Polacy mają najdroższe paliwo w Europie. Brutalna prawda

Data: 2011-01-18 02:54:47
Autor: muto2100
Polacy mają najdroższe paliwo w Europie. Brutalna prawda
://www.sfora.biz/Polacy-maja-najdrozsze-paliwo-w-Europie-Brutalna-
prawda-a28327

wiem   -wiem   zaraz     POjeby  napisza  ze    gdyby  rzadzil
PIS     to  dzisiaj     ceny   paliwa    bylyby
0  10.000%    wieksze     a   ludzie   zmuszeni   by  byli
jezdzic     taczkami    lub   kunmi!

Data: 2011-01-18 02:55:45
Autor: muto2100

http://www.sfora.biz/Polacy-maja-najdrozsze-paliwo-w-Europie-Brutalna-prawda-a28327

Data: 2011-01-18 12:20:40
Autor: Krzysztof
Polacy maja najdrozsze paliwo w Europie. Brutalna prawda
Jak zwykle oszukujesz.
Cytujac "Polacy za benzyne placa generalnie mniej, niz pozostali mieszkancy Europy Zachodniej".

K.

Data: 2011-01-18 04:05:38
Autor: muto2100
On 18 Sty, 12:20, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
Jak zwykle oszukujesz.
Cytujac "Polacy za benzyne placa generalnie mniej, niz pozostali mieszkancy
Europy Zachodniej".

K.

heheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee       przy   takich
zarobkach!    no  nie!     wlasnie     poprzez   takie
zarobki          sa   porownywalne

ceny    i  wychodzi  wiec  na  to   ze    musza  jezdzic   kunmi
lub     taczkami!

Data: 2011-01-18 13:06:50
Autor: VSS
Polacy maja najdrozsze paliwo w Europie. Brutalna prawda
W wiadomosci:c4d2d34f-7e61-4409-905f-5459f892dba6@r19g2000prm.googlegroups.com,
muto2100 <maniekxxx@gazeta.pl> nastukal:

jak zwykle klamiesz

--
VSS

Data: 2011-01-18 13:19:39
Autor: lord_donald
On 18.01.2011 11:54, muto2100 wrote:
[...]

Bo zapewne my mamy najlepsze :)

Data: 2011-01-18 14:08:31
Autor: cyc
Polacy maja najdrozsze paliwo w Europie. Brutalna prawda
Ale za to mamy Lichenie , sw, Opatrznosci , nalepiej zarabiajacych w swiecie ksiezy , koscioly na kazdym rogu , nawet we wsi , caodobowo podswietlane za darmo wszystkie koscioly , krolewskie palace dla biskupow , najwazniejszych w sprawach panstwa  decydentow w sutannach , setki tysiecy ha ziemi w rekach czarnych , ktorym placimy rokrocznie majatek za samo ich posiadanie a takze za utrzymanie itd.
Powinnismy sie cieszyc bo choc w jednym zakresie jestesmy swiatowa czolowka ! w zakresie utrzymywania na izantyjskim poziomie wszystkich czarnych !.

cyc

Polacy mają najdroższe paliwo w Europie. Brutalna prawda