Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana

Data: 2009-06-09 12:11:45
Autor: Ireneusz Wik
Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
1. NTG
2. Demokracja sucks (wybiera sie nie osoby kompetentne a te ktore maja lepszy PR - patrz zwyciestwo PO)

pozdr
IWSP

Data: 2009-06-09 12:43:47
Autor: roman ban
Ireneusz  Wik <iwsp@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

wybory niestety sa manipulowane ,dowodem na to jest fakt ze male partie maja mniejszy dostep do mediow .
I to ma byc demokracja ? (scierwo obecnych czasow)

to jest czysta korupcja polityczna --

Data: 2009-06-09 14:50:00
Autor: skippy

Użytkownik "roman ban" <romban@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0lle3$asp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Momento.
Do TVP ostatnio miała wyłączny dostęp najmniejsza partia; którą szczęśliwie szlag trafił, na marginesie.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-09 14:48:52
Autor: skippy

Użytkownik "Ireneusz Wik" <iwsp@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0lji1$1fq$1inews.gazeta.pl...

2. Demokracja sucks (wybiera sie nie osoby kompetentne a te ktore maja lepszy
PR - patrz zwyciestwo PO)

NTG
BTW z Piz wybrano głównie szczekaczki, a nie osoby kompetentne.

Data: 2009-06-09 13:43:01
Autor: Ireneusz Wik
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):

> [...]

> PR - patrz zwyciestwo PO)

NTG
BTW z Piz wybrano głównie szczekaczki, a nie osoby kompetentne.

pisalem ze liczy sie PR a nie kompetencje.
IWSP --

Data: 2009-06-09 15:49:46
Autor: skippy

Użytkownik "Ireneusz Wik" <iwsp@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0lot4$sgm$1inews.gazeta.pl...
> [...]

BTW z Piz wybrano głównie szczekaczki, a nie osoby kompetentne.

NTG
pisalem ze liczy sie PR a nie kompetencje.

NTG właśnie chodzi mi PRowskie szczekaczki; w komplecie

Data: 2009-06-09 22:16:39
Autor: msz
Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
Dnia 09-06-2009 o 14:48:52 skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):

...a nie osoby kompetentne.

Nie pijmy za błędy na górze, Tam nie zmienia się nic, mimo lat. Znasz  prawdę o głowie i murze? Daj spokój, za piękny świat!

zaprosmy Jacka :)

Data: 2009-06-09 20:45:23
Autor: marq111
podsumowanie
1/ Ciągle tutaj sa pretensje ,że na tej grupie dyskutuje sie o polityce,że to NTG...jeżeli nie rynki finansowe są związane z polityką najmocniej ,to pokażcie inne dziedziny życia...giełdy,rynki kapitałowe i polityka to jedność,te dziedziny życia nie istnieją bez siebie

2/ ciągle wypisuje się głupoty ,że większość nie ma racji...ciekawe rzeczy.co ma większość z racją wspólnego,bo związku nie widzę

3/ciągle ,a to ten idiota,a to tamten,a demokracja bee...panowie krytykanci,macie szansę porwać tłumy do własnych idei,zróbcie to..przeciez ELEKTRYK nie może byc lepszy od Was

podsumowanie:żyjemy w czasach,gdzie ludzkość się umówiła/w wielu państwach / ,że rządzą ludzie poprzez wrzucanie kartek wyborczych do urn,jak komus z Was uda się wymyśleć coś lepszego i wprowadzić to w czyn,to zostaję jego sługą do końca moich dni..za darmo
 i wcale nie trzeba się przy tym wyzywać

Data: 2009-06-09 23:09:18
Autor: msz
podsumowanie
Dnia 09-06-2009 o 22:45:23  marq111 <marq111.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

2/ ciągle wypisuje się głupoty ,że większość nie ma racji...ciekawe
rzeczy.co ma większość z racją wspólnego,bo związku nie widzę

dramatem demokracji jest fakt, ze tlum nigdy nie dziala racjonalnie  (dzieki czemu zarabiasz (daj boze) na gieldzie- co by nie odbiegac od  tematu)... a wybory to przeciez zachowanie stadne. tego burdelu sie nie da  posprzatac.
Pzdr

Data: 2009-06-09 22:05:51
Autor: marq111
podsumowanie
msz <CIACH@wp.pl> napisał(a):
> [...]

dramatem demokracji jest fakt, ze tlum nigdy nie dziala racjonalnie  (dzieki czemu zarabiasz (daj boze) na gieldzie- co by nie odbiegac od  tematu)... a wybory to przeciez zachowanie stadne. tego burdelu sie nie
Nie gniewaj się ,ale idąc tym tokiem rozumowania ,to wybory w 89` to porażka Narodu,bo przecież większość nie ma racji..ja tam wolę ,że wieksszość miała racje wtedy..:)

Data: 2009-06-10 08:47:48
Autor: \\n
podsumowanie
  marq111 pisze:
Nie gniewaj się ,ale idąc tym tokiem rozumowania ,to wybory w 89` to porażka Narodu

Oczywiście, że porażka: wtedy rządy ubecji zyskały legitymację

--
Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana