Polacy coraz częściej wracają ciepło do czasów PRL...

Data: 2012-01-03 12:39:21
Autor: jadrys
Polacy coraz częściej wracają ciepło do czasów PRL...
W dniu 2012-01-01 17:53, Tzva Adonai pisze:
Zwłaszcza ci starsi, którzy pamiętają tamte czasy.. Podobno najlepiej było w
latach 50tych i 60tych

Mi akurat wystarczą te 70te żebym ciepło do nich wracał..

Data: 2012-01-03 13:00:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jdupec$hvm$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-01-01 17:53, Tzva Adonai pisze:
Zwłaszcza ci starsi, którzy pamiętają tamte czasy.. Podobno najlepiej było w
latach 50tych i 60tych

Mi akurat wystarczą te 70te żebym ciepło do nich wracał..

Czy szczególnie podobały ci się "ścieżki zdrowia", na których milicjanci, przy pomocy pałek, wpajali niezadowolonym robotnikom miłość do PRL?
Taki cytacik:
# ... Stanisław Kowalski miał 23 lata, żonę i dziecko oraz niezły kontrakt do klubu bokserskiego Czarni Słupsk. Po 25 czerwca 1976 r. wszystko się zmieniło. Był tak bity, że myślał o samobójstwie, skakał z drugiego piętra. Za udział "w zbiegowisku publicznym, którego uczestnicy wspólnymi siłami dopuszczają się gwałtownego zamachu na osobę lub mienie", został skazany na trzy lata więzienia....#

Ciepło wracasz? Gratuluję zaślepienia...

Dla przywrócenia choć części pamięci: http://pl.wikipedia.org/wiki/Czerwiec_1976

Data: 2012-01-03 13:14:15
Autor: kogutek
Polacy coraz czê¶ciej wracaj± ciep³o do czasów PRL...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisaÅ&#65533; w wiadomoÅ&#65533;ci news:jdupec$hvm$2node2.news.atman.pl...

> Mi akurat wystarczÄ&#65533; te 70te żebym ciepÅ&#65533;o do nich wracaÅ&#65533;..

Czy szczególnie podobaÅ&#65533;y ci siÄ&#65533; "Å&#65533;cieżki zdrowia", na których milicjanci,
 przy pomocy paÅ&#65533;ek, wpajali niezadowolonym robotnikom miÅ&#65533;oÅ&#65533;Ä&#65533; do PRL?
Taki cytacik:
# ... StanisÅ&#65533;aw Kowalski miaÅ&#65533; 23 lata, żonÄ&#65533; i dziecko oraz niezÅ&#65533;y kontrakt
 do klubu bokserskiego Czarni SÅ&#65533;upsk. Po 25 czerwca 1976 r. wszystko siÄ&#65533; zmieniÅ&#65533;o. ByÅ&#65533; tak bity, że myÅ&#65533;laÅ&#65533; o samobójstwie, skakaÅ&#65533; z drugiego piÄ&#65533;
tra. Za udziaÅ&#65533; "w zbiegowisku publicznym, którego uczestnicy wspólnymi siÅ&#65533;ami dopuszczajÄ&#65533; siÄ&#65533; gwaÅ&#65533;townego zamachu na osobÄ&#65533; lub mienie", zostaÅ&#65533; skazany n
a trzy lata wiÄ&#65533;zienia....#

CiepÅ&#65533;o wracasz? GratulujÄ&#65533; zaÅ&#65533;lepienia...

Dla przywrócenia choÄ&#65533; czÄ&#65533;Å&#65533;ci pamiÄ&#65533;ci: http://pl.wikipedia.org/wiki/Czerwiec_1976

[...]

¯eby co¶ siê podoba³o to trzeba by³o mieæ z tym bezpo¶redni kontakt. Mnie
podoba³y siê wyjazdy za granicê i robienie na tym kasy. Podoba³o mi siê
r¿niêcie DDRówek, Wêgierek, Bu³garek itd. Po chuj mia³em siê wyg³upiaæ i
dostawaæ po ryju na w³asne ¿yczenie. Ten co o nim piszesz to idiota. Bokser to
albo pod opiek± milicji by³ albo wojska. Sportowcy, nawet ni¿szej kategorii,
byli pod parasolem pañstwa. Piszesz ¿e robotnik. On tej fabryki czy innego
PGRu od ¶rodka na oczy nie widzia³. Mia³ etat bo jako¶ tzreba by³o kasê na
wyp³aty zaksiêgowaæ. Pochla³ z kolegami, zrobi³ burdê to mu wpierdolili. Te¿
takim bojownikiem powinienem byæ bo raz dosta³em pa³± w parku. Chlali¶my wódê
i jak patrol grzecznie zauwa¿y³ ¿e powinni¶my pojechaæ ju¿ do domu to który¶
co¶ odburkn±³. To nam wpierdolili. Ale specjalnego ¿alu ani wtedy ani teraz do
ówczesnego aparatu ucisku nie mam. Tak wiem nie jestem patriot±. Byli i tacy.
Dla nich IPN zrobili ¿eby by³o wiadomo który i na kogo donosi³. Okaza³o siê ¿e
¿aden do ¿adnego nie ma pretensji bo wszyscy opozycjoni¶ci donosili. Teraz
wed³ug Ciebie jest pewno lepiej? Te¿ Policja bije. Jak nie wierzysz to sobie
obejrzyj jakie¶ manifestacje. --

Data: 2012-01-03 15:25:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Polacy coraz czê¶ciej wracaj± ciep³o do czasów PRL...

U¿ytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jduuv7$ip4$1inews.gazeta.pl...
[...]

No có¿. S± ró¿ne zera. Ty jeste¶ moralnym zerem.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-03 17:22:58
Autor: jadrys
Polacy coraz częściej wracają ciepło do czasów PRL...

Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jduuv7$ip4$1inews.gazeta.pl...
Żeby coś się podobało to trzeba było mieć z tym bezpośredni kontakt. Mnie
podobały się wyjazdy za granicę i robienie na tym kasy. Podobało mi się
rżnięcie DDRówek, Węgierek, Bułgarek itd. Po chuj miałem się wygłupiać i
dostawać po ryju na własne życzenie. Ten co o nim piszesz to idiota. Bokser to
albo pod opieką milicji był albo wojska. Sportowcy, nawet niższej kategorii,
byli pod parasolem państwa. Piszesz że robotnik. On tej fabryki czy innego
PGRu od środka na oczy nie widział. Miał etat bo jakoś tzreba było kasę na
wypłaty zaksięgować. Pochlał z kolegami, zrobił burdę to mu wpierdolili. Też
takim bojownikiem powinienem być bo raz dostałem pałą w parku. Chlaliśmy wódę
i jak patrol grzecznie zauważył że powinniśmy pojechać już do domu to któryś
coś odburknął. To nam wpierdolili. Ale specjalnego żalu ani wtedy ani teraz do
ówczesnego aparatu ucisku nie mam. Tak wiem nie jestem patriotą. Byli i tacy.
Dla nich IPN zrobili żeby było wiadomo który i na kogo donosił. Okazało się że
żaden do żadnego nie ma pretensji bo wszyscy opozycjoniści donosili. Teraz
według Ciebie jest pewno lepiej? Też Policja bije. Jak nie wierzysz to sobie
obejrzyj jakieÅ› manifestacje.

No cóż. Są różne zera. Ty jesteś moralnym zerem.

Raczej ma facet zdolność samodzielnej oceny tego co było. I tym się różnicie. - Ty opisujesz przeżycia innych, wyszukane w necie, a kogutek pisze o swoich..

Data: 2012-01-03 17:23:05
Autor: jadrys
[...]

Powód zastosowania tych "ścieżek zdrowia"? Ja osobiście poza jednym jedynym przypadkiem gdy zostałem pobity przez milicję, nie miałem z nimi na pieńku.

Data: 2012-01-03 18:04:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jdv9vd$4nq$2node2.news.atman.pl...

[...]

Są pewne granice zaślepienia, zeszmacenia. Właśnie je przekroczyłeś. W uproszczeniu powodem zastosowania ścieżek zdrowia było wytłumaczenie robotnikom, że władza nigdy się nie myli i że władza ma zawsze rację. A jeśli się myli, to i tak ma zawsze rację.
Tak było też, gdy zastrzelono górników w kopalni Wujek. Czy chcesz zapytać, co było powodem, że zastrzelono tych górników?

Data: 2012-01-03 19:19:48
Autor: jadrys
[...]

Ty jesteÅ› gÅ‚upkiem, nawiedzonym gÅ‚upkiem skoro próbujesz obrazić adwersarza który ma odmienne zdanie na te sprawy, który opowiada o swoich doÅ›wiadczaniach z życia w PRLu a nie  o żalach innych zaczytanych gdzieÅ› w necie.
Tak, chcę zapytać co było powodem że zginęli ci górnicy. I czy to była zwykła zbrodnia, czy doszło do jakiejś utarczki.

Data: 2012-01-03 19:50:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jdvgqk$c7d$2node2.news.atman.pl...

[...]

Pieprzony komunistyczny głąbie. Tu nie chodzi o twoje, czy moje osobiste doświadczenia w PRL. Tu chodzi o to, że niewinnym ludziom władza PRL w Radomiu w 1976 roku organizowała eufemistycznie nazywane "ścieżki zdrowia" za to, że ośmielili się mieć inne zdanie niż ta władza, że walczyli o swój byt.
A ty, komuchu pieprzony, ty śmiesz wątpić w to bezprawie i pytasz o powód zastosowania tych "ścieżek zdrowia", sugerując że delikwenci sami sobie zaszkodzili, bo przecież ty zawsze byłeś grzeczny i nie miałeś zatargów z milicją.
JesteÅ› komunistycznÄ… gnidÄ….

Data: 2012-01-04 13:02:52
Autor: jadrys
[...]

Tu chodzi o dyskusje o faktach, (zwÅ‚aszcza gdy chodzi o tak poważna sprawÄ™) a te fakty to tylko to co przeżyliÅ›my sami. O gÅ‚upawych, naciÄ…ganych i tendencyjnych pisanych nie rzadko  przez propagandzistów tekstach wyczytanych w necie nie zamierzam (w tym kontekÅ›cie) dyskutować.

Widzisz, to była ich własna walka o byt,. Przegrali ją, wiec nie wymagaj odemnie jakiegos wsółczycia skoro zaczęli walkę. Mogę oczywiście przytoczyć znaną sentencję - "Chwała zwyciężonym", i nniejszym to robię po to żeby zadowolic ciebie, ale to ich sprawa jednak zwyciężyła - mają wolność o którą walczyli.. Mogą m.in wyrzucać ludzi na bruk, mogą ograniczać obywatelom żyjącym w tym kraju dostęp do lasów i jezior.

Bodziu, to tylko twoja nadinterpretacja, - ja nic nie sugeruję bo nie znam tych spraw. Ja tylko nigdy się nie przyłączam do ataku na kogoś czy coś bez poznania przyczyn takiego a nie innego zachowanie się tych/tego oskarżonych/nego.

Jak by tu ci adekwatnie odpowiedzieć na ostatnie zdanie? Pozostawię je bez odpowiedzi.

Data: 2012-01-04 13:33:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je1f3k$dt3$1node2.news.atman.pl...

[...]

No to jeszcze raz ci powtórzę. Jesteś komunistyczną gnidą.
Nie zamierzam dyskutować z człowiekiem (o ile jeszcze na tak szlachetne miano zasługujesz), który twierdzi, że władza PRL ma zawsze rację i temu, kto na nią podniesie rękę, zostanie odrąbana. Bo do tego sprowadza się to, co piszesz.
Nie zamierzam dyskutować z człowiekiem, który chce postawić ołtarzyk norweskiemu mordercy niewinnych ludzi. Należy mu się odosobnienie aż do śmierci. Obojętnie - w kryminale czy w wariatkowie. I niech zapadnie w pamięci ludzi jako nieludzka bestia. Nie zamierzam dyskutować na te tematy z komunistyczną kanalią.

I to jest mój ostatni post w tym temacie.

Data: 2012-01-04 04:09:33
Autor: stevep
Polacy coraz czê¶ciej wracaj± ciep³o do cz asów PRL...
Dnia 03-01-2012 o 18:04:52 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:jdv9vd$4nq$2node2.news.atman.pl...

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:jdupec$hvm$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-01-01 17:53, Tzva Adonai pisze:
Zw³aszcza ci starsi, którzy pamiêtaj± tamte czasy.. Podobno  najlepiej by³o w
latach 50tych i 60tych

Mi akurat wystarcz± te 70te ¿ebym ciep³o do nich wraca³..

Czy szczególnie podoba³y ci siê "¶cie¿ki zdrowia", na których  milicjanci, przy pomocy pa³ek, wpajali niezadowolonym robotnikom  mi³o¶æ do PRL?
Taki cytacik:
# ... Stanis³aw Kowalski mia³ 23 lata, ¿onê i dziecko oraz niez³y  kontrakt do klubu bokserskiego Czarni S³upsk. Po 25 czerwca 1976 r..  wszystko siê zmieni³o. By³ tak bity, ¿e my¶la³ o samobójstwie, skaka³  z drugiego piêtra. Za udzia³ "w zbiegowisku publicznym, którego  uczestnicy wspólnymi si³ami dopuszczaj± siê gwa³townego zamachu na  osobê lub mienie", zosta³ skazany na trzy lata wiêzienia....#

Ciep³o wracasz? Gratulujê za¶lepienia...

Dla przywrócenia choæ czê¶ci pamiêci:  http://pl.wikipedia.org/wiki/Czerwiec_1976

Powód zastosowania tych "¶cie¿ek zdrowia"? Ja osobi¶cie poza jednym  jedynym przypadkiem gdy zosta³em pobity przez milicjê, nie mia³em z  nimi na pieñku.

S± pewne granice za¶lepienia, zeszmacenia. W³a¶nie je przekroczy³e¶. W  uproszczeniu powodem zastosowania ¶cie¿ek zdrowia by³o wyt³umaczenie  robotnikom, ¿e w³adza nigdy siê nie myli i ¿e w³adza ma zawsze racjê. A  je¶li siê myli, to i tak ma zawsze racjê.
Tak by³o te¿, gdy zastrzelono górników w kopalni Wujek. Czy chcesz  zapytaæ, co by³o powodem, ¿e zastrzelono tych górników?

Akurat mia³em okazje rozmawiaæ z kilkoma osobami o takich prze¿yciach,  wiêc mo¿e jadrysowi dobrze zrobi³aby taka rozmowa, ale on na pewno  uzna³by, ¿e to osobniki zindoktrynowane przez niena¿arte kapitalistyczne  ryje.
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Polacy coraz częściej wracają ciepło do czasów PRL...