Polacy chcą by wkorczył tu Putin

Data: 2014-10-18 18:25:39
Autor: Stokrotka
Polacy chcą by wkorczył tu Putin

Byłem w południe na mieście w centrum na ul. Łukowej w Świdnicy, oglądałem
klepsydry na tablicy ogłoszeń, a tam 65 lat, 65 lat, 65 lat, 53 lata i tak dalej i mówię do gościa, który też czyta klepsydry zmarłych - wiek emerytalny nawet nie osiągnęli...

Nie zdążyłem do końca wypowiedzieć tego zdania, a gościu wyraźnie podkurwiony nagle mówi do mnie: "Polska to kur..., powinien tu Putin wkroczyć i wyciąć tych z rządu, tych skur..., oprawców. Tu jest kurw.. i złodziej, powinni Ruskie tu wkroczyć i zrobić porządek, a z rządu powinni wszystkich wyciąć w pień i niech spier... przez Rumunię..."...

Jesteś idiotą. Myslisz , że Putin ma inne cele niż NIemcy?
Polska zawsze była benkartem dla Rosji i NIemiec.
Putin będzie dążył do 30 letniej średniej życia w Polsce.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa bez mnożenia,
syntezator mowy Gdak i program dietetyczny Ananas.

Data: 2014-10-18 18:27:34
Autor: boukun
"Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m1u4aa$sv2$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Nie pierdol, nie jesteś w stanie mi i Polakom przymilić naszych oprawców u władzy, w jakikolwiek sposób...

boukun

Data: 2014-10-18 19:21:48
Autor: andal
On Sat, 18 Oct 2014 18:27:34 +0200, boukun wrote:

[...]

podkurwiony nagle mĂłwi do mnie: "Polska to kur..., powinien tu Putin
[...]

to czemu siedzisz na dupie i nic nie robisz ?

zorganizuj rewolte tak jak Gandhi, trzeba uwolnic narod od zydowskiej kasy,

przywrocic wydawanie wlasnych pieniedzy przez polski bank

ani putyn ani ruska zaraza nie zrobia Polsce nic dobrego

Data: 2014-10-18 22:09:14
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:m1uekc$tds$1speranza.aioe.org...
[...]

Mnie to by pozamiatali w pięć minut jak Brunona K.

boukun

Data: 2014-10-19 05:26:15
Autor: andal
On Sat, 18 Oct 2014 22:09:14 +0200, boukun wrote:

[...]

tak myslalem

krowa duzo ryczy a malo mleka daje

acha, nie boisz sie ze za to ryczenie tez moga cie zmiesc ?

Data: 2014-10-19 11:43:50
Autor: boukun
"andal" <andal@as.before.com> schrieb im Newsbeitrag news:m1vi1n$54c$1speranza.aioe.org...
[...]

Mogą, ale to trzeba wkalkulować w swoje pieskie życie...

boukun

Data: 2014-10-19 12:06:11
Autor: Lucjusz

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:m1u4aa$sv2$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Pytanie jakie cele mają w stosunku do nas te gnidy rządzące krajem, a niszczące na każdym kroku to co dla Polaków dobre i ważne? Niemcy to m.in protektorzy tych gnid niszczących nasz  kraj, a więc nie dziw się że większość Polaków zbawcę widzi tylko w Putinie.

Polacy chcą by wkorczył tu Putin