tylko tam,
gdzie działa zgodnie z założeniem = to jest gdy ułatwia handel wymienny.
Tylko w takim zakresie ludzie znają wartość pieniądza, i wtedy używanie go jest poprawne.
Gdy pieniądza używamy w innym celu, nie do handlu wymiennego z buszu typu arbuz za siekierkę,
nie ma on właściwej wartości.
Nawet gdy kupujemy coś niezbędnego do życia jak mieszkanie itp.
Cena może być np. plotkami zaniżona lub zawyżona.
Nie było więc błędem socjalizmu, że nikt nie wiedział ile co kosztuje.
Są w społeczeństwie inne wartości, niepszeliczalne na pieniądze.
Długie życie, właśnie, spokuj bezpieczeństwo....
Kapitalizm nie umie policzyć poprawnie wartości pieniężnej jakiegokolwiek zakupu wykraczającego poza sprawunki codzienne.

Data: 2014-10-20 11:19:39
Autor: ApostatA
W dniu 2014-10-20 o 08:40, boukun pisze:
[...]

masz, mozesz jechac do IV Rzeszy podcierać tylki adolfom.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-10-20 14:03:31
Autor: boukun
"ApostatA" <noNAME@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m22k3a$tc2$1speranza.aioe.org...
[...]

No, polityka syjonistów, zniewalających Polaków...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rz-polska-sie-wyludnia-w-zastraszajacym-tempie/mchmn

boukun

Data: 2014-10-20 05:41:00
Autor: stevep
W dniu .10.2014 o 18:07 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Idioto, przecież nikt nie będzie ci oczywistych faktów tłumaczył bo jesteś  za tępy.
--
stevep
-- -- -

Polacy chcą by wkorczył tu Putin