Polacy nie będą się już starać o wizy do USA

Data: 2009-03-05 18:35:34
Autor: Wilczak
Polacy nie będą się już starać o wizy do USA
http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article334382/Polonia_bankrutuje_i_ucieka_z_Chicago.html

Potwierdza to polski konsulat. "Codziennie pojawia się przynajmniej jedna osoba pytająca, jak się oclić przy powrocie do Polski" - mówi nam konsul Joanna Michalec. "Tu już każdy ma przynajmniej kilku znajomych, którzy zdecydowali się wyjechać" - dodaje.

Polonijny exodus jest już tak masowy, że chętni do tego, by wynająć kontener, którym mogą przesyłać swój majątek za granicę, muszą zamawiać go z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Największy przewoźnik zajmujący się przesyłką takich kontenerów, firma Polamer, w ciągu ostatniego roku zanotował aż dwa razy więcej zamówień. "Tak już jest, że jak zaczyna się coś złego dziać, to Polacy uciekają do domu" - mówi nam pracująca od 9 lat w Polamerze Danuta.

Data: 2009-03-05 21:24:32
Autor: ColgatesBilly

"Wilczak" <wilczak@poczta.onet.pl> wrote in message news:49b00d67$0$29456$f69f905mamut2.aster.pl...
[...]

I tyle wspolnej Europy..
( So much for the unified E-union...)

Wszystko wraca do NATURALNEGO porzadku, ktory ktos mendrny
chcial zburzyc, bo taka idee se wykoncypowal....

Powrotow (najroznistszych) do naturalnego/boskiego stanu bedzie duzo wiecej,
i rownie bolesnych.
Czy tego chcemy czy nie...

Kol

Data: 2009-03-05 20:42:38
Autor: marek czaplicki
ColgatesBilly pisze:

Powrotow (najroznistszych) do naturalnego/boskiego stanu bedzie duzo wiecej,
i rownie bolesnych.
Czy tego chcemy czy nie...

Kol

mam kolegę który pracuje w Danii i on jakoś nie ma ani ochoty ani powodów do powrotu. czyżby on wyłamywał się z tego "boskiego" wg Ciebie porządku rzeczy, że Polacy są takimi domatorami?

Data: 2009-03-06 11:04:04
Autor: ColgatesBilly

"marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message news:gop9vc$g8c$1inews.gazeta.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

Ja tez nie mam checi powrotu... niemniej, roznie moze byc
i to z kazdym.
Rozne sa typy emigracji i "zasiedzenia".
Matecznik jednka okaze sie bezpieczniejszy dla wiekszosci.

Zawsze wiec mozna widziec w tym (jak ja)
teorie spisku.,. Bozego ;)

P-Kol

Data: 2009-03-06 08:50:27
Autor: Bad Behaviour
Wilczak wrote:
[...]

Nie dość, że bida, to jeszcze państwo zamordystyczne. I kto by chciał w tym Jankesowie mieszkać?

Polacy nie będą się już starać o wizy do USA