Polacy gorsi

Data: 2010-01-04 08:56:53
Autor: Jadrys
Polacy gorsi

dla USA od zarazy:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Zaskakujaca-decyzja-ws.-wjazdu-do-USA,wid,11822605,wiadomosc.html?ticaid=19669

A w "sondażach" bez zmian, - nadal kochamy Amerykę i amerykanów.

Data: 2010-01-04 09:11:05
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Polacy gorsi

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

  probujesz szczuc nas teraz przeciw stanom zjednoczonym ameryki
  polnocnej nedzna antypolska kreaturo?  nie uda sie!  amerykanie
  to nasi bracia w wolnosci i kazdy normalny czlowiek w polsce wie
  to sam najlepiej.

  ar

Data: 2010-01-04 08:23:14
Autor: apr...
Polacy gorsi
Wlodzimierz Zabotynski <a_rem@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

POwiedz gościu, że to taki żart, a jak nie to POwiedz, że trzyma cię POświąteczno-NOworoczny KAC ?

Data: 2010-01-04 09:27:38
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Polacy gorsi

" apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

>   to sam najlepiej.
>
>   ar

POwiedz gościu, że to taki żart, a jak nie to POwiedz, że trzyma cię

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

   pewnie ze kac jak cholera!  wypilem z zona nawet calego szampana
   na sylwestra.

   ar

Data: 2010-01-04 09:41:02
Autor: Jadrys
Polacy gorsi
W dniu 2010-01-04 09:11, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Dobry dowcip od rana.

Data: 2010-01-04 09:12:10
Autor: Hans Kloss
Polacy gorsi
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

dla USA od zarazy:

W jakim sensie "gorsi"? Z tego powodu że na Polaków nigdy zakazu wjazdu nie
nałozono??
J-23

Data: 2010-01-04 10:23:10
Autor: Jadrys
Polacy gorsi
W dniu 2010-01-04 10:12, Hans Kloss pisze:
[...]

W takim sensie że jankesi traktują Polaków jak jakąś zarazę.. - Jako jeden z bardzo nielicznych narodów nie możemy wjeżdżać do USA bez specjalnego zezwolenie jakim jest wiza.

Data: 2010-01-04 01:35:07
Autor: Hans Kloss
Polacy gorsi

Jadrys napisał(a):
 Jako jeden z bardzo nielicznych narodďż˝w

Co ty pieprzysz, jakich "nielicznych"? Zapoznaj się może z
amerykańskim prawodawstwem dotyczącym możliwości zniesienia/
wprowadzenia wiz dla obywateli danego kraju, zamiast, jak zwykle,
pisać o sprawach o których nie masz żadnego pojęcia.
J-23

Data: 2010-01-04 10:53:06
Autor: Jadrys
Polacy gorsi
W dniu 2010-01-04 10:35, Hans Kloss pisze:

Jadrys napisał(a):

[...]

Amerykańskie prawodawstwo traktuje Polaków jak zarazę. I nie pozwala nam wjeżdżać na swoje terytorium inaczej jak na specjalne pozwolenia.
Czy to tak trudno zrozumieć Hans? Rozumiem twoje uczucia do USA, ale musisz  zrozumieć że miłość czasem bywa ślepa.

Data: 2010-01-04 02:12:44
Autor: Hans Kloss
Polacy gorsi
Jadrys napisał(a):

Ameryka�skie prawodawstwo traktuje..

....jednakowo wszystkich samowolnie przedłużających pobyt w US of A
ponad okres na jaki opiewa wiza. I jeżeli % "przedłużaczy"
pochodzących z danego kraju jest odpowiednio niski to dla obywateli
owego kraju znosi się wizy Z AUTOMATU. Podziękuj więc raczej swoim
współobywatelom grającym notorycznie w ch... z ichnim Urzędem
Emigracyjnym zamiast miotać na US of A bezsensowne i bezpodstawne
oskarżenia.  Przez tych qtasów małorolnych zrywaczy azbestu nie mogę
sobie sekwoi ani Kanionu obejrzeć bo po wizę ani myślę kolędować.
J-23

Data: 2010-01-04 22:35:03
Autor: Jadrys
Polacy gorsi
W dniu 2010-01-04 11:12, Hans Kloss pisze:
Jadrys napisał(a):

[...]

Chcesz Polakom (i sobie) wmówić że sami sobie  są winni?
Wiesz takiego przyjaciela który niechętnie mnie widzi na swoim podwórku nie nazywam przyjacielem. I gdy ten chce żebym mu w czymś pomógł to zasrańca mógłbym tylko poszczuć psami.

Data: 2010-01-04 14:14:31
Autor: Hans Kloss
Polacy gorsi
On 4 Sty, 22:35, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Chcesz Polakom (i sobie) wmówić że sami sobie  są winni?
WMÓWIĆ???? ZASADY są proste, jasne i świetnie znane każdemu
przyjeżdżającemu do US of A, niemniej nasi rodacy w dużej
(zbyt dużej) części mają je głęboko w dupie mimo że przy otrzymaniu
wizy zobowiązują się pisemnie do ich przestrzegania. Nie podoba mi się
wprawdzie stosowanie odpowiedzialności zbiorowej ale z drugiej strony
oamerykanie prostu NIE MAJĄ INNEGO WYJŚCIA- znosząc obowiązek wizowy
od razu mają u siebie połowę ludności Meksyku i 1/3 ludnosci
pozostałych krajów latynoskich. Tego nawet oni by nie przetrzymali.

Wiesz takiego przyjaciela który niechętnie mnie widzi na swoim podwórku nie nazywam przyjacielem.
Ależ on cię bardzo chętne widzi. Pod warunkiem że nie srasz po kątach,
nie plujesz na ściany i ogólnie stosujesz się do REGUŁ które panują w
domu gospodarza. A zachowując się w gościach jak zboukuniony śmieć
będziesz traktowany jak boukun- i nie powinno cie to ani dziwić ani
oburzać.
J-23

Data: 2010-01-05 14:29:08
Autor: Jadrys
Polacy gorsi
W dniu 2010-01-04 23:14, Hans Kloss pisze:
[...]

I znowu - potępienie Polaków i usprawiedliwianie i wychwalanie jankesów.  Jak skurwysyn G. W Bush może mówić do tych których nie chce widzieć u siebie (czyli Polaków) per - przyjaciele??

[...]

No nie widzi mnie chętnie. - nawet nie dając szansy żebym robił te rzeczy o których piszesz powyżej.

Data: 2010-01-05 15:00:18
Autor: Hans Kloss
Polacy gorsi
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
I znowu - potępienie Polaków i usprawiedliwianie i wychwalanie
Gdzie ty tu q.. jakies wychwalanie widzisz, o potępieniu nie wspomnę?
Zorientuj sie chłopie najpierw jakie są FAKTY, czyli konkretnie: do czego
zobowiązuje się własnoręcznym podpisem  kazdy otrzymując wizę wjazdową do US
of A. Następnie: jak wygląda realizacja tego zobowiązania przez polskich
"turystów" w praktyce. A następnie przyjmij do wiadomości że dla Amerykanina
nawet USTNE zobowiązanie się do czegoś ma wagę procesową, złamanie zaś
zobowiązania pisemnego nie mieści im się w głowach i każdego tak postępującego
uważają za cycoidalnego, zboukunionego bydlaka. I jak już się zapoznasz i
zrozumiesz to możemy kontynuowac temat "usprawiedliwiania" (jakby NORMALNE,
cywilizowane postępowanie wymagało dodatkowych usprawiedliwień)i potępiania.
J-23

Data: 2010-01-08 16:51:48
Autor: Jadrys
Polacy gorsi
W dniu 2010-01-05 16:00, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie uogólniaj, jest wielu takich Polaków którzy nie łamią jankeskiego prawa. A jednak ten twój idealny kraj traktuje wszystkich Polaków jak szarańcze i wpuszcza na swój teren tylko wybrane przez siebie egzemplarze. - Tak ci się podoba odpowiedzialność zbiorowa?  Osobiście nie sądzę, - ona ci się podoba tylko dlatego że jest stosowana przez jankesów.

A co do danego słowa tak rzekomo ważnego dla jankesów widzimy po ich przywódcach że więcej wiarygodne byłoby szczekanie wściekłego psa niż słowo dane przez prezydenta USA.

Data: 2010-01-08 20:19:08
Autor: Hans Kloss
Polacy gorsi
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Nie uogólniaj, jest wielu takich Polaków którzy nie łamią jankeskiego prawa.
Zbyt mało niestety. Ponad 10% je łamie a więc nadal będziemy musieli żebrać o
wizy albo sobie odpuścić turystykę międzykontynentalną (ja sobie odpuszczam).

Tak ci się podoba odpowiedzialność zbiorowa?
Nie. O wiele rozsądniejsze było podejście Niemców którzy każdemu złapanemu na
boukuństwie "turyście" wbijali do paszportu "niedźwiadka" i ten miał z głowy
wizyty w rajchu na dobrych kilka lat. Amerykanie wybrali inne rozwiązanie i
nie moją rzeczą jest pouczanie ich jak się we własnym kraju mają rządzić.

A co do danego słowa tak rzekomo ważnego dla jankesów widzimy po ich przywódcach
Może Amerykanie sa dziwakami ale na pewno nie wariatami- u nich też (podobnie
jak u nas) nakaz prawdomówności nie obowiązuje określonej kasty ludzi, zwanej
politykami.
J-23

Data: 2010-01-10 00:46:08
Autor: Jadrys
Polacy gorsi
W dniu 2010-01-08 21:19, Hans Kloss pisze:

[...]

Naprawdę nie pojmuję tego uczucia którym darzysz USA.. - Wybaczasz im nawet to że stawiają znak równości między Tobą turystą a jakimś czyścicielem jankeskich wychodków pracującym na czarno. A to tylko dlatego że pochodzisz z tego samego kraju.  Hans, weź coś na otrzeźwienie.

Data: 2010-01-10 00:01:39
Autor: Hans Kloss
Polacy gorsi
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Naprawdę nie pojmuję tego uczucia którym darzysz USA..
Jakiego znowu "uczucia"? Po prostu dość się swego czasu naoglądałem tego jak
polska policja i straż miejska traktuje przyjeżdżających do nas "na zarobek"
Rosjan czy Ukraińców żeby raz na zawsze pozbyć się poczucia wyższości i
zgłaszać absurdalne pretensje do innych nacji o rzekomo niesprawiedliwe
traktowanie nas.

Wybaczasz im
Niczego im nie wybaczam. Po prostu dopóki tam są wizy dopóty moja noga tam nie
postanie. Ale oni są u siebie i mają prawo do takiego postępowania z
przyjezdnymi jakie uznają za słuszne- czy to tak trudno zrozumieć? Zwłaszcza
wszelkie pretensje o wyjątkowo złe traktowanie Polaków uważam za absurdalne-
oni traktują RÓWNO wszystkich niezależnie od kraju, koloru skóry itp. Mój teść
tam jeździ dość często i widział takie absurdy że, biorąc na lotnisku do
kontroli osobistej (z przyczyn oczywistych)jakiegoś dzikiego arabusa albo
czarnucha biorą jednocześnie na chybił trafił kilku niewinnie wyglądających
białych żeby się broń Boże nie narazić na zarzut rasizmu.
J-23

Data: 2010-01-04 11:43:30
Autor: cyc
Polacy gorsi

Jadrys napisał(a):

[...]

Powiadasz , ze rozumiesz jego uczucia do USA ? . Mysle , ze jednak sie mylisz i przemawia przez Ciebie iscie lewicowa spolegliwosc , objawiajaca sie nawet wobec ideowych wrogow .
J-23 wymyka sie z pojecia "zrozumienie", kiedy mowa o Ameryce. To jeden z kilku jankesolubnych fanow jankesji na grupie a w kontekscie tego , ze obwoluje sie Polakiem !! ,  zadna metoda dotarcia do logiki jego "porabanego " pseudopatriotyzmu nie jest w stanie sprostac zadaniu .
To proamerykanski troll , dla ktorego swietoscia nie jest Polska , tylko jankesja , ta  pierwsza zas jest tylko dodatkiem do glownego dania , takim samym jak malo strawna przystawka .

cyc

Data: 2010-01-04 12:07:11
Autor: Hans Kloss
Polacy gorsi
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
To proamerykanski troll ,
Jesteś zakomuszałym pokurwionym śmieciem ;).
J-23

Data: 2010-01-05 15:28:19
Autor: cyc
Polacy gorsi

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hhsllf$bmk$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

To proamerykanski troll ,
Jesteś zakomuszałym pokurwionym śmieciem ;).
J-23

Sadzieles pewie , ze jestes w stanie mnie obrazic ?.
Otoz przyjmij do wiadomosci  , ze Twoje mozliwosci w tym zakresie podobne sa tym , jakie ma warczacy na mnie wiejski  parobek i jego lancuchowy Burek .
Jedyne co moze was w takich przypadkach spotkac , to zwykly kopniak bo rak ym sobie wami nie brudzil .

cyc

Data: 2010-01-04 22:36:18
Autor: Jadrys
Polacy gorsi

Jadrys napisał(a):

[...]

Myślę że Hans nie jest jeszcze zepsuty do końca.  - jeszcze czasem ma przebłyski realizmu. Więc rozmawiać  z Nim warto.

Data: 2010-01-05 15:33:03
Autor: cyc
Polacy gorsi

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhtn0j$7ue$2news.onet.pl...

Myślę że Hans nie jest jeszcze zepsuty do końca.  - jeszcze czasem ma przebłyski realizmu. Więc rozmawiać  z Nim warto.

Rozmawiac ? .
To Ty jego .....hm....powiedzmy , slowne szambo nazywasz rozmowa ? .
Wykazujesz sie wyjatkowa tolerancja , nawet jak na lewicowca .
Ludzi jegopokroju nalezy trzymac na smyczy i w kagancu bo inaczej gryza nawet jak karmisz ....to taka neokapitalistyczna , amerykanska przypadlosc !.

cyc

Polacy gorsi