Polacy muszą zewrzeć szeregi

Data: 2009-04-02 08:44:50
Autor: boukun
Polacy muszą zewrzeć szeregi
Muszą się organizować i zmienić system. Należy bezwzględnie zmienić ten antypolski i antyludzki sejm, który coraz bardzie ogranicza Polakom prawa obywatelskie i oddala się od demokracji. Polacy powinni mieć swoją ludową partię i powołać swój odrębny sejm, ignorując istniejący Nie-porządek prawny.

boukun

Data: 2009-04-02 00:06:12
Autor: J-23
On 2 Kwi, 08:44, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Nastepna rzesza golodupkow szykuje skok na publiczna (nasza) "kase.

J-23 Flegiell von Trop

Data: 2009-04-02 09:41:57
Autor: J-23
On 2 Kwi, 11:14, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:cccb9dda-ecd7-4a08-96c7-d447c3d7d23d37g2000yqp.googlegroups.com...
> [...]

> boukun

Nastepna rzesza golodupkow szykuje skok na publiczna (nasza) "kase.

Chcesz to płać na swoje uloubione partie, he, he, zresztą nie masz wyjścia, bo
właśnie sejm jest za finansowaniem partii z budżetu. Naród polski powinien się
zorganizować i sam ustanowić dla siebie swój trubunał, utrzymując go własnym
sumptem.

boukun

Bokun lepiej zewrzyj zwieracze, bo ja nie dam "zlamanego" grosza na
jakakolwiek partie. Dodam ze nie naleze do zadnej, i nigdy nie
nalezalem, i nigdy nie zapisze sie do zadnej organizacji o charakterze
politycznym.

J-23 Flegiell von Trop

Data: 2009-04-02 18:43:31
Autor: Piotr
Dnia Thu, 2 Apr 2009 09:41:57 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

[...]

Tuturutu, Fliger...
pz
Piotr

Data: 2009-04-03 08:25:26
Autor: Vic
J-23 wrote:
Bokun lepiej zewrzyj zwieracze, bo ja nie dam "zlamanego" grosza na
jakakolwiek partie.

No niestety, choc ch** mnie strzela, i ty i ja musimy sie tym sqrwysynom dorzucic do luksusowego zycia... I nie spodziewajmy sie, ze nam pozwola przestac. Z wlasnej woli odciac sie od dojnej krowy???

Jedyne co mozemy zrobic to dawac najmniej ile jest mozliwe :) Ale to sie trzeba postarac i pokombinowac...

Dodam ze nie naleze do zadnej, i nigdy nie
nalezalem, i nigdy nie zapisze sie do zadnej organizacji o charakterze
politycznym.

I slusznie. Mam to samo :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-03 08:33:43
Autor: Panslavista

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
J-23 wrote:
> [...]

> Dodam ze nie naleze do zadnej, i nigdy nie
> nalezalem, i nigdy nie zapisze sie do zadnej organizacji o charakterze

I slusznie. Mam to samo :)

-- Vic

I z miejsca żydokomuna odkryła parchatą gębę.

Data: 2009-04-03 08:50:47
Autor: Vic
Panslavista wrote:
I z miejsca żydokomuna odkryła parchatą gębę.

Panslav, tam u was w Nieporecie jest swietny psychiatra. Idz, moze ci pomoze.
A po drodze wrzuc do skarbonki pare stowek jakiemus Kaliszowi, Niesolowi czy innemu Cymanskiemu. Oni maja duze potrzeby, musisz ich wesprzec finansowo!

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-03 09:30:05
Autor: boukun

J-23 wrote:
[...]

Ale nie ja, ha, ha. Ani ja, ani moja żona nie płacimy w Polsce haraczu, na syndykat mafijny, he, he.

boukun

Data: 2009-04-03 10:22:18
Autor: J-23
On 3 Kwi, 09:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Vic" <bjor...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:gr4am3$4n4$1mx1.internetia.pl...

> [...]
> przestac. Z wlasnej woli odciac sie od dojnej krowy???

Ale nie ja, ha, ha. Ani ja, ani moja żona nie płacimy w Polsce haraczu, na

Czy Twoje dzieci uczone sa w polskiej szkole? Czy sa ubezpieczone?
Jezeli tak, z Ty nie placisz zadnych podatkow, to masz to w prezencie
ode mnie, i od innych Polakow, ktorzy placa podatki. Pewnie pobierasz,
lub pobierales jakis zasilek? To tez jest prezent...
To teraz nie podskakuj, bo jestes wrzod na d... reszty Polakow, ktorzy
wszyscy gremialnie powinni Cie w te d... kopnac.

J-23 Flegiell von Trop

PS. nigdy nie oddam swojego glosu wyborczego na takie barachlo jak
jakies kieszonkowe partyjki, w szczegolnosci na takie, ktore w nazwie
maja ze: narodowe, albo ze ludowe, albo ze chrzescijanskie...

Data: 2009-04-03 12:45:03
Autor: J-23
On 3 Kwi, 21:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:b7fb7f9a-f687-4005-bf4c-2e99490ce69f37g2000yqp.googlegroups.com...
> [...]

jakies kieszonkowe partyjki, w szczegolnosci na takie, ktore w nazwie
maja ze: narodowe, albo ze ludowe, albo ze chrzescijanskie...
-- -- -- -- -
Chuj kładę na te twoje "prezenty". Muszę potem godzinami korygować te wszystkie
"nauki" co moimk dzieciom reżimowa szkoła z przymusu nawkłada do głów.

Jak Polskę stać utrzymywać bandę złodzieji przy korycie, to i stać na publiczne
szkoły.http://www.youtube.com/watch?v=Y4oBcvLgzKU&feature=channel

A ja nigdy nie oddam głosu na żadne partie, poza głosem na siebie.

boukun

Ale ja mialem na uwadze odglos paszcza.
patataj patataj patataj patataj patataj patataj...

J-23 itede

Data: 2009-04-02 11:17:04
Autor: Panslavista

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jesteś delikutaśnie dowcipaśny.
Boukun pomylił jedno słowo - nie "ludową" a narodową I słowiańska partię - z
wykluczniem PARCHA  DO  DZIESIĄTEGO  POKOLENIA  WSRTECZ.

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN !!!

Data: 2009-04-02 01:06:18
Autor: mrdevilyn
Polacy muszą zewrzeć szeregi
Ty sie bekon interesuj raczej zwieraniem zwieraczy. I trenuj, bo juz
wkrótce może ci się ta umiejętność  bardzo przydać ;).
J-23

Data: 2009-04-02 11:17:41
Autor: boukun

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2f2136f1-dfd1-45e1-8daf-bb3539b52a7237g2000yqp.googlegroups.com...
Ty sie bekon interesuj raczej zwieraniem zwieraczy. I trenuj, bo juz
wkrótce może ci się ta umiejętność  bardzo przydać ;).
J-23

He, he, he, nie taki diabeł straszny...
Moim ciemiężcom wystarczy wyrok w zawieszeniu, a i tak będą się z tego przed Trybunałem w Strasburgu na kolanach tłumaczyć.

boukun
boukun

Data: 2009-04-02 09:03:20
Autor: Bad Behaviour
boukun wrote:
[...]

Ja od dawna postuluję powołanie konkurencyjnego Sejmu. Niech rynek zadecyduje, która z organizacji stanowi najgorsze prawo i powinna upaść.

Data: 2009-04-02 09:08:42
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gr1ne7$9gt$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

To ja załóż.

--
stevep

Data: 2009-04-02 11:57:13
Autor: Vic
Polacy muszą zewrzeć szeregi
boukun wrote:
bo małe partyjki nie są finansowane z budżetu, a tym bardziej niezależne, polskie.

I dobrze, ze nie sa. Jeszcze tylko duze powinny przestac zerowac na budzecie. Chcecie bawic sie w polityke, to sobie zbierzcie kase od swoich czlonkow i dzialajcie do woli!
Chcecie wyplakatowac caly kraj - wyplakatujcie, tylko zrobcie skladke wsrod swoich zwolennikow.
Chcecie reklamowac sie w TV i prasie - droga wolna, jedynie nazbierajcie sobie wczesniej pieniadze od sympatykow.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-02 14:52:17
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gr22n5$ps$1mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
[...]

No więc to jest bandytyzm, mafia rządząca uchwala "prawo" pod siebie. I później się dziwić, że bogaty staje się coraz bogatszy, a biedny coraz biedniejszy, partia rośnie w siłę, a ludziom się żyje jak psom. Takie teksty z zabieraniem kasy to do PO, PiS i SLD proszę. Tak samo z reklamowaniem się w TelAwizji. Zbierać pieniądzeod sympatyków, nie mając dostępu do TelAwizji to nie jest możliwe, reżim rządzący trzyma łapki na wszystkim, kontroluje i rozdaje tak jak chce. Plakatować ludzie też nie mogą, nie opłacając za słupu w urzędzie miejskim, a władza to sobie uregolowała pod siebie. Jak ty chcesz się przebić przeciwko mafii, stosując ich syndykat?

boukun

Data: 2009-04-02 15:18:09
Autor: Vic
boukun wrote:
[...]

Niech wszystkie ugrupowania, i duze i male, uprawiaja polityke za swoje pieniadze. Ja nie chce sie dokladac do dzialalnosci ani PO, ani PiS, SLD, PSL, LPR, Samoobrony. Nie chce rowniez dokladac sie do roznej masci Partii Piratow, Polskich Ruchow Narodowych, Partii Zielonych czy innych Frontow Odrodzenia Narodu.

Zbierajcie skladki od czlonkow i sympatykow - i wtedy robcie sobie co chcecie. A jak macie malo sympatykow i jeszcze mniej czlonkow, to znaczy ze nie jestescie nikomu do niczego potrzebni.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-02 17:52:21
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gr2eft$l8a$1mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
[...]

Nie chcesz, ale musisz, bo jesteś zintegrowany w ten system BEz-prawny. Na partei monopolistyczne zasiadające obecnie w sejmie będziesz dopłacał, ze swojuego podatku! Będziesz wbrew swoim zachciankom wspierał istniejący reżim, sobie i swoim pokoleniom na zgubę.

boukun

Data: 2009-04-03 08:27:44
Autor: Vic
boukun wrote:
[...]

Niestety tak. I to mnie wqrwia niemozliwie...
Ale z tym "rezimem" to mimo wszystko przesada, boukun. Rezim to jest w Chinach i na Kubie.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-03 09:33:03
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gr4aqc$4n4$2mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
[...]

W Polsce jest jeszcze gorzej, tu jest pełzający reżim. Obywatel jest olewany w każdej dziedzinie (niby takie swobody ma), ale zawsze proszony do kasy...

boukun

Data: 2009-04-03 10:17:13
Autor: Vic
boukun wrote:
 Obywatel jest
olewany w każdej dziedzinie (niby takie swobody ma), ale zawsze proszony do kasy...

Otoz to!
Przyklad pierwszy z brzegu: referat ds. ludnosci w urzedzie miejskim. Jego sensem istnienia jest obsluga mieszkanca w sprawach takich jak m. in. zameldowania, wymeldowania, dowody osobiste, etc. Aby moc to robic utrzymywany jest z podatkow ludnosci (do kasy prosze :).

I co? I to, ze jak musisz cos zalatwic to od razu bierz urlop, bo ow przybytek, istniejacy dla ciebie, otwarty jest tylko wtedy gdy ty jestes w pracy. Bo urzednik musi pracowac 7-15 lub 8-16 i to jest zdecydowanie najwazniejsze.
Natomiast sklep - rowniez utrzymywany z twoich pieniedzy - jakos moze byc otwarty 10-22.

Jak ktos napisal tutaj niedawno: "PZPN-owi pilka nozna jest tak potrzebna jak ZUS-owi ubezpieczenia" - dorzucilbym do tego jeszcze "i jak wszelkim urzedom obywatel".

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-02 12:12:41
Autor: Piotr
Dnia Thu, 2 Apr 2009 08:44:50 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Czyli co, rewolucja? Bo obecnego porządku pilniuje wojsko i policja.
pz
Piotr

Data: 2009-04-02 14:53:16
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1yz132gnlufy.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Dokładnie, obstawili się wojskiem, policją i sądami, wszystkie służby podporządkowali sobie i im służą.

boukun

Polacy muszą zewrzeć szeregi