Polacy jednak zmądrzeli...

Data: 2009-08-29 05:03:18
Autor: Tzva Adonai
Polacy jednak zmądrzeli...
Na kurwy i złodziei nie zagłosują....

***

Polacy nie chcą powrotu Pawła Piskorskiego do polityki. Jego
Stronnictwo Demokratyczne może liczyć na zero procent głosów. Tak
wynika z sondażu PBS DGA dla "Gazety Wyborczej".

http://www.zetnews.pl/News/News.aspx?NewsId=13900

Data: 2009-08-29 12:12:31
Autor: Antenka
Polacy jednak zmądrzeli...

Polacy nie chcą powrotu Pawła Piskorskiego do polityki. Jego
Stronnictwo Demokratyczne może liczyć na zero procent głosów. Tak
wynika z sondażu PBS DGA dla "Gazety Wyborczej".

Co rozsądniejsi już dawno rozpoznali się na tych hochsztaplerach,
szczególnie na "pięknym Pawełku" ;-)

Antenka

Data: 2009-08-29 20:54:57
Autor: jadrys
Polacy jednak zmądrzeli...
Tzva Adonai pisze:
Na kurwy i złodziei nie zagłosują....

***

Nie maja wyboru... Aniołów  i dziewic nie uświadczysz wśród kandydatów..

Data: 2009-08-29 12:13:13
Autor: Antenka
Polacy jednak zmądrzeli...
On 29 Sie, 20:54, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> Na kurwy i złodziei nie zagłosują....

> ***

Nie maja wyboru... Aniołów  i dziewic nie uświadczysz wśród kandydatów..

Skąd wiesz, że nie -sprawdzałeś? :D

Antenka

Data: 2009-08-29 21:50:59
Autor: jadrys
Polacy jednak zmądrzeli...

Tzva Adonai pisze:

[...]

Widzę po ich zachowaniu że oni wszyscy (łącznie z LPR-em) diabła mają za skórą.

Data: 2009-08-29 13:17:42
Autor: Antenka
Polacy jednak zmądrzeli...
On 29 Sie, 21:50, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Skąd wiesz, że nie -sprawdzałeś? :D

> Antenka

Widzę po ich zachowaniu że oni wszyscy (łącznie z LPR-em) diabła mają za
skórą.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Chyba z wyjątkiem LPR-u ;-). p. Piotrze Ikonowiczu :D

Antenka

Data: 2009-08-29 22:52:39
Autor: jadrys
Polacy jednak zmądrzeli...

Tzva Adonai pisze:

[...]

A kto kłamie jak z nut że alkoholu nie pił, a jechało od niego jak z gorzelni? O bezeceństwach Giertycha i innych nawet nie będę wspominał, Wszyscy oni są członkami LPR-u. Giertyszko. :-(

Data: 2009-08-30 00:32:16
Autor: Antenka
Polacy jednak zmądrzeli...
A kto kłamie jak z nut że alkoholu nie pił, a jechało od niego jak z
gorzelni? O bezeceństwach Giertycha i innych nawet nie będę wspominał,
Wszyscy oni są członkami LPR-u. Giertyszko. :-(

Jędrek, jesteś łatwym łupem dla pismaków. Znowu ta sama, zdarta płyta.
Tłumaczyłam już kilka razy, jak było. Pan Mirosław został podstępnie
wyciągnięty z lokalu przez to zmijowskie plemię, w którym przebywał z
przyjaciółmi. Auto stało na parkingu. Nie jechał po wypiciu alkoholu,
ale ten prowokator zawezwał policję, no i zaczęło się. Ty się lepiej
nie wypowiadaj, bo Tobie też  prawko zatrzymali ;-). Samo posiadanie
prawa jazdy  nie wymusza na kierowcy bycia abstynentem.

To tak dla równowagi przypominam Ci, że twoja koleżanka ideologiczna
niejaka Aleksandra Jakubowska jechała zalana w trupa, spowodowała
tragiczny w skutkach wypadek, doprowadzając mlodego chłopaka do
kalectwa. Pijana Iwona Katarasińska na gazie uciekała przed balonikiem
policyjnym przez całą Warszawę krzycząc: "imunitet, imunitet!!!".
Pijny Twój kolega ideologiczny Marek Siwiec uciakał 200 km/h przed
policją od samej Łodzi aż do Warszawy.
Czy mam podać inne przykłady? Pijany Olek Kwaśniewski przewracał się
na cmentarzu pomordowanych w Katyniu polskich oficerów. Jeszcze? :DDD

Tak więc, samo wypicie lampki wina w lokalu w moich oczach nikogo nie
dyskwalifikuje, znając innne zalety charakteru i umysłu wspomnianego
wiceministra. ;-)

Co do młodego Romcia Giertycha - jego godzina jeszcze nie wybiła - ma
potencjał, bo to cholernie inteligetny facet, ale ponieważ dorwał się
do polityki przed 30-tką woda sodowa uderzyła do głowy i z hukiem,
także za sprawą krętaczy Kaczyńskich zakończył udział w tej pozornej
koalicji i chwilowo, jak sądzę w "wielkiej polityce".
Nic na to nie poradzę, ale tradycję patriotyczną i narodową,
odziedziczyłam po pomordowanych przez hitlerowców w okresie II wojny
światowej członkach mojej rodziny. Dla mnie Polska to świętość, bo to
moja Matka - Ojczyzna.  ;-)

Antenka

Data: 2009-08-31 08:26:16
Autor: jadrys
Polacy jednak zmądrzeli...
Antenka pisze:
[...]

Wcale nie potępiam alkoholizmu Mirosława O. Natomiast potępiam jego hipokryzję. Gdyby facet powiedział otwarcie że lubi alkohol i często pije, to nie usłyszałby ode mnie żadnej krytyki.

Siwiec, Jakubowska czy Kwaśniewski to osobniki których nie cierpię znacznie bardziej niż p. Orzechowskiego, ale mimo ich wad - nie są takimi obłudnikami jak p. O..
Co do Giertycha, to poza tym że ma ciągoty do uczynienia z Polski kraju wyznaniowego  ( a to jest bardzo naganne)  nie mam większych uwag krytycznych.

Data: 2009-08-31 09:22:27
Autor: CYC
Polacy jednak zmądrzeli...

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7fqeb$pul$1news.onet.pl...

Co do Giertycha, to poza tym że ma ciągoty do uczynienia z Polski kraju wyznaniowego  ( a to jest bardzo naganne)  nie mam większych uwag krytycznych.

Jestes wyjatkowo tolerancyjny lub .....ogarniety amnezja !.

cyc

Data: 2009-08-31 13:27:02
Autor: jadrys
Polacy jednak zmądrzeli...
CYC pisze:
[...]

Nie, ani to, ani to -  po prostu nie chcę  dołować Antenki do końca, jest zapatrzona w Romana jak w świętą ikonę. Jeszcze gotowa skoczyć z mostu "Rocha", a tam Warta jest wyjątkowo płytka..

Polacy jednak zmądrzeli...