Polacy lepsi Niemcy od samych Niemców

Data: 2011-06-29 18:08:48
Autor: Tzva Adonai
Polacy lepsi Niemcy od samych Niemców
się patriotyzm do Polski. A dzisiaj, dzisiaj to nawet szkoda gadać... żydostwo...

Przecież Karewicz i Mikulski to Polacy pochodzenia żydowskiego.. Mikulski
występował nawet dwa razy na Festiwalu Piosenki Żydowskiej, potem należał do
KC PZPR oraz prezesował towarzystwu przyjaźni polsko-radzieckiej.. --

Data: 2011-06-29 20:11:54
Autor: raff

"Tzva Adonai" <tzvaadonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:iufpng$ocg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Najzabawniejsze jest to, ze Hitler byl w 25% Zydem.

Jak sie o tym dowiedzial, to kazal zniszczyc groby ojca i babki wraz z cala wsia, gdzie byli pochowani. No nie, Kupa ? ;)

R.

Data: 2011-06-29 20:15:16
Autor: [heÂŽsk]
Polacy lepsi Niemcy od samych Niemców
On Wed, 29 Jun 2011 20:11:54 +0200, "raff" <patagonia2389@onet.pl>
wrote:

> [...]

Jak sie o tym dowiedzial, to kazal zniszczyc groby ojca i babki wraz z cala wsia, gdzie byli pochowani. No nie, Kupa ? ;)

 tzva od zawsze mam w kf.  powiedz no rafalku, posrancu, dlaczego obrazasz go piszac "kupa"?
 sadzisz, ze wzmocni to sile twego argumentu?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-29 20:12:22
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iufpng$ocg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ani Karewicz, ani Mikulski, ani Tyszkiewicz, ani Seniuk nie są Żydami...

boukun

Data: 2011-06-30 03:29:48
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iufqiq$ifa$1mx1.internetia.pl...
[...]

A skąd wiesz, Żyd czai się wszędzie?

--
stevep

Data: 2011-06-30 23:01:13
Autor: MH
Tzva Adonai <tzvaadonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

No i wielkie mi do PaniNędzy Mecyje ...  A niechaj se będą nawet ABORYGENI !!
Byle nie mieli we łbach Białych Objawień !!  Zgadzasz się ze mną ??

MH

--

Polacy lepsi Niemcy od samych Niemców