Polacy narodem bez panstwa i panstwem bez narodu?

Data: 2012-03-10 10:20:03
Autor: stevep
Polacy narodem bez panstwa i panstwem bez narodu?
Dnia 09-03-2012 o 19:44:48  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

...co zrobic z lemingami??

http://blogpress.pl/node/11934

Profesor Andrzej Zybertowicz na spotkaniu w Klubie Ronina powiedzial  m.innymi:

*&#8222;Jesteśmy obecnie w sytuacji narodu bez państwa i państwa bez  narodu.

Za to idiotów jak Zybertowicz nam nie brak.

--
stevep

Data: 2012-03-10 05:31:12
Autor: HaMMeR
On 10 Mar, 10:20, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 09-03-2012 o 19:44:48  Obserwator <fajny.d.arz...@nospam.gazeta.pl>
napisał(a):

> [...]

> narodu.

Za to idiotów jak Zybertowicz nam nie brak.

Ty naprawde sadzisz, ze masz wlasne zdanie z ktorym nawet byle kto
zechce sie liczyc?
Rwa..., jaki jestes zabawny koziolku..:))

Data: 2012-03-11 06:38:29
Autor: stevep

napisał(a):

> [...]

Ty naprawde sadzisz, ze masz wlasne zdanie z ktorym nawet byle kto
zechce sie liczyc?
Rwa..., jaki jestes zabawny koziolku..:))

Sądze, że jesteś idiotą.
--
stevep

Data: 2012-03-11 08:07:53
Autor: Przemysław W
Polacy narodem bez panstwa i panstwem bez narodu?
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Ty naprawde sadzisz, ze masz wlasne zdanie z ktorym nawet byle kto
zechce sie liczyc?

Za to ty masz podwarszawski półgłówku. Napisałeś, że premier i prezydent mają swoje zadania i nie powinni przyjeżdżać na miejsce katastrofy. Jak ci udowodniłem, że Kaczyński z całą swoją świtą przyjechał na miejce katastrofy, to zawinąłeś ogon i ani me, ani be, ani kukuryku.

Przemek

--

"To nie pierwszy "historyczny" komentarz Kaczyńskiego poddający w wątpliwość
jego wizerunek antykomunisty z nożem w zębach."

http://polska.newsweek.pl/kaczynski-dobry-jak-gierek-- sprawny-jak-sb,88470,1,1.html

Polacy narodem bez panstwa i panstwem bez narodu?