Polacy nie chcą tzw.lekcji tzw.religii w szkołach.

Data: 2010-09-05 14:21:26
Autor: Grzegorz Z.
Polacy nie chcą tzw.lekcji tzw.religii w szkołach.
Prawie połowa Polaków (46 proc.) chciałoby, by jego dziecko uczyło się
religii w szkole - wynika z sondażu przeprowadzonego dla Polskiego Radia
przez Instytut Badania Opinii Homo Homini.
15 proc. ankietowanych zamiast na religię posłałby swoje dziecko na etykę.
Z kolei 32 proc. badanych w wyborze przedmiotu dałoby dziecku wolną rękę. 7
proc. nie miało zdania.

http://www.tvn24.pl/-1,1672235,0,1,mniej-niz-polowa-z-nas-za-religia-w-szkolach,wiadomosc.html

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-05 05:59:12
Autor: Hans Kloss
On 5 Wrz, 14:21, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Ciekawy tzw "wniosek" wysnułeś z tych danych (vide tytuł), godny
idioty albo platfonsa. Usprawiedliwia cie jednak to że zasuflowali go
ci którzy na których scedowałeś proces myślenia czyli propagandyści z
WSI24
J-23

Data: 2010-09-05 15:14:57
Autor: Grzegorz Z.
[...]

No to co się stało z tymi 95%? "Poległy" pod Smoleńskiem?

Zawsze powtarzałem tu że odsetek wyznawców sekty wśród Polaków to jakieś
30%

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-05 15:17:27
Autor: u2
W dniu 2010-09-05 15:14, Grzegorz Z. pisze:
Zawsze powtarzałem tu że odsetek wyznawców sekty wśród Polaków to jakieś
30%

Aż tylu Żydów w Polsce ? A podobno wyginęli podczas drugiej wojny.

Data: 2010-09-05 16:40:30
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:61daggxlfezh$.175wwbyg6cb55$.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
czyli tylko 15 % jest przeciwko religii  i to by sie zgadzalo bo akurat na tyle trzeba oszacowac betonowa lewice
awe

Data: 2010-09-05 17:21:20
Autor: u2
W dniu 2010-09-05 16:40, awe pisze:
czyli tylko 15 % jest przeciwko religii  i to by sie zgadzalo bo akurat na tyle trzeba oszacowac betonowa lewice

Moim zdaniem nawet mniej.

Data: 2010-09-05 14:35:28
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a8mvwjiebb4y.yk295fpbxi99.dlg40tude.net...
[...]

to po co ja komuchy wprowadzaly
awe

Data: 2010-09-05 14:43:09
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Komuchy?

"No nie, drogi panie jak wy tak stawiacie sprawę, to my natychmiast
wniesiemy ustawę do Sejmu i przeprowadzimy ją sami, ale wtedy będziemy
mówili, że to się dzieje na przekór rządowi i zażądamy, żeby to Sejm od
razu przegłosował. (...) Jak Sejm odrzuci religię wyjdziemy na ulice!
Zrobimy referendum. Będziemy się dopominali o nasze słuszne prawa. Będziemy
krzyczeli." http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,434

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-05 16:02:14
Autor: [heÂŽsk]
Polacy nie chcą tzw.lekcji tzw.religii w szkołach.
On Sun, 5 Sep 2010 14:43:09 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

[...]

 buuhahhahahhahhahahhahaaaaa! tez mi znalazles zrodlo.  mariuszek oszolom, wypedzeni ksieza i mordercy ksiezy.
 oto twoja redakcja "racjonalisty". grzesiuz, lewica chocby
 nie wiem jak napieralski sie napinal nie wystapi z takim
 wnioskiem. nie wiem czy zauwazyles olejniczaka klepiacego sie
 czule z sukienkowymi. ci wokol napieralskiego to twardoglowa
 gwardia nie majaca zbyt wiele do powiedzenia. oni doskonale
 wiedza, ze po takim wniosku nie maja szans na koryta w sejmie.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-05 16:48:55
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

[...]

To cytat z książki Jacka Kuronia. Poczytałbyś czasem coś więcej niż tylko tematy wątków i linki.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-05 16:02:14
Autor: [heÂŽsk]
Polacy nie chcą tzw.lekcji tzw.religii w szkołach.
On Sun, 5 Sep 2010 14:21:26 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

[...]

 jakzes to wykombinowal, ze Polacy nie chca "tzw. religii" ?
 15% - nie chce, 7% - nie ma zdania. z pozostalych nazbiera sie  te 5%. bedzie wiekszosc. tak wiec to cale twoje rozumowanie  o kant potluc. to formalnie. moim zdaniem dzieciaki powinny  zapoznawac sie z religiami swiata jako przedmiot nauczania.
 praktyki religijne wylacznie w srodowisku kultu. --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-05 16:52:10
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

[...]

W demokracji prawdziwe i chciane jest to co popiera 50% + 1
to formalnie. moim zdaniem dzieciaki powinny zapoznawac sie z religiami swiata

Czyli formalnie bijesz pianę ciesząc tu jednego takiego co to "nie lubi
moich bluźnierstw" a faktycznie przyznajesz rację mi i "mojemu
bluźnierczemu kombinowaniu".

Nie chcą.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-05 20:10:51
Autor: dK
Polacy nie chcą tzw.lekcji tzw.religii w szkołach.

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1t28fxft4b9g7.hhwsxat9poli$.dlg40tude.net...

Bo widzisz to jest tak.
Jeśli sondaże dawałyby np. 60% to byłby to argumet dla KK. Jeśli sondaże wskazują 40% to argumentem jest to, ze kwestii moralnych i religijnych nie poddaje się sondażom czy referendom, bo przecież wiadomo, ze w Polsce jest 95% katolików.
A sprawa jest prosta - zebrać 500 tyś podpisów i wymusić referendum w tej sprawie. Nie wiem jak  by się kler starał, zeby to storpedować, ale taka ilość podpisów jest do zebrania.

dK

Data: 2010-09-05 17:57:45
Autor: Jarek od kżyża
[...]

A co z salkani katechetycznymi zbudowanymi za pieniądze parafian?
Czeka je taki sam los jaki spotkał pieniądze na ratowanie stoczni, zbierane przez Rydzyka?

Przemysław Warzywny

--

"Tadeusz Mazowiecki dodaje, że to, co robi Jarosław Kaczyński, wynika z tego, że jest "przeżarty dążeniem do władzy". Przypomina mu pod tym względem wielmoży z czasów I Rzeczpospolitej."

Data: 2010-09-06 19:49:25
Autor: raff
[...]

Ale sie biedactwo martwi.

Zupelnie jakby to byly jego sprawy.

R.
--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-09-06 20:05:02
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

> A co z salkani katechetycznymi zbudowanymi za pieniądze parafian?
> Czeka je taki sam los jaki spotkał pieniądze na ratowanie stoczni,

Martwi się po bolszewicku.
Bolszewicy rozwiązywali takie problemy pryncypialnie - cerkwie rekwirowali na magazyny. Nie pozwalali popom tumanić biednego ciemnego ludu.

--

Polacy nie chcą tzw.lekcji tzw.religii w szkołach.