Polacy nie chcą się szczepić!

Data: 2021-05-03 08:25:35
Autor: Runt
Polacy nie chcą się szczepić!
30% nie chce szczepionki! Tak twierdzi rząd.

https://www.onet.pl/informacje/onetkrakow/majowka-2021-gigantyczne-kolejki-do-szczepien-polskich-miastach/cr0mhm3,79cfc278

POoglądajcie sobie zdjęcia.

--
Runt

Data: 2021-05-04 04:30:41
Autor: Astralny Rębajło
Runt napisał(a):
30% nie chce szczepionki! Tak twierdzi rząd. https://www.onet.pl/informacje/onetkrakow/majowka-2021-gigantyczne-kolejki-do-szczepien-polskich-miastach/cr0mhm3,79cfc278 POoglądajcie sobie zdjęcia.

14,2%.
Jak myślisz Pajdziu? Peło jeszcze odbije od dna?:)

Data: 2021-05-04 18:30:48
Autor: Runt
W dniu 2021-05-04 o 13:30, pajac Astralny Rębajło pisze:
Runt napisał(a):
[...]

Co wspólnego z kolejkami do szczepień ma PO?
Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak  nie to spadaj!

--
Runt

Data: 2021-05-04 14:29:21
Autor: _Master_
W dniu poniedziałek-03-maja-2021 o 08:25, Runt pisze:
POoglądajcie sobie zdjęcia.

Skoro rzeczywistość ogólnopolską odzwierciedlają Ci zdjęcia z onetu to masz prawo żyć w swoim matrixie.

Nie roznoś tylko tego SMRODU dalej ;-)

PS. Bardzo dziecinny wpis dziś Runt popełnił.
Niedomaga czy napisał z GŁOWY? ;-)

Data: 2021-05-04 18:30:54
Autor: Runt
W dniu 2021-05-04 o 14:29, pajac _Master_ pisze:
W dniu poniedziałek-03-maja-2021 o 08:25, Runt pisze:
POoglądajcie sobie zdjęcia.

Skoro rzeczywistość ogólnopolską odzwierciedlają Ci zdjęcia z onetu to masz prawo żyć w swoim matrixie.
twoim zdaniem to fotomontaż? widziałem to samo w TVP więc przestań bełkotać.
Nie roznoś tylko tego SMRODU dalej ;-)
przestań więc pierdzieć ;-)))
PS. Bardzo dziecinny wpis dziś Runt popełnił.
dziecinny to ty pastuszku jesteś.
Niedomaga czy napisał z GŁOWY? ;-)
ty na 100% masz coś z łbem.
Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2021-05-05 07:00:06
Autor: _Master_
W dniu wtorek-04-maja-2021 o 18:30, Runt pisze:
twoim zdaniem to fotomontaż?

Trudne słowo: NIE ODZWIERCIEDLA

Data: 2021-05-05 08:57:14
Autor: Runt
W dniu 2021-05-05 o 07:00, pajac _Master_ pisze:
W dniu wtorek-04-maja-2021 o 18:30, Runt pisze:
twoim zdaniem to fotomontaż?

Trudne słowo: NIE ODZWIERCIEDLA

łatwe słowo: ALEKSJA. To twój problem. ;-)))

--
Runt

Data: 2021-05-05 13:04:21
Autor: _Master_
Polacy nie chcą się szczepić!
Spadaj na onet

Data: 2021-05-05 05:09:14
Autor: Zenek Kapelinder
Polacy nie chcą się szczepić!
poniedziałek, 3 maja 2021 o 08:25:37 UTC+2 Runt napisał(a):
30% nie chce szczepionki! Tak twierdzi rząd. https://www.onet.pl/informacje/onetkrakow/majowka-2021-gigantyczne-kolejki-do-szczepien-polskich-miastach/cr0mhm3,79cfc278 POoglądajcie sobie zdjęcia. -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Wystarczy że twój ojciec z twoją matką się szczepili. I nie kop pizdziak vel runt dziura w dupie ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi. Trochę wdzięczności mu okaz bo gdyby nie jego jaja to by ciebie nie było. No i ciesz się że nie szczekasz.

Data: 2021-05-06 15:07:07
Autor: Runt
W dniu 2021-05-05 o 14:09, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

twój "tate" szczepił się z twoja "muate" jak to kundle po bzykaniu, no i z tego wyszedł taki skarlały kundelek jak ty ;-)))
I nie kop
zenusiu, zasunąć ci kopa w twoją asshole? ;-)))
pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka? ;-_))
vel runt
c-vel zenek c-vel zenek ;-)))
dziura w dupie
zenusiu, to skatologia ;-)))
ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi.
twój "tate" nie podnosił bo ktoś mu tylną łapę przetrącił i musieli amputowac. musisz teraz mu fiuta trzymać ;-)))
Trochę wdzięczności mu okaz
zenusiu, pamiętasz swego "tate"? no bo skąd... ;-)))
bo gdyby nie jego jaja to by ciebie nie było.
zenusiu, twój "tate" nie miał jaj, znaleziono cię w reklamówce na śmietniku. podobno jesteś dzieckiem jakiegos capa ;-)))
No i ciesz się że nie szczekasz.
zenusiu, robisz się nudny. daj głos! ;-)))

Data: 2021-05-06 13:09:12
Autor: Zenek Kapelinder
czwartek, 6 maja 2021 o 15:07:09 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
> ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi.
twój "tate" nie podnosił bo ktoś mu tylną łapę przetrącił i musieli amputowac. musisz teraz mu fiuta trzymać ;-))) >Trochę wdzięczności mu okaz zenusiu, pamiętasz swego "tate"? no bo skąd... ;-)))
>bo gdyby nie jego jaja to by ciebie nie było.
zenusiu, twój "tate" nie miał jaj, znaleziono cię w reklamówce na śmietniku. podobno jesteś dzieckiem jakiegos capa ;-)))
> No i ciesz się że nie szczekasz.
zenusiu, robisz się nudny. daj głos! ;-))) MASZ COŚ DO POWIEDZENIA W TEMACIE? JAK NIE TO WON!
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem.

Data: 2021-05-08 08:10:35
Autor: Runt
W dniu 2021-05-06 o 22:09, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu! nie kumasz słowa WON!? nawet najgłupsza żaba kuma.

--
Runt

Data: 2021-05-08 01:49:46
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 8 maja 2021 o 08:10:37 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
zenusiu! nie kumasz słowa WON!? nawet najgłupsza żaba kuma..
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Idź pizdziak vel runt dziura w dupie gadać z żabami. twoj poziom. I daj ojcu michę zupy chociaż nierasowy. Należy mu się, ty już dobrze wiesz dlaczego.

Data: 2021-05-08 16:59:30
Autor: Runt
W dniu 2021-05-08 o 10:49, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, kumkaj razem z nimi może coś wykumasz ;-)))
twoj poziom.
twoj poziom to wody podskórne ;-)))
I daj ojcu michę zupy
zenusiu, nie głodź swego "tate", pozwól mu zjeść zdobyczne pomidory po 1 zł za kg i napić się wody z miski od kaczek. naszczyj tylko do nie wcześniej by picie było exclusive! ;-)))
chociaż nierasowy.
psi bękart taki jak ty nigdy nie będzie rasowy! do budy kundlu! ;-)))
Należy mu się,
zenusiu, twemu "tate" należy się odpoczynek, nie szczyj mu na grób i nie podnoś nogi się wypie...sz! ;-)))
ty już dobrze wiesz dlaczego.
zenusiu, wiem dlaczego jesteś taki durnowaty. to u was rodzinne. ;-))

Data: 2021-05-06 11:26:56
Autor: Astralny Rębajło
Runt napisał(a):
30% nie chce szczepionki! Tak twierdzi rząd. https://www.onet.pl/informacje/onetkrakow/majowka-2021-gigantyczne-kolejki-do-szczepien-polskich-miastach/cr0mhm3,79cfc278 POoglądajcie sobie zdjęcia.

U niemca przy po przedaniej akcji zaszczepiło się 7-15% w zależności od landu.

Polacy nie chcą się szczepić!