Polacy mają dość tuskolandii

Data: 2010-09-05 15:17:52
Autor: Hans Kloss
Polacy mają dość tuskolandii
... nawet bardziej niż niz Irakijczycy Iraku.
Organizacja Gallupa przeprowadziła badanie na skale światową pytając
350 000 osób z 148 krajów na temat emigracji. W każdym kraju zbadano
od 1000 do 4000 osób przez telefon i bezpośrednio poprzez ankietera.
Pytanie które zadano brzmiało następująco:
Jeśli miałbyś możliwość to czy wyjechałbyś na stałe do innego kraju
czy pozostał w swoim kraju?
Jeśli wyjechałbyś to do jakiego kraju?
Badanie przeprowadzano od 2007 do 2010 roku. Tak się ciekawie składa,
że ten okres przypada w Polsce na rządy Platformy Obywatelskiej.
Obliczono w ten sposób Potential Net Migration Index (PNMI)który
wskazuje o ile procent zwiększyłaby się lub zmniejszyła populacja
danego kraju. [...] Polska zmniejszyłaby się o 15%. Wypadamy gorzej
niż Irak którego populacja zmniejszyłaby się o 14%. [...]nie można
mieć żadnych wątpliwości do czego prowadzi obecna polityka rządu i
oczywiście wszystkich poprzednich. Gorzej od Polski wypadają już tylko
kraje w głębokim kryzysie, upadłe, lub trzeciego świata.
Całość na: http://lubczasopismo.salon24.pl/seasteading/post/225689,z-polski-chce-wyemigrowac-wiecej-ludzi-niz-z-iraku
Wpastował
J-23

Data: 2010-09-06 08:26:10
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-06 00:17, Hans Kloss pisze:
.. nawet bardziej niż niz Irakijczycy Iraku.

J-23

Winą za to nie ponosi tylko Tusk ale cała ta okrągłostołowa klika, za sprawą której z Polski została już tylko nazwa, hymn (coraz bardziej tracący na znaczeniu), lasy państwowe i szpitale. Co niby miałoby nas trzymać w tym kraju?  A taka bezczelna k**wa w telewizyjnej odezwie do "ludu" powiada że można być dumnym będąc Polakiem..

Data: 2010-09-06 12:14:03
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i621uo$tdu$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
ale zwroc uwage ze 15% populacji ale jakiej populacji. Jak przebadasz te 15% to wiadomo ze to beda ludzie mlodzi, a to oznacza ze circa polowa populacji produkcyjnej chce wyjechac
awe

Data: 2010-09-06 21:38:38
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-06 12:14, awe pisze:
[...]

I nie ma im co się dziwić. Myślę że nawet emeryci gdyby mogli też by wyjechali. Jak długo można znosić aluzje że są ciężarem dla wszystkich. Ze ZUS musi na ich utrzymywanie brać pożyczki..
Ten Drzewiecki w jednym miał rację - ten kraj jest chory.

Data: 2010-09-06 22:47:03
Autor: awe

--
ale to prawda z tym zusem, kto to widzial zeby robic doplaty z budzetu. zus powinien byc samowystarczalny a jak nie ma kasy to nie wyplacac i tyle
awe

Data: 2010-09-07 12:31:23
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-06 22:47, awe pisze:
[...]

No pewnie że powinien, ale nie moze być samowystarczalny mimo tego że w większości przypadków nie wypłaca emerytur pozwalających na godną egzystencję tylko jakieś śmieszne zapomogi nie pozwalające nawet wykopić recepty od lekarza.. Pytanie - gdzie te płacone składki przez pracujących znikają?

Data: 2010-09-07 19:28:49
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i654ak$r9e$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
miszczaki zgarniaja
awe

Data: 2010-09-08 12:49:59
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-07 19:28, awe pisze:
[...]

Ani chybi - by żyło _im_ się lepiej.

Data: 2010-09-06 13:10:31
Autor: Antenka
On 6 Wrz, 08:26, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

trzymać w tym kraju?  A taka bezczelna k**wa w telewizyjnej odezwie do
"ludu" powiada że można być dumnym będąc Polakiem..

Jadrysiu zapomniałeś wspomnieć o rozkradanych jeziorach :-((. Kto wie,
czy kominiarz  wkrótce nie sprzeda Śniadrwy i Mamry..  : - ?

Antenka   :-E

Data: 2010-09-07 12:23:12
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-06 22:10, Antenka pisze:
[...]

Nie nie zapomniałem, ale na wspomnienie tego incydentu to aż mną "telepie" w środku. Chyba do końca życia będę żałował że nie dogoniłem tego "pana na włościach" i nie połamałem mu na łbie wiosła..

Data: 2010-09-07 12:27:35
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-07 12:23, jadrys pisze:
[...]

Nie nie zapomniałem, ale na wspomnienie tego incydentu to aż mną "telepie" w środku. Chyba do końca życia będę żałował że nie dogoniłem tego "pana na włościach" i nie połamałem mu na łbie wiosła.. >:o

PS. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :-)

PS. 2. P. Ś. D, Z. Ł :-*

Data: 2010-09-06 17:29:42
Autor: u2
Polacy mają dość tuskolandii
W dniu 2010-09-06 00:17, Hans Kloss pisze:
Gorzej od Polski wypadają już tylko
kraje w głębokim kryzysie, upadłe, lub trzeciego świata.

Tusk pociesza się bratając się z Putinem. Tam jest pod tym względem
jeszcze gorzej :)

Data: 2010-09-07 08:02:14
Autor: zbig
On 6 Wrz, 00:17, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Ok. załóżmy , że mnie przekonałeś. W tuskolandii pod tymi rządami nie
da sie żyć. To powiedz mi na kogo mam głosowac? Tylko nie podpowiadaj
mi PiSu bo mieli dośc czasu , aby przekonać mnie o swojej skrajnej
niekompetencji. Poza jedną decyzja jaką było obniżenie składki
rentowej przeforsowane przez obca im mentalnie Gilowską nie mogę się
dopatrzeć ani jednego sensownego posunięcia w dziedzinie gospodarczej
czy społecznej. Nie mogę sobie przypomnieć żadnego spektakularnego
sukcesu. Jakiegoś dnia , którym mógłbym powiedzieć. O , tak trzeba
właśnie rządzić. A jak nie PiS to kto?

Data: 2010-09-07 12:33:44
Autor: Hans Kloss
On 7 Wrz, 17:02, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

[...]
Kiepsko patrzysz:
1. Obniżenie składki rentowej
2. Obniżenie podatku CIT
3. Obniżenie podatków PIT
4. Zniesienie podatku od spadków i darowizn w najbliższej rodzinie
5. "Becikowe"
6. Ulgi podatkowe na dzieci
7. Utrzymanie zmniejszonej akcyzy na paliwa przez cały okres swoich
rządów.
To tak na szybko pierwsze z brzegu  "sensowne posunięcia" gospodarcze/
społeczne rządu Kaczyńskiego jakie mi przyszły do głowy, być może było
tego więcej.
Oczywiście głosowanie na PiS nie ma większego sensu (sam też nie
zamierzam) ale... głosowanie na  platfonsów w świetle tego co
wyczyniają to już zupełnie skrajna aberracja. Każdy inny wybór jest
bardziej sensowny (lub mniej bezsensowny) z pozostaniem w domu
włącznie.
J-23

Data: 2010-09-07 16:36:26
Autor: zbig
On 7 Wrz, 21:33, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 7 Wrz, 17:02, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Kiepsko patrzysz:
1. Obniżenie składki rentowej
O tym pisałem.
2. Obniżenie podatku CIT
To zrobił jeszcze Kołodko
3. Obniżenie podatków PIT
http://rydzykfizyk.salon24.pl/112291,czy-to-pis-obnizyl-pit-mitu-ciag-dalszy

4. Zniesienie podatku od spadków i darowizn w najbliższej rodzinie
To raczej nie jest jakiś wielki manewr

5. "Becikowe"
Idiotyzm
6. Ulgi podatkowe na dzieci
To samo co w p.3
7. Utrzymanie zmniejszonej akcyzy na paliwa przez cały okres swoich
rządów.

To nieprawda.

Data: 2010-09-08 06:45:23
Autor: Hans Kloss
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
http://rydzykfizyk.salon24.pl/112291,czy-to-pis-obnizyl-pit-mitu-ciag-dalsz=
Najlepszy komentarz do tego typu odwracania kota do góry ogonem napisał
Anglosas: "No popatrz pan ......to nie rzad Tuska podniesie teraz podatki
tylko ten kto uchwala ustawy !!! Zalosne"
I dokładnie tak jest, wszelkie sukcesy i porażki legislacyjne idą na karb
rządu, za którego kadencji miały one miejsce. Becikowe to też niby pomysł LPR
ale pomysł dobry, a wiec został zaakceptowany przez kaczora.
> 4. Zniesienie podatku od spadkow i darowizn w najblizszej rodzinie
To raczej nie jest jakiś wielki manewr
Bodaj czy nie najważniejszy z nich wszystkich. ten podatek to było najgorsze
kurewstwo podatkowe IIIRP- okradanie wdów i sierot.
> 5. "Becikowe"
Idiotyzm
Ciekawe czy zgodziłyby się z tobą tysiące młodych rodziców "na dorobku"
> 6. Ulgi podatkowe na dzieci
To samo co w p.3
Ano to samo.
> 7. Utrzymanie zmniejszonej akcyzy na paliwa przez caly okres swoich
> rzadow.
To nieprawda.
Ależ prawda zbysiu. Lsd "na odchodnym" (bodaj na miesiąc przed wyborami do
sejmu) uchwalił ową "obniżkę" a PiS utrzymywał ją przez całe dwa lata. Dopiero
ryży podniósł akcyzę do pierwotnej wysokości, przejęty najwyraźniej swoją
obietnicą że benzyna będzie po 5 sł\złotych za litr. Póki co nie dał rady ale
przyjmuję zakłady że najdalej za rok mu się uda.
Reasumując: PiS kontynuował politykę podatkową komuchów konsekwentnie dążąc do
zmniejszenia obciążeń fiskalnych obywateli i firm i CHWAŁA MU ZA TO, bo ja
osobiście odczułem pozytywne efekty ich rządów w swojej kieszeni a dodatkowo
gospodarka odwdzięczała się przyzwoitym tempem wzrostu. A teraz opisz
dokonania ekonomiczne rządu ryżego w ciągu czterech lat kadencji, pośmiejemy
się wszyscy. Tylko mi o "zielonej wyspie" nie opowiadaj...
J-23

Data: 2010-09-08 08:56:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Polacy mają dość tuskolandii

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:49932f56-33d7-44b6-9aad-a3696ce66078u6g2000yqh.googlegroups.com...
To nieprawda.

====================================

A co wy na to:

Partia Donalda Tuska może liczyć na poparcie aż 52 proc. badanych w najnowszym sondażu GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej".

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/301190,po-zyskuje-najlepszy-wynik-od-katastrofy-smolenskiej.html

Data: 2010-09-08 00:27:15
Autor: Hans Kloss
On 8 Wrz, 08:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

A co wy na to:

Partia Donalda Tuska może liczyć na poparcie aż 52 proc. badanych w
najnowszym sondażu GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej".

Mamy to w dupie. Podobnie jak niegdysiejsze sądasze wieszczące
zwycięstwo komoruskiego w pierwszej turze wyborów prezydenckich
J-23

Data: 2010-09-08 09:40:45
Autor: cyc
Polacy mają dość tuskolandii
Polacy maja dosc takich , ktorzy pisza i mowia w imieniu narodu , ze "Polacy maja dosc " .

cyc

Data: 2010-09-08 13:19:58
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a kto.... cyc
Polacy maja dosc takich , ktorzy pisza i mowia w imieniu narodu , ze "Polacy maja dosc " .

cyc
To właśnie cyc zainicjował niedawno wątek:
"Polacy mają dość braci Kaczyńskich!"

Data: 2010-09-08 13:55:21
Autor: cyc
a kto.... cyc

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:499a.0000029f.4c87715enewsgate.onet.pl...
[...]

Czytasz wybiorczo i nie do konca .
Ten post byl , o czym rowniez napisalem , tylko odpowiedzia na podobny o podobnym tytule post jakiegos polglowka z PiS-u , usilujacego wypowiadac sie w imieniu Polakow .
No ale posowcy nie chwytaja ani aluzji , ani kpinyu , ani prawdy . Dla nich wazne jest tylko to co powie konus Kaczynski lub drugi konus Rydzyk .

cyc

Data: 2010-09-08 14:13:31
Autor: Panslavista
a kto.... cyc

<kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:499a.0000029f.4c87715enewsgate.onet.pl...
[...]

A bo to taki trybun(a) (z) ludu.
Następca szyda Raka-Rakowskiego

Data: 2010-09-08 15:12:58
Autor: cyc
a kto.... cyc

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c877def$0$22810$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Znowu kaprawy Icku swoloczysz ? .
Nie dziwie sie , ze zydzi Cie przesladuja , jak sam zreszta piszesz . Takiego matolka nikt nie chce miec w swojej nacji. Przynosisz im wstyd bo to narod madry , przezorny i myslacy . Ty sie dziwnie wyobcowales . Zyd a glupi ..

cyc

Data: 2010-09-07 17:07:54
Autor: u2
W dniu 2010-09-07 17:02, zbig pisze:
Ok. załóżmy , że mnie przekonałeś. W tuskolandii pod tymi rządami nie
da sie żyć. To powiedz mi na kogo mam głosowac?

270 mln dzień w dzień powiększającego się długu wskazuje na kogo nie
należy głosować.

Polacy mają dość tuskolandii