Polacy, naród wyeksploatowany przez własny rząd

Data: 2012-06-08 20:12:13
Autor: gringo
Polacy, naród wyeksploatowany przez własny rząd
Wycieńczony naród, ostatkiem sił kończył autobany i stadiony, władza wyciskała z niego ostatnie poty, całą krwawicę przelali, główny capo jeździł helikopterami i poganiał i naród opadł już całkowicie z sił. Piłkarze nie mają żadnej motywacji, jak pomyślą, że capo każe im tak tyrać do 67 lat i są najgorzej traktowanym narodem w Europie, to ręce i nogi opadają.

Data: 2012-06-08 20:15:34
Autor: u2
Polacy, naród wyeksploatowany przez własny rząd
W dniu 2012-06-08 20:12, gringo pisze:

Do widzenia, podziękujcie Tuskowi i Komorowskiemu, którzy z was
wszystkie soki wycisnęli.

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -

Ale donek i bronek sami nie najlepiej wyglondajom ;-) Ja przy nich to
mlody Bog ;-)

Data: 2012-06-08 20:35:07
Autor: u2
W dniu 2012-06-08 20:28, gringo pisze:
Ale donek i bronek sami nie najlepiej wyglondajom ;-) Ja przy nich to
mlody Bog ;-)

Ale oni są na twoim wikcie i tak do twojej usranej śmierci.

To ze pasozyty to oczywista oczywistosc, podobnie jak niejaki kwass.

Polacy, naród wyeksploatowany przez własny rząd