Polacy nawet siebie nie potrafią wyzwolić

Data: 2009-09-03 13:53:15
Autor: boukun
Polacy nawet siebie nie potrafią wyzwolić
Tusk napluł Putinowi do kieliszka

Według niego, "zniewoleni" Rosjanie i Sowieci wyzwolili wielu:
Gruzinów, Ormian, Ukraińców (nawiasem mówiąc - od Polaków), Włochów,
Bułgarów (niejednokrotnie) i wielu innych, w tym Polaków. - A kogo
wyzwolili Polacy? Samych siebie nie potrafili (wyzwolić), a innych
nigdy nie zamierzali - dodaje rosyjski komentator.

Szczera prawda, od ponad 60 lat pod okupacją...

boukun

Data: 2009-09-03 13:28:46
Autor: Hans Kloss
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Tusk napluł Putinowi do kieliszka

Według niego, "zniewoleni" Rosjanie i Sowieci wyzwolili wielu:

Wyzwalali, dodajmy, głównie z zegarków i rowerów. A nierzadko wyzwalali także
od koniecznosci dalszego pobytu na tym łez padole...
J-23

Data: 2009-09-03 17:21:53
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7ogae$kc7$1inews.gazeta.pl...
[...]

A w Niemczech to mają Polaków za złodzieji..., także rowerów...

boukun

Data: 2009-09-03 16:05:14
Autor: Hans Kloss
Polacy nawet siebie nie potrafią wyzwolić
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
A w Niemczech to mają Polaków za złodzieji..., także rowerów...

A my mamy Rumunów za zebraków.. z tego samego powodu.
Po prostu od nas do Niemiec jeździły głównie menele, boukuny i złodzieje, a do
nas z Rumunii przyjeżdżali głównie tamtejsi Cyganie-żebracy.
J-23

Data: 2009-09-03 20:34:50
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7opfq$7di$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakieś fifty fifty będzie? O cholercia, szykuje się wojna domowa...

boukun

Data: 2009-09-03 17:23:23
Autor: Tzva Adonai
Polacy nawet siebie nie potrafiąwyzwolić
A w Niemczech to mają Polaków za złodzieji...

Przez uporczywą działalność takich jak ty parasitów...

Data: 2009-09-03 17:38:38
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:33ae.000004f7.4a9fdf6bnewsgate.onet.pl...
A w Niemczech to mają Polaków za złodzieji...

Przez uporczywą działalność takich jak ty parasitów...

A to nie na Żydów, mówią tam "parasiten"?

Dwóch złodzieji, dwóch uczciwych, po mlewej głupi Piotruś - złodziej, w środku ja i Tosiek - uczciwi i po prawej Kuba - złodziej. Buty i ciuchy mają z jumy, Kuba codziennie nowe skarpetki, głupi Piotruś jak został przeze mnie skopany za spedalenie się, rzucił się pod samochód i ponoć zbzikował ...

boukun

Data: 2009-09-03 17:39:10
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h7ooha$iq2$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ach, zapomniałem linku http://boukun.wrzuta.pl/obraz/aksZzqTpRf1/klingenberg

boukun

Data: 2009-09-03 14:05:37
Autor: Piotr
Dnia Thu, 3 Sep 2009 13:53:15 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Co jest szczerą prawdą wałkuński głupolku? Że Ruskie "wyzwalają" kogo
się da od kilkuset lat?
Obecnie jeszcze dalej mają swoich wyzwolicieli w Gruzji i Czeczeni, a
reszcie się tylko odgrażają, że jak tylko będzie okazja, to ich znowu
wyzwolą. Co z ciebie hałsfrał za lachociąg, że tak chętnie byś zada nadstawiał
to Ruskim, to Niemcom? No i żydom, już nadstawiałeś.
Piotr

Data: 2009-09-03 14:09:44
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1k6614fooqpe0$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jak na najgłupszego prymitywa na grupie przystało, głupi Piotruś wybiega przed szereg i zakompleksiony tłucze jak to głupi swoje prymitywne głupoty...

boukun

Data: 2009-09-03 14:25:23
Autor: Piotr
Dnia Thu, 3 Sep 2009 14:09:44 +0200, boukun napisał(a):

Jak na najgłupszego prymitywa na grupie przystało, głupi Piotruś wybiega przed szereg i zakompleksiony tłucze jak to głupi swoje prymitywne głupoty...

A co, nie nadstawiałeś? Hm, przecież pisałeś, o Willym... Hałsfrał,
wyluzuj, pedzie to teraz są na czele postympu, nie musisz się
wstydzić, przynajmniej wśród swoich.
Piotr

Data: 2009-09-03 17:02:56
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ah5p4y57uhln.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Szukasz chuja do dupy faryzeuszowski przygłupie?
Chcesz,żebym cię zagonił do pały pedale? Tak sie o to prosisz, przyjdzie czas pedalisko...

Swego nie znasz głupi Piotrusiu, a cudze ganisz...

boukun

Data: 2009-09-03 18:50:05
Autor: Piotr
Dnia Thu, 3 Sep 2009 17:02:56 +0200, boukun napisał(a):

Szukasz chuja do dupy faryzeuszowski przygłupie?
Chcesz,żebym cię zagonił do pały pedale? Tak sie o to prosisz, przyjdzie czas pedalisko...

A po czym wnosisz, że "szukam chuja do dupy"? Albo, że chcę, żebyś
"zagonił mnie do pały"? Co to za slang hałsfrał? Bywasz w pedalskich klubach, czy co? Albo
poprostu tylko czujesz, że "śmierdzi ci z cipy"...
Piotr

Data: 2009-09-03 20:33:35
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1bnymatn70x6t$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś się zastanawia, dlaczego szuka chuja do dupy? Musiałeś pewno być nie raz przecwelowany prymitywie z Katowic, skoro ci tak stale Willy z chujem w gębie chodzi po głowie, he, he, he. Co za męka zmolestowanego Piotrusia...

boukun

Data: 2009-09-03 20:46:10
Autor: Piotr
Dnia Thu, 3 Sep 2009 20:33:35 +0200, boukun napisał(a):

[...]

A to nie ty pisałeś o swoich homoseksualnych przygodach, głupolku?
Droga hałsfrał, to jest czarno na białym, że się pedaliłaś... A na mnie to się tylko usiłujesz po wałkuńsku wyrzygać, lachociągu.
Piotr

Data: 2009-09-03 20:51:16
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:49zs2g4uammf.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Co za bełkot!
Głupi Piotruś wszystko pamięta, ale ze złości, że był zmuszany do ciągnięcia druta fakty przekręca, bo go molestowanie do dzisiaj tak boli... Głupi Piotruś przeżywa traumę..., bo może wcale nie było tak przyjemnie..., he, he, he...

boukun

Data: 2009-09-03 21:02:19
Autor: Piotr
Dnia Thu, 3 Sep 2009 20:51:16 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Ty jesteś idiotą, hałsfrał? Ale, jak już ustaliliśmy empirycznie,
jeseś idiotą do którego jednak można dotrzeć, poprzez powtarzanie
zadanych treści, więc...

Data: 2009-09-03 21:05:18
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:o7cj2xuwa8b6.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś jak zwykle tłucze prymitywne teksty w kółko i jak zwykle myśli, że jest w centrum uwagi jak przygłup w psychiatryku.

Data: 2009-09-03 21:27:21
Autor: Piotr
Dnia Thu, 3 Sep 2009 21:05:18 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Uhm, dajemy jeszcze raz:

Data: 2009-09-03 23:30:15
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:nendpvknrjfb$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A, fe, a, fe... I widzisz głupi
Piotrusiu, cały czas kręcisz się koło chuja w gębie, ty i tylko ty... Tylko
robienie laski ci w głowie. A zatem ja daję, a ty będziesz ciągnął. Jest
różnica, kto jest lachociąg, gołosłowny zbereźniku, a fe.... Pójdziesz teraz do
piekła za kłamstewka i zbereźne myśli głupi prymitywny oszuście Piotrusiu..... Robienie laski mu tylko w głowie... Kto cię tak skrzywdził, głupi Piotrusiu?

boukun

Data: 2009-09-04 11:00:14
Autor: Piotr
Polacy nawet siebie nie potrafią wyzwolić
Dnia Thu, 3 Sep 2009 23:30:15 +0200, boukun napisał(a):

Uhm, dajemy jeszcze raz:

[...]

Uhm, no to jeszcze raz:

"A to nie ty pisałeś o swoich homoseksualnych przygodach, głupolku?
Droga hałsfrał, to jest czarno na białym, że się pedaliłaś...
A na mnie to się tylko usiłujesz po wałkuńsku wyrzygać, lachociągu."
I źródełko, żeby tak gołosłownie nie było:
 http://www.nnseek.com/e/pl.soc.polityka/co_robi_jarek_jak_ma_ochot7_na_sex_381750785m.html

Piotr

Data: 2009-09-04 13:10:42
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:883vr9t7w2vs.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Kręci cię robienie laski, oj kręci zboczeńcu, a fe...
Głupi Piotruś tylko o ciągnięciu druta myśli...

boukun

Data: 2009-09-04 14:36:08
Autor: Piotr
Dnia Fri, 4 Sep 2009 13:10:42 +0200, boukun napisał(a):

Kręci cię robienie laski, oj kręci zboczeńcu, a fe...
Głupi Piotruś tylko o ciągnięciu druta myśli...

Orka na ugorze z tobą hałsfrał, he, he...
Tak więc, głupolku ja nie  m y ś l ę  o "ciagnięciu druta", tylko o
nim  m ó w i ę... Dokładnie to  m ó w i ę  tylko o twoim "ciągnięciu
druta" homoseksualisto. Tu masz twoje własnoręczne oświadczenie w tej sprawie, lachociągu:

http://www.nnseek.com/e/pl.soc.polityka/co_robi_jarek_jak_ma_ochot7_na_sex_381750785m.html

oświadczenie wraz z twoimi homoseksualnymi "podrywami", he, he.

Piotr

Data: 2009-09-04 15:06:33
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1bmdka2hl53l7.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś przyznał się, że go kręci branie do buzi. I widzisz głupi
[...]

Kręci cię robienie laski jak widzę, oj kręci wykolejeńcu, , a fe...

Data: 2009-09-04 15:27:12
Autor: Piotr
Dnia Fri, 4 Sep 2009 15:06:33 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Orka na ugorze z tobą hałsfrał, he, he... Rezonujesz jak jakiś "daun".
Tak więc, głupolku ja nie  m y ś l ę  o "ciagnięciu druta", tylko o
tym  m ó w i ę... A dokładnie to  m ó w i ę  tylko o twoim "ciągnięciu

Data: 2009-09-04 16:00:24
Autor: Piotr
Dnia Fri, 4 Sep 2009 15:45:24 +0200, boukun napisał(a):

[...]

I chyba usiłujesz mnie podrywać, he, he...
Tak więc, głupolku ja nie  m y ś l ę  o "ciagnięciu druta", tylko o
tym  m ó w i ę... A dokładnie to  m ó w i ę  tylko o twoim "ciągnięciu
druta" homoseksualisto. Tu masz twoje własnoręczne oświadczenie w tej sprawie, łysy
l a c h o c i ą g u:

Data: 2009-09-03 15:06:13
Autor: mund
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h7obaj$1ls$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Bo najtrudniej to wyzwolić się z własnej głupoty.

Polacy nawet siebie nie potrafią wyzwolić