Polacy, którzy nie boją się prawdy o grzechach sw oich przodków...

Data: 2009-06-27 08:48:24
Autor: Tzva Adonai
Polacy, którzy nie boją się prawdy o grzechach sw oich przodków...
Cała na pytanie "Czy Polacy są współodpowiedzialni za Holokaust?"
odpowiedziała: "W pewnym stopniu tak. Przyczyną tego był przedwojenny
antysemityzm, który nie przygotował ich moralnie do tego, co miało się
dziać podczas Zagłady. Nośnikiem tego antysemityzmu były dwie
instytucje. Ugrupowania tworzące obóz narodowy oraz Kościół katolicki.
Ten ostatni mniej więcej od 1935 roku zaczął sprzyjać endecji. W
efekcie wysokonakładowe pisma konfesyjne zaczęły głosić propagandę
antysemicką. Choćby Kolbego."

Po tych słowach Cała dostała około 200 emaili z wyzwiskami i groźbami

"Cieszę się, że oprócz obraźliwych maili, jakie otrzymałam, przyszło
także wiele z wyrazami sympatii i poparcia. To dowodzi, że naród
polski nie czuje się głęboko obrażony moimi poglądami" - powiedziała
Alina Cała.

Zdaniem prof. Krzemińskiego, przyszła najwyższa pora, żeby mówiąc o
antysemityzmie "nazwać rzeczy po imieniu". "Powinniśmy skończyć z
tradycją Polski ponurej. Tradycją, którą ożywiło Radio Maryja. Nie
możemy jej wypisać z naszej przeszłości, ale nie możemy jej też dalej
urzymywać. Ona jest zła i szkodzi naszej przyszłości. Musimy stanąć do
poważnej debaty. Ważne jest tutaj także stanowisko Kościoła, który
toleruje coś, czego tolerować nie sposób." Przed Żydowskim Instytutem
Historycznym zebrała się ponadstuosobowa grupa sympatyków Aliny Całej.
"Przyszedłem tu dziś, żeby wyrazić poparcie dla Aliny Całej, ponieważ
lepiej reagować teraz, kiedy demonstruje kilka osób, co może zapobiec
w przyszłości większym tego typu demonstracjom" - mówił naczelny rabin
Polski, Michael Schudrich.

http://www.fzp.net.pl/fn_news/fullnews.php?id=2334

Data: 2009-06-27 18:02:27
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:dd98a73c-00a1-42ce-8c01-7d8905ab189ez34g2000vbl.googlegroups.com...
Cała na pytanie "Czy Polacy są współodpowiedzialni za Holokaust?"
odpowiedziała: "W pewnym stopniu tak. Przyczyną tego był przedwojenny
antysemityzm,

Przedwojenny "antysemityzm" był tym samym co dzisiejszy "antysemityzm", czyli protestem przeciwko uprzywilejowanej pozycji Żydów w polityce, gospodarce i sanacyjnej władzy.
Dla Żydów nie będzie antysemitą ten, który zaakceptuje uprzywilejowaną pozycję Żydów w sprawowaniu władzy i pozycji społecznej.

boukun

Data: 2009-06-28 14:56:05
Autor: CYC

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h25gen$cf7$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Owo "uprzywilejowanie , jest tylko pozorne bo nie w nim rzecz , tylko w ich bezczelnosci , ktora pozwala na zadanie przez nich uprzywilejowania i lamania prawa w imie zaspakajania ich rozbuchanych zadan !.
Niepostyana rzecz aby jakas amerykanska , czy inna organiazacja skupiajaca zydow , podobna np. amerykanskiej polonii , zadala od panstwa polskiego odszkodowan za mienie jakie pozostawili po sobe wymordowani przez Niemcow obywatele poslki , bedacych wyznania mojzeszowego !.
To tak jakby wspomniana wczesniej amerykanska polonia a moze nawet Watykan , zazadal od Niemiec odszkodowan za niemieckie zbrodnie  na chrzescijanach narodowosci polskiej !!!!.
Lajdactwo i bezczelnosc zydow w tym zakresie jest niebotyczna i nieogarniona bo nie tylko zadaja tego co sie im nie nalezy  ale celem zrealizowania swoich chamskich zadan , siegaja po srodki bez precedensu w historii swiata rozpowszechniajac dzieki bedacych w ich rekach co wazniejszych srodkow masowego przekazu , klamliwych  "prawd " o Polsce i Polakch bedacych jakoby winnymi  dokonanego przez Niemcow ludobojstwa w tym na zydach a ktore ci ostatni nazywaja tzw. holokaustem .
Ta zbrodnia zydom , glownie amerykanskim ale jak po adonisie kupa zwanym , nie tylko , nigdy przez Polakow zapomniana nie bedzie i niech zaden zyd nie dziwi sie , ze jesli paradujac w Polsce i obnoszac sie ze swoja zydowskoscia ,  dostanie po gebie tak , jak nalezy sie np. grupowemu adonisowi ," kupa" zwanym a ktorego antypolska tworczosc mam co do jednego zdania w swoim archiwum po to aby pokazac potomnym cala prawde o zydach !.
Takich rzeczy sie nie wybacza nigdy , chyba , ze zydostwo zrzeszone w swoich kongresach , czy jak sie to tam nazywa , na kolanach przeprosi Polske i Polakow i to w sposob na tyle wyrazny , ze caly swiat o tym sie dowie .
Inaczej rowniez ja, bedacy przez cale swoje zycie , do niedawna pozytywnie nastawiony do zydow , bede ich najzagozalszym wrogiem , takim samym jak dla Niemcow !.

cyc

Data: 2009-06-28 19:27:18
Autor: Tzva Adonai
Polacy, którzy nie bojąsię prawdy o grzechach swoich przodków...
dziwi sie , ze jesli paradujac w Polsce i obnoszac sie ze swoja zydowskoscia ,  dostanie po gebie tak

Kim ty śmieciu jesteś, żeby zabraniać Żydom obnoszenia się ze swoją narodowością?...

Data: 2009-06-28 19:44:02
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.000002e0.4a47a7f6newsgate.onet.pl...
dziwi sie , ze jesli paradujac w Polsce i obnoszac sie ze swoja zydowskoscia
, dostanie po gebie tak

Kim ty śmieciu jesteś, żeby zabraniać Żydom obnoszenia się ze swoją narodowością?...

Ale dlaczego zabraniają tego obnoszenia się z narodowością polską Polakom i nazywają to ksenofonbią? Przecież tylko hołubienie narodowości żydowskiej w dzisiejszych czasach jest cool i tolerancja, a to samo wobec polskich narodowców nazywa się faszyzmem i ksenofobią.

Data: 2009-06-28 19:49:17
Autor: Tzva Adonai
Polacy, którzy nie bojąsię prawdy o grzechach swoich przodków...
Ale dlaczego zabraniają tego obnoszenia się z narodowością polską Polakom i nazywają to ksenofonbią?

Ludzie, których popierasz i których w jakiś sposób reprezentujesz nie mają nic
wspólnego z polskością.. To wariaci szerzący nienawiść do Żydów... To, że
czasami pomachają polską flagą i wspomną coś o Dmowskim zupełnie o niczym nie
świadczy... Żydzi nie obnoszą się ze swoją narodowością _przeciwko_ innym
ludziom, to co wy robicie to zwykła, barbarzyńska agresja... Sam tu parszywy
zwierzaku pisałeś o tym, że polskie symbole nic dla ciebie nie znaczą, jedyne
czego chcesz to wyrządzenie krzywdy Żydom... I taka jest prawda o tobie...

Data: 2009-06-28 19:56:16
Autor: konserwator
Polacy, którzy nie bojąsię prawdy o grzechach swoich przodków...

Moj ulubiony posel PO http://www.dziennik.pl/files/archive/00216/Cezary_Atama_czuk_216047g.jpg
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.000002ea.4a47ad1dnewsgate.onet.pl...
[...]

ja rozumiem, ze za ludzi nie uwazaxcie Palestynczykow czy Polakow wiec z twojego punktu widzenia to zdanie jest prawdziwe...

Data: 2009-06-28 19:58:23
Autor: Tzva Adonai
Polacy, którzy nie bojąsię prawdy o grzechach swoich przodków...
ja rozumiem, ze za ludzi nie uwazaxcie Palestynczykow czy Polakow wiec z twojego punktu widzenia to zdanie jest prawdziwe...

Palestyńczycy mnie nie interesują.. Źle im nie jest, mają sto razy więcej
obrońców niż Żydzi...

Data: 2009-06-28 19:59:02
Autor: Tzva Adonai
Polacy, którzy nie bojąsię prawdy o grzechach swoich przodków...
Palestyńczycy mnie nie interesują.. Źle im nie jest, mają sto razy więcej
obrońców niż Żydzi...

I to nierzadko żydowskich obrońców...

Data: 2009-06-28 20:08:16
Autor: boukun
[...]

Ja popieram sam siebie i wystarczy mi, że Żydzi u władzy piętnują i tępią polskich narodowców, przy jednoczesnym hołubieniu narodu żydowskiego i zmuszaniu społeczeństwa polskiego w wyszukany sposób, wprowadzenia takiej mody.

boukun

Data: 2009-06-28 20:11:23
Autor: boukun
[...]

Chyba, że za "wyrządzenie Żydom krzywdy" nazywasz pozbawienie ich statusu narodu wybranego do wyłącznego sprawowania władzy, nad uciemiężonymi przez nich narodami. I to podstępem...

boukun

Data: 2009-06-28 20:25:09
Autor: Tzva Adonai
Polacy, którzy nie bojąsię prawdy o grzechach swoich przodków...
Chyba, że za "wyrządzenie Żydom krzywdy" nazywasz pozbawienie

Ty ich odczłowieczasz... Robisz dokładnie to samo, co nazistowscy propagandyści..

Data: 2009-06-28 20:32:07
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000301.4a47b585newsgate.onet.pl...
Chyba, że za "wyrządzenie Żydom krzywdy" nazywasz pozbawienie

Ty ich odczłowieczasz... Robisz dokładnie to samo, co nazistowscy propagandyści..

Ja tylko proponuję karty na stół i wyjdzie kto kogo odczłowiecza. Jawna Usdtawa o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego osób pełniących funkcje publiczne wdrożyć  w życie, a nie zakulisowo za pośrednictwem sekty nmormonów i klubów Rotary dobierać kadry elit.

boukun

Data: 2009-06-28 20:45:23
Autor: Tzva Adonai
Polacy, którzy nie bojąsię prawdy o grzechach swoich przodków...
Ja tylko proponuję karty na stół i wyjdzie kto kogo odczłowiecza. Jawna Usdtawa o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego

Pochodzenie narodowościowe to prywatna sprawa każdego Polaka, podobnie jak
upodobania seksualne.. Ujawniać mogą to sobie ci, co chcą, ale nikt nie ma prawa
ich do tego zmusić... --

Data: 2009-06-28 20:47:30
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:796e.0000030d.4a47ba43newsgate.onet.pl...
[...]

Ja rozumiem, tak Żydzi Kaczńscy ułożyli w spapranej przez siebie ustawie lustracyjnej, dane wrażliwe..., które jawne są tylko dla sekty mormonów i w klubach Rotary, decydujących o przydziale stanowisk w państwie uprzywilejowanym wrażliwym...

boukun

Data: 2009-06-28 21:27:45
Autor: Tzva Adonai
[...]

Bredzisz idioto, to zwyczajne prawo do prywatności... --

Data: 2009-06-28 21:33:40
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:796e.0000031f.4a47c431newsgate.onet.pl...
[...]

Dla inwigilujących, nie dla inwigilowanych...

boukun

Data: 2009-06-29 14:22:17
Autor: CYC

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h28apl$qk2$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Powiedz tej kupie czosnkowego gnoju , ze jesli zydostwo chce sie obnosic ze soja zydowskoscia , to niech sie obnosi , tylko niech sie nie dziwi , ze beda brali po pysku ! .
Nie za swoja zydowskosc , bron Boze !,  tylko za bezczelnosc , chamstwo i zlodziejska postawa pozwalajaca im wyludzac od panstwa polskiego nienalezne tzw."odszkodowania " a takze za to , ze opluwaja Polske na kazdym kroku i w kazdym zakatku swiata , traktujac to jako rekompensata oczekiwanego haraczu !.
Niech zyd nie mysli , ze moze to robic bezkarnie .
Ze uogolniam ? , ze to nie wszyscy zydzi sa tacy ? . Pewnie nie wszyscy ! ale tez przypadki lajdactwa jakim wykazala sie grupka zlajdaczonych Polakow w czasie IIWS byly sporadyczne i nieporownywalnie zadsze niz pomoc jaka Polacy zydom udzielali a jednak zydostwo to uogolnia , "ponizajac narod Polski w oczach swiata "
Po drugie , jesli nie wszyscy a tylko nieliczni zachowuja sie tak bezczelnie , to dlaczego ta milczaca dotad wiekszosc nie nakaze zamilnac chamstwu i przestac klamac ? .
Spytaj  grupowa kupe gowna , dlaczego o tych ostatnich przypadkach , czyli o udzielanej zydom pomocy , nie pisze on i jego zydowscy przyjaciele i dlaczego  piszac za to o pojedynczych przypadkach zeszmacenia sie jakiegos przyglupiwego Polaka , uogolniaja to ? .
Kto nie widzi coraz szerzej wystepujacego , swiadomego i zorganizowanego dzialania zydow na niekorzysc Polski  , ten  kiep !. Ile zlej woli , ile iscie zydowskiej podlosci trzeba  miec w sobie aby dzisiaj glosic swiatu , ze " to Polacy rozpetali IIWS " , ze " to Polacy odpowiedzialni sa za holokaust " , ze " to Polacy byli katami zydow w czasei IIWS " lub o "polskich obozach zaglady " , ktore to haslo weszlo juz do kannow chamstwa i zydowskiej bezczelnosci ! , ani slowem za to nie wspominajac o prawdziwych oprawcach , zbrodniarzach i ludobojcach - Niemcach ? .
I ta grupowa swolocz , ta menda kupa zwana ma wobec powyzszych faktow odwage podbijac , tu na polskiej grupie ,  bebenek nienawisci do Polski i Polakow ? ..

cyc

Data: 2009-06-29 14:32:52
Autor: googlarz

"CYC" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2ablt$94e$1news.onet.pl...

> [...]

tzw."odszkodowania " a takze za to , ze opluwaja Polske na kazdym kroku i
kazdym zakatku swiata , traktujac to jako rekompensata oczekiwanego
!.
[...]
?
.

cyc

   wot paljAk...

   rem

Data: 2009-06-29 16:43:35
Autor: CYC
Polacy, którzy nie bojąsię prawdy o grzechach swoich przodków...

Uzytkownik "googlarz" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:becfc$4a48b473$54702a04$10074news.chello.at...

Moze jasniej i z argumentacja ? .

cyc

Data: 2009-06-29 21:34:03
Autor: konserwator

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h2ajus$42i$1news.onet.pl...

> [...]

odwage
podbijac , tu na polskiej grupie ,  bebenek nienawisci do Polski i Polakow

konkretniej:czego nie rozumiesz?

)bez urazy!)

rym

Data: 2009-06-30 10:56:22
Autor: googlarz

"CYC" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2ajus$42i$1news.onet.pl...

> [...]

odwage
podbijac , tu na polskiej grupie ,  bebenek nienawisci do Polski i Polakow

   w nie mniej niz trzech kopiach z wlasnorecznym cv i zdjatkiem kamissar?

   russkij z dowcipami wlacznie tez mam ci moze jeszcze beibringen?

   for free to moge ci conajwyzej ryja obic - reflektujesz niedojebany

   polski czekisto z lapanki?

   rem

Data: 2009-06-30 12:51:54
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Jun 2009 10:56:22 +0200, googlarz napisał(a):

[...]

Dlaczego z łapanki, panie Cezary? to dobrowolec.
Piotr

Data: 2009-06-30 13:40:36
Autor: googlarz

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Jeszcze jeden tluczek dzisiaj,

Choc poranek swita.

Czy pozwoli panna Krysia?

Mlody ulan pyta.

 I tak dlugo blaga, prosi,

 Boc to w polskiej ziemi,

 W pierwsza pare ja unosi

 A sto par zaniemi.

W pierwsza pare ja unosi

A sto par za niemi.

On jej czule szepce w uszko,

Ostrogami dzwoni,

W pannie tlucze sie serduszko

I liczko sie ploni.

 Cyc, serduszko, nie plon liczka,

 Bo ulan niestaly,

 O pól mili wre potyczka,

 Slychac pierwsze strzaly.

 O pól mili wre potyczka,

 Slychac pierwsze strzaly.

Slychac strzaly, glos pobudki,

Dalej, na kon, hurra!

Lube dziewcze, porzuc smutki,

Zatanczym mazura.

 Jeszcze jeden krag dokola,

 Jeden uscisk bratni,

 Trabka budzi, na kon wola,

 Mazur to ostatni!

 Trabka budzi, na kon wola,

 Mazur to OSTATNI!

wy kury nawet kawalka prostego tekstu

ze zrozumieniem przeczytac nie jestescie

w stanie.

dlaczego zlapanki?

bo ten niedoksztalt na prymitywna w gruncie

rzeczy gadke (co sami przyznaja) roznych

takich remow zlapac sie pozwolil i trwa

podczas gdy ci smieja mu sie teraz bezczelnie

prosto w kly:

http://www.youtube.com/watch?v=9Iea21csxf0

http://www.youtube.com/watch?v=DrXSNVMKSnw&NR=1

dlatego wlasnie!

kurwa was wszystkich zbolala mac. hehehe... hyhyy... hehehe...

rem

Data: 2009-06-30 14:13:33
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Jun 2009 13:40:36 +0200, googlarz napisał(a):

dlatego wlasnie!

kurwa was wszystkich zbolala mac. hehehe... hyhyy... hehehe...

Ładnieś pan, panie Cezary nam to tutaj wyspiewał. Ja jestem zachwycony ekspresją wypowiedzi, tylko dalej nie za bardzo
mam dostęp do panskiej myśli...
Piotr

Data: 2009-06-30 14:21:13
Autor: googlarz

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1bjma2fhpy73y.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

   zawsze tak bylo i tak juz pozostanie.

   rem

   ps. gdzie wam chamom pic herbate.

Data: 2009-06-30 14:38:32
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Jun 2009 14:21:13 +0200, googlarz napisał(a):

 zawsze tak bylo i tak juz pozostanie.

   rem

   ps. gdzie wam chamom pic herbate.

;-)
No tak, nic się pan nie zmienił panie Cezary...
Piotr

Data: 2009-06-30 14:41:07
Autor: Piotr
Polacy, którzy nie bojąsię prawdy o grzechach swoich przodków...
Dnia Tue, 30 Jun 2009 14:38:32 +0200, Piotr napisał(a):

;-)
No tak, nic się pan nie zmienił panie Cezary...
Piotr

Aaa... I za tego "Piłsudzkiego", to przepraszam. To nie było
wporzadku.
Piotr

Data: 2009-06-30 14:40:48
Autor: Panslavista
Polacy, którzy nie bojąsię prawdy o grzechach swoich przodków...

Użytkownik "googlarz" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Mazur kajdaniarski w wykonaniu wieprzowego gulaszu.

Data: 2009-07-01 11:48:12
Autor: googlarz

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2d1lu$ht6$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "googlarz" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Mazur kajdaniarski w wykonaniu wieprzowego gulaszu.

jawohl. sehr wohl...

a gulasch und a seidl bier
das is ein lebenselexier bei mir
des taugt ma und wia.
i steh so wahnsinnig auf des,
dass i mas oft in kreislauf press,
jawohl. jawohl.

a schmoizbrot und a viertel wein
kann oft die letzte rettung sein für mi,
sunst bin i hi.
weu wanns da körper doch verlangt
kunnt's sein, daß ma ansonst erkrankt,
jawohl. jawohl.

na na na na ...

a kracherl und a burnhaut
des hot mi oft scho virreghaut aufd nocht,
wann da mogn krocht.
i gib ma, bin i sehr am sand
a infusion beim wirschtlstand,
jawohl.

[...]

(wa)

a. rem

Polacy, którzy nie boją się prawdy o grzechach sw oich przodków...