Polacy jako pierwsi stanęli na wszystkich zdobytych do tej pory ośmiotysięcznikach

Data: 2015-02-16 14:55:03
Autor: Olin
Polacy jako pierwsi stanęli na wszystkich zdobytych do tej pory ośmiotysięcznikach
Nie tylko Katar systematycznie buduje reprezentację piłkarzy ręcznych;
także Nasza Ojczyzna ma nowego, obiecującego himalaistę:
http://wspinanie.pl/2015/02/denis-urubko-obywatelem-polski/

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2015-02-17 01:39:16
Autor: Marek
Olin napisał:
Nasza Ojczyzna ma nowego, obiecującego himalaistę.

Hmmm... prawo nie działa wstecz, więc Urubko na brakujących czubkach był tylko przyszłym Polakiem. Ale "co się odwlecze, to nie uciecze" :). Chętnie poczułbym znów dumę narodową, jak nasz prezydent - rezydent, któremu dopiero National Geographic uświadomił wyczyn A. Doby.

--
Marek

Data: 2015-02-20 01:03:06
Autor: TW Dziobak
Polacy jako pierwsi stanęli na wszystkich zdobytych do tej pory ośmiotysięcznikach

Użytkownik "Marek"  napisał

Chętnie poczułbym znów dumę narodową, jak nasz prezydent - rezydent, któremu dopiero National Geographic uświadomił wyczyn A. Doby.

Serio Bul nic nie wiedział?  :/

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2015-02-20 00:06:34
Autor: Marek
Polacy jako pierwsi stanęli na wszystkich zdobytych do tej pory ośmiotysięcznikach
W dniu piątek, 20 lutego 2015 01:03:09 UTC+1 użytkownik TW Dziobak napisał:
Użytkownik "Marek"  napisał

>Chętnie poczułbym znów dumę narodową, jak nasz prezydent - rezydent, >któremu dopiero National Geographic uświadomił wyczyn A. Doby.

> [...]

Nie wiem. Nie znam gościa. Bez wąsa nawet bym go nie poznał na ulicy. Ale wiem, że dopiero po docenieniu Doby przez NG ruszył dupę i też błysnął w mediach, fotografując się ze św. Mikołajem w garniturze.

--
Marek

Data: 2015-02-27 07:52:29
Autor: Waldek Brygier
Marek wrote:
Nie wiem. Nie znam gościa. Bez wąsa nawet bym go nie poznał na ulicy.
Ale wiem, że dopiero po docenieniu Doby przez NG ruszył dupę i też
błysnął w mediach, fotografując się ze św. Mikołajem w garniturze.

Ale że niby co? Że ma znać się na wszystkim? Dla Ciebie wyczyn Alka był wielkim wydarzeniem, ale może prezydent jednak sięga swymi zainteresowaniami nieco dalej (nieco w innym kierunku) niż Twoje poletko? No i czy jesteś w stanie udowodnić, że nic wcześniej nie wiedział, czy tak sobie tylko bajdurzysz, próbując jakiegoś marnego flejma???

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GSM +48 697 913 148 -- -

Data: 2015-02-27 13:13:26
Autor: Marek
Waldek Brygier napisał:

No i czy jesteś w stanie udowodnić, że nic wcześniej nie wiedział, czy tak sobie tylko bajdurzysz, próbując jakiegoś marnego flejma???

Tak sobie tylko bajdurzę, ponoć "próbując jakiegoś marnego flejma" :).
Jakby wiedział, to wiedziałby, co z tym zrobić. A skoro się pytamy, to:
Czy Ty potrafisz udowodnić że wiedział, tylko mu się odznaczać nie chciało?
Czy próbujesz poprawić rezydentowi (Belwederu) wizerunek przed wyborami? Obawiam się, że to jeszcze marniejsze.
Zabierając głos nie na temat, chcesz uczynić z marnego flejma marny flejm z Twoim udziałem?
Pytania są retoryczne.
EOT, bo zeszliśmy z ośmiotysięczników na polityków. I nie lubię flejmów, szczególnie marnych.

--
Marek

Data: 2015-02-27 07:53:21
Autor: Waldek Brygier
Olin wrote:
Nie tylko Katar systematycznie buduje reprezentację piłkarzy ręcznych;
także Nasza Ojczyzna ma nowego, obiecującego himalaistę:
http://wspinanie.pl/2015/02/denis-urubko-obywatelem-polski/

Hm...
2013 - przyjęcie obywatelstwa rosyjskiego
2015 - przyjęcie obywatelstwa polskiego
2017 - ???