Polacy mają dość tuskolandii

Data: 2010-09-07 08:02:14
Autor: zbig
Polacy mają dość tuskolandii
On 6 Wrz, 00:17, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
.. nawet bardziej niż niz Irakijczycy Iraku.
Organizacja Gallupa przeprowadziła badanie na skale światową pytając
350 000 osób z 148 krajów na temat emigracji. W każdym kraju zbadano
od 1000 do 4000 osób przez telefon i bezpośrednio poprzez ankietera.
Pytanie które zadano brzmiało następująco:
Jeśli miałbyś możliwość to czy wyjechałbyś na stałe do innego kraju
czy pozostał w swoim kraju?
Jeśli wyjechałbyś to do jakiego kraju?
Badanie przeprowadzano od 2007 do 2010 roku. Tak się ciekawie składa,
że ten okres przypada w Polsce na rządy Platformy Obywatelskiej.
Obliczono w ten sposób Potential Net Migration Index (PNMI)który
wskazuje o ile procent zwiększyłaby się lub zmniejszyła populacja
danego kraju. [...] Polska zmniejszyłaby się o 15%. Wypadamy gorzej
niż Irak którego populacja zmniejszyłaby się o 14%. [...]nie można
mieć żadnych wątpliwości do czego prowadzi obecna polityka rządu i
oczywiście wszystkich poprzednich. Gorzej od Polski wypadają już tylko
kraje w głębokim kryzysie, upadłe, lub trzeciego świata.
Całość na:http://lubczasopismo.salon24.pl/seasteading/post/225689,z-polski-chce...
Wpastował
J-23

Ok. załóżmy , że mnie przekonałeś. W tuskolandii pod tymi rządami nie
da sie żyć. To powiedz mi na kogo mam głosowac? Tylko nie podpowiadaj
mi PiSu bo mieli dośc czasu , aby przekonać mnie o swojej skrajnej
niekompetencji. Poza jedną decyzja jaką było obniżenie składki
rentowej przeforsowane przez obca im mentalnie Gilowską nie mogę się
dopatrzeć ani jednego sensownego posunięcia w dziedzinie gospodarczej
czy społecznej. Nie mogę sobie przypomnieć żadnego spektakularnego
sukcesu. Jakiegoś dnia , którym mógłbym powiedzieć. O , tak trzeba
właśnie rządzić. A jak nie PiS to kto?

Data: 2010-09-07 12:33:44
Autor: Hans Kloss
On 7 Wrz, 17:02, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

[...]
Kiepsko patrzysz:
1. Obniżenie składki rentowej
2. Obniżenie podatku CIT
3. Obniżenie podatków PIT
4. Zniesienie podatku od spadków i darowizn w najbliższej rodzinie
5. "Becikowe"
6. Ulgi podatkowe na dzieci
7. Utrzymanie zmniejszonej akcyzy na paliwa przez cały okres swoich
rządów.
To tak na szybko pierwsze z brzegu  "sensowne posunięcia" gospodarcze/
społeczne rządu Kaczyńskiego jakie mi przyszły do głowy, być może było
tego więcej.
Oczywiście głosowanie na PiS nie ma większego sensu (sam też nie
zamierzam) ale... głosowanie na  platfonsów w świetle tego co
wyczyniają to już zupełnie skrajna aberracja. Każdy inny wybór jest
bardziej sensowny (lub mniej bezsensowny) z pozostaniem w domu
włącznie.
J-23

Data: 2010-09-07 16:36:26
Autor: zbig
On 7 Wrz, 21:33, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 7 Wrz, 17:02, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Kiepsko patrzysz:
1. Obniżenie składki rentowej
O tym pisałem.
2. Obniżenie podatku CIT
To zrobił jeszcze Kołodko
3. Obniżenie podatków PIT
http://rydzykfizyk.salon24.pl/112291,czy-to-pis-obnizyl-pit-mitu-ciag-dalszy

4. Zniesienie podatku od spadków i darowizn w najbliższej rodzinie
To raczej nie jest jakiś wielki manewr

5. "Becikowe"
Idiotyzm
6. Ulgi podatkowe na dzieci
To samo co w p.3
7. Utrzymanie zmniejszonej akcyzy na paliwa przez cały okres swoich
rządów.

To nieprawda.

Data: 2010-09-08 06:45:23
Autor: Hans Kloss
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
http://rydzykfizyk.salon24.pl/112291,czy-to-pis-obnizyl-pit-mitu-ciag-dalsz=
Najlepszy komentarz do tego typu odwracania kota do góry ogonem napisał
Anglosas: "No popatrz pan ......to nie rzad Tuska podniesie teraz podatki
tylko ten kto uchwala ustawy !!! Zalosne"
I dokładnie tak jest, wszelkie sukcesy i porażki legislacyjne idą na karb
rządu, za którego kadencji miały one miejsce. Becikowe to też niby pomysł LPR
ale pomysł dobry, a wiec został zaakceptowany przez kaczora.
> 4. Zniesienie podatku od spadkow i darowizn w najblizszej rodzinie
To raczej nie jest jakiś wielki manewr
Bodaj czy nie najważniejszy z nich wszystkich. ten podatek to było najgorsze
kurewstwo podatkowe IIIRP- okradanie wdów i sierot.
> 5. "Becikowe"
Idiotyzm
Ciekawe czy zgodziłyby się z tobą tysiące młodych rodziców "na dorobku"
> 6. Ulgi podatkowe na dzieci
To samo co w p.3
Ano to samo.
> 7. Utrzymanie zmniejszonej akcyzy na paliwa przez caly okres swoich
> rzadow.
To nieprawda.
Ależ prawda zbysiu. Lsd "na odchodnym" (bodaj na miesiąc przed wyborami do
sejmu) uchwalił ową "obniżkę" a PiS utrzymywał ją przez całe dwa lata. Dopiero
ryży podniósł akcyzę do pierwotnej wysokości, przejęty najwyraźniej swoją
obietnicą że benzyna będzie po 5 sł\złotych za litr. Póki co nie dał rady ale
przyjmuję zakłady że najdalej za rok mu się uda.
Reasumując: PiS kontynuował politykę podatkową komuchów konsekwentnie dążąc do
zmniejszenia obciążeń fiskalnych obywateli i firm i CHWAŁA MU ZA TO, bo ja
osobiście odczułem pozytywne efekty ich rządów w swojej kieszeni a dodatkowo
gospodarka odwdzięczała się przyzwoitym tempem wzrostu. A teraz opisz
dokonania ekonomiczne rządu ryżego w ciągu czterech lat kadencji, pośmiejemy
się wszyscy. Tylko mi o "zielonej wyspie" nie opowiadaj...
J-23

Data: 2010-09-08 08:56:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Polacy mają dość tuskolandii

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:49932f56-33d7-44b6-9aad-a3696ce66078u6g2000yqh.googlegroups.com...
To nieprawda.

====================================

A co wy na to:

Partia Donalda Tuska może liczyć na poparcie aż 52 proc. badanych w najnowszym sondażu GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej".

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/301190,po-zyskuje-najlepszy-wynik-od-katastrofy-smolenskiej.html

Data: 2010-09-08 00:27:15
Autor: Hans Kloss
On 8 Wrz, 08:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

A co wy na to:

Partia Donalda Tuska może liczyć na poparcie aż 52 proc. badanych w
najnowszym sondażu GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej".

Mamy to w dupie. Podobnie jak niegdysiejsze sądasze wieszczące
zwycięstwo komoruskiego w pierwszej turze wyborów prezydenckich
J-23

Data: 2010-09-08 09:40:45
Autor: cyc
Polacy mają dość tuskolandii
Polacy maja dosc takich , ktorzy pisza i mowia w imieniu narodu , ze "Polacy maja dosc " .

cyc

Data: 2010-09-08 13:19:58
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a kto.... cyc
Polacy maja dosc takich , ktorzy pisza i mowia w imieniu narodu , ze "Polacy maja dosc " .

cyc
To właśnie cyc zainicjował niedawno wątek:
"Polacy mają dość braci Kaczyńskich!"

Data: 2010-09-08 13:55:21
Autor: cyc
a kto.... cyc

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:499a.0000029f.4c87715enewsgate.onet.pl...
[...]

Czytasz wybiorczo i nie do konca .
Ten post byl , o czym rowniez napisalem , tylko odpowiedzia na podobny o podobnym tytule post jakiegos polglowka z PiS-u , usilujacego wypowiadac sie w imieniu Polakow .
No ale posowcy nie chwytaja ani aluzji , ani kpinyu , ani prawdy . Dla nich wazne jest tylko to co powie konus Kaczynski lub drugi konus Rydzyk .

cyc

Data: 2010-09-08 14:13:31
Autor: Panslavista
a kto.... cyc

<kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:499a.0000029f.4c87715enewsgate.onet.pl...
[...]

A bo to taki trybun(a) (z) ludu.
Następca szyda Raka-Rakowskiego

Data: 2010-09-08 15:12:58
Autor: cyc
a kto.... cyc

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c877def$0$22810$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Znowu kaprawy Icku swoloczysz ? .
Nie dziwie sie , ze zydzi Cie przesladuja , jak sam zreszta piszesz . Takiego matolka nikt nie chce miec w swojej nacji. Przynosisz im wstyd bo to narod madry , przezorny i myslacy . Ty sie dziwnie wyobcowales . Zyd a glupi ..

cyc

Data: 2010-09-07 17:07:54
Autor: u2
W dniu 2010-09-07 17:02, zbig pisze:
Ok. załóżmy , że mnie przekonałeś. W tuskolandii pod tymi rządami nie
da sie żyć. To powiedz mi na kogo mam głosowac?

270 mln dzień w dzień powiększającego się długu wskazuje na kogo nie
należy głosować.

Polacy mają dość tuskolandii