Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana

Data: 2009-06-08 18:57:36
Autor: XXL
Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
Jest na tej grupie sporo zwolenników UPR, którzy sądzą że możliwa jest
realizacja nierealnego programu tej partii.
Wszystkim podobają się hasła b.niskich podatków, likwidacji "koryta" dla
polityków, całkowitej wolności gospodarczej, wprowadzenia monarchii w XXI
wieku w Polsce i tym podobne baśnie i legendy.

Tym bardziej musieli odczuć wczorajszą klęskę UPR w wyborach do Parlamentu
Europejskiego.
Jak się czują i co chcieliby dziś powiedzieć Endriu, sys29 czy Dieter?
I po co UPR w nich startował skoro jest wrogiem UE?

Data: 2009-06-08 21:12:02
Autor: Dieter
Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
Ciesze sie, ze mam swoje zdanie, a nie jak matol glosuje na tego kandydata, ktorego aktualnie promuje GW i TVN.

D.

Data: 2009-06-08 20:52:32
Autor: XXL
Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Ciesze sie, ze mam swoje zdanie, a nie jak matol glosuje na tego kandydata, ktorego aktualnie promuje GW i TVN.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Po takie Twojej wypowiedzi powiem Ci otwarcie, że ja za matoła uważam Ciebie
bo już wielokrotnie skompromitowałeś się na tej grupie żenującymi wypowiedziami.
Ja głosowałem na byłego premiera Jerzego Buzka. Życzę mu, żeby został
przewodniczącym Parlamentu Europejskiego.
Zyskał znakomity wynik co oznacza, że Polacy doceniają jego klasę i zasługi
dla Polski.
A jaki wynik uzyskał Twój kandydat z UPR i jakie są jego osiągnięcia? --

Data: 2009-06-08 14:17:40
Autor: doniu666
On 8 Cze, 22:52, " XXL" <duzy_sla...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Dieter <die...@autograf.pl> napisał(a):

[...]

Adolf Hitler i wielu nikczemników historii tez miało spore poparcie-
to tak odnośnie wyniku i poparcia, ktore jest wypadkową różnych
niemerytorycznych dziwnych czynników,
ludzie lubią utarte scieżki, zwłaszcza te utarte przez media podane na
tacy,
Dieter kiedyś ładnie to ujął - jesteś strasznie ograniczony i to
własnie tłumaczy dlaczego tacy a nie inni ludzie odnoszą takie wyniki-
po prostu reprezentujesz większość,,
najłatwiej jest zagłosować na kogoś kto jest popularny, to taki
instynkt stadny i do tego opluć tego kto ma swoje zdanie (palenie
heretyków),
Ty niestety go nie masz a do tego powtarzasz te swoje banialuki,
szkoda gadać odpuśc sobie, albo załóż sobie bloga,
może ktoś poczyta....
tutaj tylko ludziom podnosisz cisnienie i robisz (nieswiadomi)
antyreklame dla swoich idoli,
życzę Ci zebyś wyszedł z matriksa

Data: 2009-06-09 15:34:15
Autor: Duch
<doniu666@gmail.com> wrote in message news:5e277b5f-d45f-4e21-a264-dc6417749224g1g2000yqh.googlegroups.com...

"najłatwiej jest zagłosować na kogoś kto jest popularny"

dokladnie, glosuja na tego kto ma najwiecej głosów,
zeby potem się chwalić ze "mój kandydat wygrał a Twój przegrał, haha"
i tym podniesc sobie samopoczucie.

Program nic sie dla tych ludzi nie liczy. Smutne.

Pozdr,
Duch

Data: 2009-06-08 23:02:09
Autor: Pogo
  XXL wrote:
[...]

Ty żartujesz, prawda?

Data: 2009-06-09 20:40:44
Autor: maciej
Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokaut owana
Pogo napisał:

Ty żartujesz, prawda?

Nie, gość jest zwyczajnym trollem, który tylko podjudza (głównie Dietera - zobacz pierwszy post w wątku do kogo kieruje, albo inne jego posty w stylu "Dieter się nie zna, panowie analitycy Dębowski (czy ktokoliwek inny) to mają lepsze prognozy"). A że na jego trollowanie się grupa łapie to troll karmiony rośnie i rośnie :-)

Data: 2009-06-08 23:56:27
Autor: Dombrek
[...]

Buzek fajny gość... szkoda tylko, że razem z komuchem adamem gierkiem jeżdżą po uczelniach i bez przygotowania (!) pierdolą farmazony. Sorry za słownictwo, ale inaczej tego nie mogę nazwać, bo widziałem na własne oczy (i słyszałem) tą żenadę.
Żeby nie było, że tylko Buzka nie akceptuję, reszta to dla mnie też świry. Bezpośredni konkurent Migalski nie lepszy - w nauce nie wyszło, to do PE startuje.
Ale w wyborach uczestniczyłem. Zaznaczyłem wszystkich, którzy byli na ostatnich miejscach na wszystkich listach. Powiedzmy, że jest to głos nieważny...
Dombrek

Data: 2009-06-09 00:18:55
Autor: kigam

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ale w wyborach uczestniczyłem. Zaznaczyłem wszystkich, którzy byli na
ostatnich miejscach na wszystkich listach. Powiedzmy, że jest to głos

Buzek tak dla przypomnienia głąbom którzy na niego głosowali wprowadził 4
tzw reformy
1. emerytalna - tej grupie nie będę tłumaczył o co chodzi
2. administracji - masowa produkcja urzędników
3. służby zdrowia - masowa produkcja długów gorsza od produkji urzędników
4.oświatowa - masowa produkcja głąbów najgorsza zaraza ze wszystkiego

pzdr

Data: 2009-06-09 08:55:56
Autor: Endriu
[...]

Nic dodać nic ująć ....

Tak się zastanawiam czy XXL (Sławek) naprawdę wierzy w to co mówi....

"[...] Ja głosowałem na byłego premiera Jerzego Buzka. Życzę mu, żeby został przewodniczącym Parlamentu Europejskiego.
Zyskał znakomity wynik co oznacza, że Polacy doceniają jego klasę i zasługi dla Polski.[...].

.... czy to jets tylko tania prowokacja.

Bo jeżeli tak, to niezłą opinię o sobie wyrobiasz drogi Sławku na tej grupie, gloryfikując współpracownika SB - TW Bolka, zachwycając się "Nocną zmianą" (którą ja mam w pogardzie), głosując na Buzka, przez którego wzrasta lawinowo zadłużenie kraju.

P.S. Niech tego Buzka biora do tego euro-parlamentu jak najszybciej. Będzie mniejsza szansa na to że przeprowadzi on w Polsce jakąkolwiek reformę, za którą społeczeństwo znowu będzie musiało słono zapłacić  ....

Sławku drogi czy ty naprwdę wierzysz w to co mówisz, czy to tylko prowokacja ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-09 09:04:43
Autor: Dieter
Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
XXL nie mysli sam. Za niego mysla Balcerowicz, Orlowski, Debowski, Michnik, Walter.

D.

Data: 2009-06-09 06:45:20
Autor: msz
Dnia 08-06-2009 o 23:56:27 Dombrek <dombrek@poczta.onet.pl> napisał(a):

Ale w wyborach uczestniczyłem. Zaznaczyłem wszystkich, którzy byli na
ostatnich miejscach na wszystkich listach. Powiedzmy, że jest to głos
nieważny...

:) to ja skromniej, ostatnie miejsce jednej z partii wypadajacej najgorzej  w sondazach. wydawalo mi sie, ze glos niewazny nie podwyzszy frekwencji a  tylko po to zrobilem sobie spacer. dzieki bogu "wybory" za nami, jest  szansa że ze 100 postow dziennie choc 30 bedzie na temat.
Pzdr

Data: 2009-06-09 08:19:04
Autor: skippy

Użytkownik "msz" <CIACH@wp.pl> napisał w wiadomości news:op.uu8p5urh3ixox7marcin-560ae85f.torun.mm.pl...
[...]

Nie ma takiej szansy, bo obrońcy bliźniaków atakują wyprzedzająco, a za rok wybory na prezia.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-09 08:23:49
Autor: marfi

  Baa, atakują nawet samych siebie - http://www.pb.pl/a/2009/06/09/W_PiS_chca_rozliczyc_spin_doktorow

--
marfi

Data: 2009-06-09 09:05:32
Autor: skippy

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0kvnp$ij7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale to właśnie dlatego miły Zbysio poleciał do Brukseli i jest rugany przez brata Jarosława.
Myślał o starcie na prezia.
Chyba o alimenta, jak Ludwiga, go nie przychaczy.
Ciekawe, co wymyśli tym razem.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-09 09:06:56
Autor: skippy
Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
BTW co do spin doktorów, polski europejski Kamiński sie załapał?

Data: 2009-06-09 09:34:47
Autor: Jerzy Olszewski
skippy pisze:
BTW co do spin doktorów, polski europejski Kamiński sie załapał?
  Spam !
Na polityka.pl z takimi brudnymi gad(t)kami :)

Data: 2009-06-09 14:44:06
Autor: skippy

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h0l3se$o33$3nemesis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:
BTW co do spin doktorów, polski europejski Kamiński sie załapał?
 Spam !
Na polityka.pl z takimi brudnymi gad(t)kami :)

Napisz do autora wątku.
W przeciwieństwie do Ciebie nie zakładam tu żadnych spamów politycznych, nieraz stadami dziennie.

Data: 2009-06-09 09:33:32
Autor: Jerzy Olszewski
skippy pisze:

[...]

A jaki to ma związek z wig20?
NTG

Data: 2009-06-09 14:44:51
Autor: skippy

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h0l3q3$o33$2nemesis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:

[...]

Zapytaj autora wątku.
I przestań sam spamować, bo powodujesz nachalne zasmiecanie tej grupy polityką.

Data: 2009-06-09 09:30:34
Autor: Jerzy Olszewski
marfi pisze:

 Baa, atakują nawet samych siebie - http://www.pb.pl/a/2009/06/09/W_PiS_chca_rozliczyc_spin_doktorow

NTG
Jaki to ma związek z WIG20?
Na polityka.pl z takimi tekstami , a nie tu na grupie giełdowej spamowac :)

Data: 2009-06-09 09:52:29
Autor: marfi
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h0l3ki$o33$1nemesis.news.neostrada.pl...
marfi pisze:

[...]

  To tylko komentarz powyborczy, cieszę się, że niedawni koalicjanci czyli PiS, Samoobrona i Libertas nie mają powodów do szczytowania - myślę, że Twój spam w tym pomógł :)

--
marfi

Data: 2009-06-09 08:38:47
Autor: Greg
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0jtmf$49v$1inews.gazeta.pl...
[...]

haha, jestem przekonany że 10 lat temu plułeś jak szalony na AWS.
Tak nakazywała wówczas linia gazety...

Data: 2009-06-09 08:49:49
Autor: Dieter
Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
A skad Ty wiesz na kogo glosowalem? Prorok czy co? Wiekszosc zawsze sie myli XXL. Ty nalezysz do wiekszosci.

D.

Data: 2009-06-09 16:35:45
Autor: XXL
Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): A skad Ty wiesz na kogo glosowalem? Prorok czy co? Wiekszosc zawsze sie myli XXL. Ty nalezysz do wiekszosci.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No właśnie nie wiem na kogo głosowałeś bo się boisz albo wstydzisz to jasno
powiedzieć !!!
No więc powiedz otwarcie na jaką to mniejszość głosowałeś, która ma Twoim
zdaniem rację. Mam nadzieję, że podasz mi nazwisko i partię swojego kandydata
oraz jego dotychczasowe osiągnięcia.

p.s. Jak rozumiem Twoim zdaniem J.Buzek został przez Ciebie zaklasyfikowany
obok L.Balcerowicza, W.Rozłuckiego, W.Orłowskiego, A.Olechowskiego do grona
"teoretyków". Czy mam rację?

Data: 2009-06-10 10:29:36
Autor: Dieter
Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
Buzek zaryzykowal kiedys swoja kase prowadzac wlasna firme? Skoro nie, to
jest takim samym teoretykiem jak reszta Twoich idoli, ktorzy zyja albo za kase
podatnika albo z gloszenia wykladow. Glosowalem na Marte Patene.

D.

Data: 2009-06-10 10:59:39
Autor: Endriu
Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
Glosowalem na Marte Patene.

Marta Patena ...

http://www.patena.pl/

....się nie dostała. Ale za to dzięki twojemu głosowi z twojego okręgu

http://www.nasz-parlament.pl/euro_okreg?okreg_nr=10

 dostał sie kto inny - Graefin von Thun und Hohenstein....

Inicjatywa Jawohl
http://www.asme.pl/107932250355536.shtml

"[...] Podobnie nic nie jest w stanie skompromitować pani Róży Thun, piastującej godność prezesa Fundacji Schumana, finansowanej m.in., przez Fundację Adenauera, którą prawie w stu procentach finansuje rząd niemiecki. To oczywiście nie jest żadna kompromitacja, tylko podtrzymywanie staropolskiej tradycji jurgieltu, co Europa rozumie, a pewnie i pochwala. Pani Thun też głosi potrzebę "kompromisu" nie tylko w sprawie konstytucji, ale w ogóle, ale wcale nie dlatego, że korzysta z niemieckich pieniędzy, tylko że po prostu tak myśli.[...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-10 13:36:14
Autor: XXL
[...]

Czy możesz przedstawić podstawy naukowe twierdzenia, że: "większość zawsze się
myli" ?
Czy były przeprowadzane jakieś badania socjologiczne czy społeczne, które
potwierdzają postawioną przez Ciebie tezę?

Odwracając powyższą tezę należałoby stwierdzić, że: "mniejszość ma zawsze rację".
Chyba nie zaprzeczysz, że takie stwierdzenie to oczywisty absurd!!!

Data: 2009-06-10 15:41:37
Autor: Endriu
[...]

Dej już spokój z tym twoim mamrotaniem.
Dieter podobnie zresztą jak ty zagłosował na PO więc powinieneś się cieszyć i dac mu już święty spokój.

Od dzisiaj juz tylko giełda, i broń Boże żadnej polityki ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-09 13:56:28
Autor: Ireneusz Wik
 XXL <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Ciesze sie, ze mam swoje zdanie, a nie jak matol glosuje na tego kandydata, ktorego aktualnie promuje GW i TVN.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
--

.
[...]

Po takiej wypowiedzi napisze:
1. zasmiecasz grupe dyskuja polityczna - jest od tego odpowiednia grupa
2. za rzadow Buzka Polska miala najwiekszy deficyt w nowoczesnej historii
3. gdyby nie trzeba bylo splacac odsetek od tego deficytu podatki moglyby byc mniejsze
4. rzadko slucham TV ale ale jak juz to okazuje sie ze aparat polityczno-
panstwowy skrzetnie doi spoleczenstwo (czytaj korupcja, malwersacje, nepotyzm) 5. sejm w ostatnich latach zjednoczyla tylko jedna sprawa - walka o utrzymanie wyszynku w budynku sejmu
6. odnosnie podatkow - PO obiecywalo 15% liniowego i co ....
7. jedno okienko to porazka - znow PR w miejsce dzialania
  etc

IWSP

Data: 2009-06-09 11:49:25
Autor: roman ban
nie jest zle
krotko i w temacie -w sumie nteresuje nas porfel a kto rzadzi niewazne ,
USA 1903 podatek 3 %
w niemczech dzisiaj 80 % kazda stowka zarobiona euro  zostaje mi 20 &#8364;
rzymanie na niewolnikach zarabiali 91 %
ale musieli im dac jedzonko itd .
czyli mam 11 euro wecej niz rzymski niewolnik i to wydaje na jedzonko sam decyduje co jem -czyli jest OK jak PE postanowi mi wziac te  11 &#8364; i bede musial stolowac sie w stolowkach miejskich za darmo -to sie wko-wie to jest gupie -ale takie sa realia .
pzdr
r.b --

Data: 2009-06-08 21:51:45
Autor: Pogo
Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
Przez nazwisko znanego i lubianego byłego premiera miałem być "dostarczycielem punktów", okazało się, że zdobyłem ostatni mandat do europarlamentu, naprawdę jestem mile zaskoczony. Cóż, super, dziękuję
http://www.rp.pl/artykul/317182.html

Ludzie "drugiego gatunku" - Niesiołowski o tych co nie głosowali na PO
http://img357.imageshack.us/img357/3353/nisiolowski.png

POzdrawim,
Waldek

Data: 2009-06-08 21:54:26
Autor: Delfino Delphis
Pogo wrote:

Ludzie "drugiego gatunku" - Niesiołowski o tych co nie głosowali na PO
http://img357.imageshack.us/img357/3353/nisiolowski.png

Ale potem się chyba okazało, że to kwiatek gazety co?

Data: 2009-06-09 17:15:21
Autor: Maciej Bojko
Polacy nie chcą skr ajnego liberalizmu, UPR znokautowana
On Mon, 08 Jun 2009 21:51:45 +0200, Pogo <waldek.chNOSPAM@gmail.com>
wrote:

Ludzie "drugiego gatunku" - Niesiołowski o tych co nie głosowali na PO
http://img357.imageshack.us/img357/3353/nisiolowski.png

Jak już, to nie o tych, którzy nie głosowali na PO, a o tych, którzy
głosowali na Ziobrę. --
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-06-09 00:45:02
Autor: kl1
On 8 Cze, 20:57, " XXL" <duzy_sla...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

I po co UPR w nich startował skoro jest wrogiem UE?
To trochę nierozsądne pytanie. Czy oznacza to, że skoro weszliśmy do
UE to mają wyemigrować z kraju/UE albo zakopać się gdzieś w puszczy
noteckiej z nadzieją, że świat ich nie odnajdzie?

Przeciwnie, uszanowali głos wyborców, że chcą być w UE - i w takim
razie chcą by ta UE była jak najlepsza(w ich mniemaniu).

Data: 2009-06-09 11:33:22
Autor: roman ban
 XXL <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

pozwole sobie zwrocic uwage ze w niemczech lberalna partia FDP uzyskala sukces ponad 6 % glosow wiecej niz w roku 2004 -to bardzo duzo -widac narod niemiecki jest bardziej politycznie swiadomy sytuacji w jakiej znajduje sie wspolnota europejska ( na marginesie :JKM powinien dac sobie spokoj z przykladami czasow AH  wyborcy nielubia AH i tych czasow , ja tez nie .)
tego typu wychylanie szkodzi obrazowi partii .
JEST LEPIEJ NIZ BYLO OBY NIEBYLO GORZEJ tak zakoncze ten post pzdr
r.b

Data: 2009-06-09 12:11:45
Autor: Ireneusz Wik
Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
1. NTG
2. Demokracja sucks (wybiera sie nie osoby kompetentne a te ktore maja lepszy PR - patrz zwyciestwo PO)

pozdr
IWSP

Data: 2009-06-09 12:43:47
Autor: roman ban
Ireneusz  Wik <iwsp@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

wybory niestety sa manipulowane ,dowodem na to jest fakt ze male partie maja mniejszy dostep do mediow .
I to ma byc demokracja ? (scierwo obecnych czasow)

to jest czysta korupcja polityczna --

Data: 2009-06-09 14:50:00
Autor: skippy

Użytkownik "roman ban" <romban@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0lle3$asp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Momento.
Do TVP ostatnio miała wyłączny dostęp najmniejsza partia; którą szczęśliwie szlag trafił, na marginesie.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-09 14:48:52
Autor: skippy

Użytkownik "Ireneusz Wik" <iwsp@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0lji1$1fq$1inews.gazeta.pl...

2. Demokracja sucks (wybiera sie nie osoby kompetentne a te ktore maja lepszy
PR - patrz zwyciestwo PO)

NTG
BTW z Piz wybrano głównie szczekaczki, a nie osoby kompetentne.

Data: 2009-06-09 13:43:01
Autor: Ireneusz Wik
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):

> [...]

> PR - patrz zwyciestwo PO)

NTG
BTW z Piz wybrano głównie szczekaczki, a nie osoby kompetentne.

pisalem ze liczy sie PR a nie kompetencje.
IWSP --

Data: 2009-06-09 15:49:46
Autor: skippy

Użytkownik "Ireneusz Wik" <iwsp@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0lot4$sgm$1inews.gazeta.pl...
> [...]

BTW z Piz wybrano głównie szczekaczki, a nie osoby kompetentne.

NTG
pisalem ze liczy sie PR a nie kompetencje.

NTG właśnie chodzi mi PRowskie szczekaczki; w komplecie

Data: 2009-06-09 22:16:39
Autor: msz
Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
Dnia 09-06-2009 o 14:48:52 skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):

...a nie osoby kompetentne.

Nie pijmy za błędy na górze, Tam nie zmienia się nic, mimo lat. Znasz  prawdę o głowie i murze? Daj spokój, za piękny świat!

zaprosmy Jacka :)

Data: 2009-06-09 20:45:23
Autor: marq111
podsumowanie
1/ Ciągle tutaj sa pretensje ,że na tej grupie dyskutuje sie o polityce,że to NTG...jeżeli nie rynki finansowe są związane z polityką najmocniej ,to pokażcie inne dziedziny życia...giełdy,rynki kapitałowe i polityka to jedność,te dziedziny życia nie istnieją bez siebie

2/ ciągle wypisuje się głupoty ,że większość nie ma racji...ciekawe rzeczy.co ma większość z racją wspólnego,bo związku nie widzę

3/ciągle ,a to ten idiota,a to tamten,a demokracja bee...panowie krytykanci,macie szansę porwać tłumy do własnych idei,zróbcie to..przeciez ELEKTRYK nie może byc lepszy od Was

podsumowanie:żyjemy w czasach,gdzie ludzkość się umówiła/w wielu państwach / ,że rządzą ludzie poprzez wrzucanie kartek wyborczych do urn,jak komus z Was uda się wymyśleć coś lepszego i wprowadzić to w czyn,to zostaję jego sługą do końca moich dni..za darmo
 i wcale nie trzeba się przy tym wyzywać

Data: 2009-06-09 23:09:18
Autor: msz
podsumowanie
Dnia 09-06-2009 o 22:45:23  marq111 <marq111.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

2/ ciągle wypisuje się głupoty ,że większość nie ma racji...ciekawe
rzeczy.co ma większość z racją wspólnego,bo związku nie widzę

dramatem demokracji jest fakt, ze tlum nigdy nie dziala racjonalnie  (dzieki czemu zarabiasz (daj boze) na gieldzie- co by nie odbiegac od  tematu)... a wybory to przeciez zachowanie stadne. tego burdelu sie nie da  posprzatac.
Pzdr

Data: 2009-06-09 22:05:51
Autor: marq111
podsumowanie
msz <CIACH@wp.pl> napisał(a):
> [...]

dramatem demokracji jest fakt, ze tlum nigdy nie dziala racjonalnie  (dzieki czemu zarabiasz (daj boze) na gieldzie- co by nie odbiegac od  tematu)... a wybory to przeciez zachowanie stadne. tego burdelu sie nie
Nie gniewaj się ,ale idąc tym tokiem rozumowania ,to wybory w 89` to porażka Narodu,bo przecież większość nie ma racji..ja tam wolę ,że wieksszość miała racje wtedy..:)

Data: 2009-06-10 08:47:48
Autor: \\n
podsumowanie
  marq111 pisze:
Nie gniewaj się ,ale idąc tym tokiem rozumowania ,to wybory w 89` to porażka Narodu

Oczywiście, że porażka: wtedy rządy ubecji zyskały legitymację

--
Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana