Polacy lubią jeść trupa

Data: 2009-12-24 17:25:33
Autor: boukun
Polacy lubią jeść trupa
W niedzielę, Polacy najczęściej jedzą rosół... z trupa. Tak robi też moja teściowa, co niedzielę ma tradycyjnie rosół. Jak przyjeżdża do mnie na obiadek i gotuję rosół, to pytam się synka, czy chce poobgryzać trupa. Teściowa wzdryga się przy tam obruszona, Jarek, jak ty mówisz, jeść mi się odechciewa...

Pamiętam, że przyswoiłem sobie ten termin na Heimie w Erlenbachu, od kolego boksera z Włacławka, Majchrzaka. Nigdy nie jadł kurczaków, bo w PRLu pokazywali na takim słynnym filmie "Oto Ameryka", jak pędzone są boilery, w ciemności, ściśnięte w klatkach na kupie, jedzące własne gówna...

A ja trupa lubie obgryzać, choć unikam skóry, bo lekarz powiedział, że stąd mam podwyższony cholesterol...

A propo "Oto Ameryka", kiedyś w złotych czasach PRLu, śmialiśmy się z Ameryki, dzisiaj ci sami obszczekacze Ameryki, już wyszkoleni przez CIA, znaleźli sobie nowy wzór, wraz z ich upodobaniem do jedzenia trupów...

boukun

Data: 2009-12-24 17:50:29
Autor: bolek
Polacy lubią jeść trupa

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hh04qr$bea$1atlantis.news.neostrada.pl...

W niedzielę, Polacy najczęściej jedzą rosół... z trupa.

Zaraz po świętach zgłoś się do psychiatry.
Schabowy, kiełbasa itd. to też z trupa.
Ziemniaki też zostały zamordowany przy wykopkach.
Zgłoś to do Strasburga.

bolek

Data: 2009-12-24 18:31:59
Autor: boukun
Polacy lubią jeść trupa

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hh069b$e7g$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Jak najbardziej, szczególnie w dzisiejszych czasach. Pamiętam, że jak nam padła świnia w magazynie żywca, to poderżnąłem jej gardło, trochę się jeszcze wykrwawiła i potem lekarz WISu przybił stempel z okrągłą pieczątką, zdatne do spożycia... Dzisiaj w hipermarketach padlinę płukają z dnia na dzień i spowrotem na sklep...

boukun

Data: 2009-12-24 19:12:09
Autor: Grzegorz Z.
Polacy lubią jeść trupa
Dnia Thu, 24 Dec 2009 17:50:29 +0100, bolek napisał(a):

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hh04qr$bea$1atlantis.news.neostrada.pl...

W niedzielę, Polacy najczęściej jedzą rosół... z trupa.

Zaraz po świętach zgłoś się do psychiatry.

A ty ściągnij (legalnie) i obejrzyj film "Home" Yanna Arthusa-Bertranda O przemysłowej hodowli zwierząt jest tam sporo.

Data: 2009-12-24 10:52:32
Autor: Mariusz Merta
czy pan też jest trawożerny jak tzva adonaj ?

jakoś nie bardzo w to wierzę...
w kgb wymaga się tężyzny...
a tą od trawy uzyskują bawoły, słonie nosorożce i różne inne parzysto
i nieparzystokopytne...
Mariusz Merta

Data: 2009-12-24 20:02:52
Autor: Grzegorz Z.
nie, nie jestem trawożerny
Dnia Thu, 24 Dec 2009 10:52:32 -0800 (PST), Mariusz Merta napisał(a):

jakoś nie bardzo w to wierzę...
w kgb wymaga się tężyzny...

Co za brednie...
a tą od trawy uzyskują bawoły, słonie nosorożce i różne inne parzysto
i nieparzystokopytne...

Skąd ten wniosek żem trawożerny?

Data: 2009-12-24 18:13:48
Autor: mkarwan
Polacy lubią jeść trupa

[...]

Przecież ty jesteś specjalista od trupów.

Data: 2009-12-24 18:38:05
Autor: pluton
Polacy lubią jeść trupa

gotuję rosół, to pytam się synka, czy chce poobgryzać trupa.

Akto ci kaze jesc trypa ? Kup zywa kure i zjedz zywcem.

Nullification

Data: 2009-12-24 18:57:25
Autor: boukun
Polacy lubią jeść trupa

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hh08q2$252$1inews.gazeta.pl...

gotuję rosół, to pytam się synka, czy chce poobgryzać trupa.

Akto ci kaze jesc trypa ? Kup zywa kure i zjedz zywcem.

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Zupa z wielu kur, to rosół z kur wielu.

boukun

Data: 2009-12-24 21:08:57
Autor: sofu
Polacy lubią jeść trupa

> [...]

> gotuję rosół, to pytam się synka, czy chce poobgryzać trupa.

Akto ci kaze jesc trypa ? Kup zywa kure i zjedz zywcem.

Oj, jaki ty mało miarkowny jestes i pozostali też!  Tu chodzi o to, ze to
nasze polskie zarcie nie jest koszerne............

sofu

Data: 2009-12-25 14:38:28
Autor: Polok_prawdziwy
Polacy lubią jeść trupa
boukun wrote:

W niedzielę, Polacy najczęściej jedzą rosół... z trupa.

Zupa ztrupa,
konsek rany,
i nieboscyk łopiekany

- krew cyści, nogi prości i wygonio rojmatyzm z kości...

Polacy lubią jeść trupa