Polacy narodem bez panstwa i panstwem bez narodu?

Data: 2012-03-09 18:44:48
Autor: Obserwator
Polacy narodem bez panstwa i panstwem bez narodu?

....co zrobic z lemingami??

http://blogpress.pl/node/11934

Profesor Andrzej Zybertowicz na spotkaniu w Klubie Ronina powiedzial m.innymi:

*„Jesteśmy obecnie w sytuacji narodu bez państwa i państwa bez narodu.
Istnieje podmiotowość, która potencjalnie jest narodem, ale nie posiada
swojego państwa.

 Nie posiadamy maszynerii państwowej, która służyłaby rekonstytucji narodu,
który został zdemontowany przez szereg katastrof cywilizacyjnych i jest
obecnie wspólnotą zdezorganizowaną. Z kolei państwo po 89 roku nie podjęło wysiłku rekonstytucji narodu,
funkcjonuje w pewnej próżni, jest kontrolowane przez elity, które są względnie
zintegrowane, mają swoje interesy, ale nie mają narodu, który byłby dla nich
partnerem i potrafiłby wziąć te elity na smycz” .*

*Co zrobić z lemingami?

Łukasz Warzecha pytał co zrobić z lemingami, czyli z ludźmi biernymi umysłowo,
nie rozumiejącymi pewnych pojęć, którzy wstydu za postkolonialne państwo nie
czują. Profesor Zybertowicz zauważył, że powinniśmy używać języka bardziej
ewangelicznego i tak zdefiniowanych lemingów nazywać raczej zagubionymi, gdyż
nie ma prostej dychotomii: my i zdrajcy. Ale z jego doświadczeń wynika, że próby przekonania zagubionych podczas
bezpośredniej rozmowy należą do tzw. nieopłacalnych strategii, gdzie nakład
sił i czasu jest po prostu zbyt duży w stosunku do efektów.

„Mózg ludzki tak pracuje, że perswazja intelektualna jest strategią o bardzo
ograniczonej skuteczności. Wyłaniają się jednak dwie strategie względnie skuteczne. Po pierwsze nie starajmy się przekonywać wszystkich, ale wybierajmy osoby
opiniotwórcze, oczywiście na tyle, na ile nasza intuicja społeczna nam to
podpowiada. Jeśli wśród nich przekonamy kilka osób, to będą one wytwarzały pewne
oddziaływanie dalej. Po drugie, jeśli ten rozproszony, wielotysięczny
archipelag polskości zacznie się konsolidować w większe wyspy, to wytworzy
efekt grawitacyjny. I gdy oni zobaczą, jak nas jest wielu, to przez efekt stada, ich myślenie
zacznie się przesterowywać w tę stronę” – wskazywał profesor Zybertowicz.*

Data: 2012-03-09 16:32:22
Autor: jr
Polacy narodem bez panstwa i panstwem bez narodu?
On 9 Mar, 19:44, " Obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
...co zrobic z lemingami??

http://blogpress.pl/node/11934

Profesor Andrzej Zybertowicz na spotkaniu w Klubie Ronina powiedzial m.innymi:

*&#8222;Jesteśmy obecnie w sytuacji narodu bez państwa i państwa bez narodu.

Jaki naród, takie państwo.
Nie wpadło ci jeszcze do głowy?
jb

Data: 2012-03-10 05:29:26
Autor: HaMMeR
wrote:

> [...]

> *&#8222;Jesteśmy obecnie w sytuacji narodu bez państwa i państwa bez narodu.

Idz i sie nie garb!

Data: 2012-03-10 14:32:31
Autor: Leprechaun

wrote:

> [...]

> *&#8222;Jesteśmy obecnie w sytuacji narodu bez państwa i państwa bez > narodu.

Idź i niech cię smród twojej chałupy prowadzi cię do domu!

BomBel

Data: 2012-03-09 20:08:45
Autor: pluton
Polacy narodem bez panstwa i panstwem bez narodu?

Profesor Andrzej Zybertowicz na spotkaniu w Klubie Ronina powiedzial
m.innymi:

O kurwa...

Nullification

Data: 2012-03-09 20:13:07
Autor:
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> Profesor Andrzej Zybertowicz na spotkaniu w Klubie Ronina powiedzial
m.innymi:

O kurwa...

...ruska sabaka ktora pisze po polsku i wabi sie po jankesku: Pluto?

Data: 2012-03-09 21:33:14
Autor: pluton
Polacy narodem bez panstwa i panstwem bez narodu?
> m.innymi:

> O kurwa...

..ruska sabaka ktora pisze po polsku i wabi sie po jankesku: Pluto?

Obsraj, zlozyles juz na nas papiery w prokuraturze ?
Jak na razie tylko obiecujesz.

Nullification

Data: 2012-03-09 20:42:53
Autor:
Polacy narodem bez panstwa i panstwem bez narodu?
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Obsraj, zlozyles juz na nas papiery w prokuraturze ?
Jak na razie tylko obiecujesz.

dostales dzisiaj sraczki, kundlu sowiecki, ze starachu czy od tej soli
ktora wsioki sterroryzowali kolejnego niepokornego polskiego producenta, ktory odmowil placenia haraczu?

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/topics
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/topics?start=30&sa=N

Data: 2012-03-10 14:24:10
Autor: Leprechaun

Użytkownik <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jjdq0d$fva$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znów zaczynasz smieciu?

BomBel

Data: 2012-03-10 05:28:16
Autor: HaMMeR
On 9 Mar, 20:08, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
m.innymi:

O kurwa...

';Mózg ludzki tak pracuje, że perswazja intelektualna jest strategią o

Dzieki ci za twoj wlasny, bezinteresowny przyklad percepcji
potwierdzajacy
prawdziwosc przeslania, w zdaniu cytowanym powyzej...

Data: 2012-03-10 14:31:56
Autor: Leprechaun

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:336d97e7-86f4-448f-9fb1-b16cdc49b477j14g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

potwierdzajacy
prawdziwosc przeslania, w zdaniu cytowanym powyzej...

Ulzyłes sobie chamus!?

BomBel

Data: 2012-03-10 14:39:31
Autor: pluton
[...]

Mlotek, kto ci teksty pisze ?

Nullification

Data: 2012-03-10 10:20:03
Autor: stevep
Dnia 09-03-2012 o 19:44:48  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Za to idiotów jak Zybertowicz nam nie brak.

--
stevep

Data: 2012-03-10 05:31:12
Autor: HaMMeR
On 10 Mar, 10:20, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 09-03-2012 o 19:44:48  Obserwator <fajny.d.arz...@nospam.gazeta.pl>
napisał(a):

> [...]

> narodu.

Za to idiotów jak Zybertowicz nam nie brak.

Ty naprawde sadzisz, ze masz wlasne zdanie z ktorym nawet byle kto
zechce sie liczyc?
Rwa..., jaki jestes zabawny koziolku..:))

Data: 2012-03-11 06:38:29
Autor: stevep

napisał(a):

> [...]

Ty naprawde sadzisz, ze masz wlasne zdanie z ktorym nawet byle kto
zechce sie liczyc?
Rwa..., jaki jestes zabawny koziolku..:))

Sądze, że jesteś idiotą.
--
stevep

Data: 2012-03-11 08:07:53
Autor: Przemysław W
Polacy narodem bez panstwa i panstwem bez narodu?
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Ty naprawde sadzisz, ze masz wlasne zdanie z ktorym nawet byle kto
zechce sie liczyc?

Za to ty masz podwarszawski półgłówku. Napisałeś, że premier i prezydent mają swoje zadania i nie powinni przyjeżdżać na miejsce katastrofy. Jak ci udowodniłem, że Kaczyński z całą swoją świtą przyjechał na miejce katastrofy, to zawinąłeś ogon i ani me, ani be, ani kukuryku.

Przemek

--

"To nie pierwszy "historyczny" komentarz Kaczyńskiego poddający w wątpliwość
jego wizerunek antykomunisty z nożem w zębach."

http://polska.newsweek.pl/kaczynski-dobry-jak-gierek-- sprawny-jak-sb,88470,1,1.html

Polacy narodem bez panstwa i panstwem bez narodu?