Polacy lepsi Niemcy od samych Niemców

Data: 2011-06-29 19:56:53
Autor: boukun
Polacy lepsi Niemcy od samych Niemców
Już trzeci zień oglądam "Stawkę większą niż życie" na dwójce i morda cieszy mi się od ucha do ucha. Hans Kloss sam załatwił całą III Rzeszę. Ten film to majstersztyk. Jak go oglądam, to nie mogę się nadziwić, jak wspaniale Polacy udwali Niemców, jaką piękną mimikę mieli aktorzy w tym filmie. Za każdą sceną przypominam sobie komentarze mojego ojca i ja dzisiaj też te same komentarze stosuję i tak samo się zachowuję oglądając ten film, jak mój ojciec w moim dzieciństwie. Dlaczego ten film jest taki wspaniały? Bo w tamtych latach Polacy wyjątkowo rządzili się sami, co zawdzięczamy Gomułce, a potem Gierkowi. Lata '60 i '70 to był jedyny okres, kiedy dbano o Polaków, kiedy na każdym kroku czuło się patriotyzm do Polski. A dzisiaj, dzisiaj to nawet szkoda gadać... żydostwo...

boukun

Data: 2011-06-29 18:08:48
Autor: Tzva Adonai
Polacy lepsi Niemcy od samych Niemców
się patriotyzm do Polski. A dzisiaj, dzisiaj to nawet szkoda gadać... żydostwo...

Przecież Karewicz i Mikulski to Polacy pochodzenia żydowskiego.. Mikulski
występował nawet dwa razy na Festiwalu Piosenki Żydowskiej, potem należał do
KC PZPR oraz prezesował towarzystwu przyjaźni polsko-radzieckiej.. --

Data: 2011-06-29 20:11:54
Autor: raff

"Tzva Adonai" <tzvaadonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:iufpng$ocg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Najzabawniejsze jest to, ze Hitler byl w 25% Zydem.

Jak sie o tym dowiedzial, to kazal zniszczyc groby ojca i babki wraz z cala wsia, gdzie byli pochowani. No nie, Kupa ? ;)

R.

Data: 2011-06-29 20:15:16
Autor: [heÂŽsk]
Polacy lepsi Niemcy od samych Niemców
On Wed, 29 Jun 2011 20:11:54 +0200, "raff" <patagonia2389@onet.pl>
wrote:

> [...]

Jak sie o tym dowiedzial, to kazal zniszczyc groby ojca i babki wraz z cala wsia, gdzie byli pochowani. No nie, Kupa ? ;)

 tzva od zawsze mam w kf.  powiedz no rafalku, posrancu, dlaczego obrazasz go piszac "kupa"?
 sadzisz, ze wzmocni to sile twego argumentu?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-29 20:12:22
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iufpng$ocg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ani Karewicz, ani Mikulski, ani Tyszkiewicz, ani Seniuk nie są Żydami...

boukun

Data: 2011-06-30 03:29:48
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iufqiq$ifa$1mx1.internetia.pl...
[...]

A skąd wiesz, Żyd czai się wszędzie?

--
stevep

Data: 2011-06-30 23:01:13
Autor: MH
Tzva Adonai <tzvaadonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

=================

No i wielkie mi do PaniNędzy Mecyje ...  A niechaj se będą nawet ABORYGENI !!
Byle nie mieli we łbach Białych Objawień !!  Zgadzasz się ze mną ??

MH

Data: 2011-06-29 21:14:02
Autor: jadrys
Polacy lepsi Niemcy od samych NiemcĂłw
W dniu 2011-06-29 19:56, boukun pisze:
Już trzeci zień oglądam "Stawkę większą niż życie" na dwójce i morda cieszy mi się od ucha do ucha. Hans Kloss sam załatwił całą III Rzeszę. Ten film to majstersztyk.

boukun

G**no prawda, - dla mnie jako znawcy tematu II WŚ. Ten serial pełen jest różnych drobnych przekłamań i przeinaczeń.

Data: 2011-06-30 00:36:01
Autor: Kaczysta

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iufplo$di3$1mx1.internetia.pl...
[...]

Rządzili się sami? Przecież ten serial to hołd oddany KGB i sowietom.
AZ

Data: 2011-06-30 12:31:58
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e0ba8d4$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dopiero w 21 odcinku dowiadujemy się, że Hans Kloss był agentem polsko-sowieckim. Cały film jednak traktuje o wyjątkowym patriotyźmie, sprycie i inteligencji polskiej. Dzięki Rosjanom jednak Polska odzyskała wolność i pokój po wojnie, a także prastare ziemie pisatowskie. Oddajmy cześć sprawiedliwości...

boukun

Data: 2011-06-30 14:02:37
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iuhjvs$3en$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie podniecaj się tym komiksem dla bezmózgowców.

--
stevep

Data: 2011-06-30 19:39:44
Autor: boukun
[...]

Pardon, w telewizji jest 18 odcinków, komiksów było chyba 20...

boukun

Data: 2011-06-30 21:48:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-30 19:39, boukun pisze:

Dopiero w 21 odcinku dowiadujemy się, że Hans Kloss był agentem polsko-sowieckim.

boukun

Skąd taki wniosek? Założył mundur sowieta?

Data: 2011-06-30 22:09:05
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iuik3d$uvh$3news.onet.pl...
W dniu 2011-06-30 19:39, boukun pisze:

Dopiero w 21 odcinku dowiadujemy się, że Hans Kloss był agentem polsko-sowieckim.

boukun

Skąd taki wniosek? Założył mundur sowieta?

Jak rozpracował Gruppenführer Wolf i wykiwał aliantów, to potem przyjechał zdaje się z polskim majorem i sowieckim oficerem i objaśnił Amerykanom, krto to jest Wernitz, Ohlers, Lübov i Fahrenwirst....
Oglądaj koniecznie 18 odcinek, ja się nie mogę doczekać jutrzejszego, 14-go... http://www.tvp.pl/vod/seriale/archiwalne/stawka-wieksza-niz-zycie/wideo/odc-18-poszukiwany-gruppenfhrer-wolf/1076060

Data: 2011-06-30 22:29:01
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-30 22:09, boukun pisze:

[...]

Ależ daj spokój, - ja ten serial znam już na pamięć. I to że przyjechał z sowieckim oficerem o niczym nie świadczy. Po prostu jako Polak nic by sam bez poparcia sowietów w amerykańskiej strefie okupacyjnej nie zdziałał.

Data: 2011-06-30 20:44:32
Autor: obserwator
jadrys napisal:

 Po prostu jako Polak nic by sam bez poparcia sowietów w amerykańskiej strefie
okupacyjnej nie zdziałał.

jako Polak nic by nie zdzialal bez sowietow? Goowno wiesz, sowicka wtyko, co
potrafil polski wywiad przed wojna, zanim  sowieckie lajno przykleilo sie do
Polski.

Nie siej tu sowieckiej propagandy, bezczelny chamie.
W dobie internetu taka proruska propaganda ciemniaka, od razu moze byc udowodniona.

http://dumnizpolski.pl/content/view/54/36/

Data: 2011-06-30 22:37:29
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iuim8g$888$1news.onet.pl...
[...]

Też masz rację!

boukun

Data: 2011-06-30 20:49:06
Autor: obserwator
Polacy lepsi Niemcy od samych Niemców
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): Też masz rację!

Data: 2011-06-30 22:50:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-30 22:37, boukun pisze:

[...]

Czyli możemy z cała stanowczością stwierdzić że Kloss to prawdziwy Polak który walczył o wyzwolenie swojej ojczyzny, - koniec kropka.

Data: 2011-06-30 20:54:57
Autor: obserwator
Polacy lepsi Niemcy od samych Niemców
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Czyli możemy z cała stanowczością stwierdzić że Kloss to prawdziwy Polak który walczył o wyzwolenie swojej ojczyzny, - koniec kropka.

z cala stanowczoscia mozemy stwierdzic, ze jestes wyjatkowo tepy becwal
i elektromonter z Rudy Slaskiej, ktory prowadzi wyjatkowo ohydny burdel w
sieci internetowej.

Data: 2011-06-30 03:28:50
Autor: cirrus
[...]

I nic dziwnego bo to taki komiks dla debili.

--
stevep

Data: 2011-06-30 12:30:44
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
I nic dziwnego bo to taki komiks dla debili.

 no widzisz cirrus, jednak z niektorymi pogaldami sie zgadzamy:)

Data: 2011-06-30 17:20:37
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iuhq9k$hqn$1inews.gazeta.pl...
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
I nic dziwnego bo to taki komiks dla debili.
no widzisz cirrus, jednak z niektorymi pogaldami sie zgadzamy:)

A uznajesz, że ziemia krąży wokół słońca, czy jesteś wyznawcą jakiejś bzdurnej teorii gloszonej przez prezia?

--
stevep

Data: 2011-06-30 15:34:25
Autor: obserwator
Polacy lepsi Niemcy od samych Niemców
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
A uznajesz, że ziemia krąży wokół słońca, czy jesteś wyznawcą jakiejś bzdurnej teorii gloszonej przez prezia?

o czym ty znowu bredzisz? Pogorszylo ci sie? Jakie to teorie bzdurne glosi
lider opozycji? Te bzdury glosi rezim Tuska i tuba propagandowa neokomuny z GW. --

Data: 2011-06-30 19:41:47
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iui521$rmr$1inews.gazeta.pl...
[...]

W Polsce nie ma opozycji, nie licząc mnie...

boukun

Data: 2011-07-01 03:47:41
Autor: cirrus
[...]

A znasz jakieś niebzdurne teorie prezia?

--
stevep

Data: 2011-06-30 12:32:39
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iugjgi$8fm$1news.vectranet.pl...
[...]

A jednak wciąż na topie i najczęściej powtarzany w TV...

boukun

Data: 2011-06-30 14:03:37
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iuhk15$3j6$1mx1.internetia.pl...
[...]

I to wcale nie dziwi,czego jak czego, ale debili ci u nas dostatek.

--
stevep

Data: 2011-06-30 12:31:36
Autor: obserwator
Polacy lepsi Niemcy od samych Niemców
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):

I to wcale nie dziwi,czego jak czego, ale debili ci u nas dostatek.

to tez prawda:)

Data: 2011-06-30 19:40:43
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iuhomp$sho$1news.vectranet.pl...
[...]

U władzy..., naród zresztą też, bo stale tą samą bandę wybiera na swoich panów...

boukun

Polacy lepsi Niemcy od samych Niemców