Polacy nawet siebie nie potrafią wyzwolić

Data: 2009-09-03 13:28:46
Autor: Hans Kloss
Polacy nawet siebie nie potrafią wyzwolić
Tusk napluł Putinowi do kieliszka

Według niego, "zniewoleni" Rosjanie i Sowieci wyzwolili wielu:

Wyzwalali, dodajmy, głównie z zegarków i rowerów. A nierzadko wyzwalali także
od koniecznosci dalszego pobytu na tym łez padole...
J-23

Data: 2009-09-03 17:21:53
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7ogae$kc7$1inews.gazeta.pl...

[...]

A w Niemczech to mają Polaków za złodzieji..., także rowerów...

boukun

Data: 2009-09-03 16:05:14
Autor: Hans Kloss
Polacy nawet siebie nie potrafią wyzwolić
A w Niemczech to mają Polaków za złodzieji..., także rowerów...

A my mamy Rumunów za zebraków.. z tego samego powodu.
Po prostu od nas do Niemiec jeździły głównie menele, boukuny i złodzieje, a do
nas z Rumunii przyjeżdżali głównie tamtejsi Cyganie-żebracy.
J-23

Data: 2009-09-03 20:34:50
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7opfq$7di$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jakieś fifty fifty będzie? O cholercia, szykuje się wojna domowa...

boukun

Data: 2009-09-03 17:23:23
Autor: Tzva Adonai
Polacy nawet siebie nie potrafiąwyzwolić
A w Niemczech to mają Polaków za złodzieji...

Przez uporczywą działalność takich jak ty parasitów...

Data: 2009-09-03 17:38:38
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:33ae.000004f7.4a9fdf6bnewsgate.onet.pl...
A w Niemczech to mają Polaków za złodzieji...

Przez uporczywą działalność takich jak ty parasitów...

A to nie na Żydów, mówią tam "parasiten"?

Dwóch złodzieji, dwóch uczciwych, po mlewej głupi Piotruś - złodziej, w środku ja i Tosiek - uczciwi i po prawej Kuba - złodziej. Buty i ciuchy mają z jumy, Kuba codziennie nowe skarpetki, głupi Piotruś jak został przeze mnie skopany za spedalenie się, rzucił się pod samochód i ponoć zbzikował ...

boukun

Data: 2009-09-03 17:39:10
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h7ooha$iq2$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ach, zapomniałem linku http://boukun.wrzuta.pl/obraz/aksZzqTpRf1/klingenberg

boukun

Polacy nawet siebie nie potrafią wyzwolić