Polacy nie chc膮 euro

Data: 2009-12-29 19:56:51
Autor: u2
Polacy nie chc膮 euro
Ciekawe czy pe艂owcom uda si臋 og艂upi膰 go艂odupc贸w ?

http://www.wprost.pl/ar/183043/Polacy-nie-chca-euro/

"29 proc. Polak贸w uwa偶a, 偶e przyj臋cie przez nasz kraj europejskiej
waluty b臋dzie korzystne. Przeciwnego zdania jest 37 proc. badanych -
wynika z opublikowanego we wtorek sonda偶u TNS OBOP. Wed艂ug badania, 27
proc. respondent贸w ocenia, i偶 wej艣cie Polski do strefy euro nie b臋dzie
ani dobre, ani z艂e. 7 proc. Polak贸w nie ma zdania na ten temat.

Zwolennikami przyj臋cia przez Polsk臋 europejskiej waluty s膮 cz臋艣ciej
osoby z wy偶szym wykszta艂ceniem oraz zadowolone z w艂asnej sytuacji
materialnej. Chodzi m.in. o kierownik贸w i specjalist贸w, prywatnych
przedsi臋biorc贸w, dwudziestolatk贸w, a tak偶e mieszka艅c贸w najwi臋kszych
aglomeracji miejskich oraz Polski centralnej i G贸rnego 艢l膮ska. R贸wnie偶
zwolennicy PO i SLD oraz osoby deklaruj膮ce centrolewicowe pogl膮dy
polityczne opowiadaj膮 si臋 cz臋艣ciej od pozosta艂ych za wej艣ciem naszego
kraju do strefy euro.

Z kolei Polacy z wykszta艂ceniem podstawowym, emeryci, renci艣ci,
gospodynie domowe, respondenci z miast od 100 do 500 tys. mieszka艅c贸w,
osoby z Dolnego 艢l膮ska, czterdziestolatkowie, a tak偶e zwolennicy PiS
obawiaj膮 si臋, 偶e wprowadzenie euro oka偶e si臋 czym艣 z艂ym. 53 procent
ankietowanych ocenia, 偶e euro b臋dzie mia艂o negatywny wp艂yw na sytuacj臋
ich gospodarstw domowych. Przeciwnego zdania jest 15 proc. respondent贸w.
17 proc. uwa偶a, 偶e euro nie b臋dzie mia艂o na to wp艂ywu, a 15 proc. nie ma
zdania w tej sprawie.

36 proc. badanych spodziewa si臋 pozytywnego wp艂ywu europejskiej waluty
na polsk膮 gospodark臋, a negatywnego wp艂ywu obawia si臋 31 proc.
respondent贸w. 9 procent uwa偶a, 偶e unijna waluta nie wywrze wp艂ywu na
gospodark臋, a 24 procent nie ma zdania w tej kwestii. 21 procent
badanych uwa偶a, 偶e wprowadzenie euro wp艂ynie korzystnie na polsk膮
to偶samo艣膰 narodow膮 - przeciwnego zdania jest 27 procent respondent贸w. 35
procent twierdzi, 偶e euro nie b臋dzie mia艂o wp艂ywu na nasze poczucie
polsko艣ci, a 17 procent nie ma zdania w tej kwestii.

Gdyby to Polacy decydowali o tym kiedy nale偶y wprowadzi膰 euro wybraliby
dat臋 po 2012 roku - tak膮 opini臋 wyra偶a 35 procent respondent贸w. 25
procent okre艣la 2012 rok jako najp贸藕niejsz膮 dat臋 wprowadzenia euro. 19
procent nie chce w og贸le wchodzi膰 do strefy euro."

Data: 2009-12-29 20:10:02
Autor: Lorn
Polacy nie chc膮 euro
u2 pisze:
[...]

Podoba mi si臋 wiara w sonda偶e... Byleby po Naszej my艣li... hehe :>
Jestem za wprowadzeniem euro. Gdyby Kaczy艅ski jako premier, kt贸rym nie powinien by膰, wprowadzi艂 Nas do RM2... :> Ma艂y to i...

            Prezydencki wy艣cig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2009-12-29 20:21:55
Autor: u2
Polacy nie chc膮 euro
W dniu 2009-12-29 20:10, Lorn pisze:

Podoba mi si臋 wiara w sonda偶e... Byleby po Naszej my艣li... hehe :>
Jestem za wprowadzeniem euro. Gdyby Kaczy艅ski jako premier, kt贸rym nie
powinien by膰, wprowadzi艂 Nas do RM2... :> Ma艂y to i...

Tnij cytaty, debilu.

Jak wychodzi euro s膮siadom to ka偶dy widzi, o ile nie jest z pe艂o.

Data: 2009-12-29 20:33:01
Autor: Lorn
Polacy nie chc膮 euro
u2 pisze:
[...]

Ustosunkowuj臋 si臋 do tre艣ci... Gdybym poci膮艂 te wypociny by艂oby blado :>

Jak wychodzi euro s膮siadom to ka偶dy widzi, o ile nie jest z pe艂o.

Nic nie widzisz... Dlatego klepiesz bzdury jak Ci kazano :>

Data: 2009-12-30 13:07:33
Autor: cytryna
Polacy nie chc膮 euro

> [...]

Tnij cytaty, debilu.

Jak wychodzi euro s膮siadom to ka偶dy widzi, o ile nie jest z pe艂o.

A czego si spodziewa po zak硊tych pa砤ch z PO. To co wyczytaj z niema硑m trudem w GWnie rozmazuja po forach internetowych. Debili ci u nas dostatek. Szkoda ze wcze秐iej tatusi體 nie kastrowali, o ile 砤twiejsze by硂by 縴cie
Polak體 we w砤snej Ojczy糿ie. TUSK + PO = AROGANCJA I DNO.

Data: 2009-12-29 20:23:10
Autor: - he庐sk -
Polacy nie chc euro
On Tue, 29 Dec 2009 19:56:51 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Ciekawe czy pe硂wcom uda si og硊pi go硂dupc體 ? [...]

 czyli dotychczasowy elektorat pis. ;o)))
 niezaradnych, niewyksztalconych pogrobowcow komuny.

 --

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2009-12-29 20:24:24
Autor: u2
Polacy nie chc膮 euro
W dniu 2009-12-29 20:23, - he庐sk - pisze:
On Tue, 29 Dec 2009 19:56:51 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Ciekawe czy pe艂owcom uda si臋 og艂upi膰 go艂odupc贸w ? [...]

 czyli dotychczasowy elektorat pis. ;o)))
 niezaradnych, niewyksztalconych pogrobowcow komuny.

Go艂odupiec si臋 odezwa艂 :)

Data: 2009-12-29 20:33:56
Autor: - he庐sk -
Polacy nie chc euro
On Tue, 29 Dec 2009 20:24:24 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  czyli dotychczasowy elektorat pis. ;o)))
>  niezaradnych, niewyksztalconych pogrobowcow komuny.
Go硂dupiec si odezwa :)

 golodupiec to raczej ty. to twoim idolem jest jaroslaw kaczynski.

Data: 2009-12-29 20:36:54
Autor: Lorn
Polacy nie chc膮 euro
- he庐sk - pisze:
[...]

Jaru艣 to guru... Pok艂ony sk艂ada膰 musz膮 :> Inaczej 'Won z koryta' :-)

Data: 2009-12-29 22:32:56
Autor: daniloff
Polacy nie chc膮 euro

"u2" <u_2@o2.pl> 褋芯芯斜褖懈谢/褋芯芯斜褖懈谢邪 胁 薪芯胁芯褋褌褟褏 褋谢械写褍褞褖械械: news:hhdjib$72h$5atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Pozbawienie mozliwosci emitowac wlasna walut褍 oznacza pozbawienia jeszce jedna czesci suwerennosci panstwa.
Czy to jest dobrze czy zle kazdy decydue wedlug wlasnego upodobania.

Po 2012 bedzie juz wszystko jedno.

Data: 2009-12-30 14:48:42
Autor: daniloff
Polacy nie chc膮 euro

"Sam Brown" <sbrown@news.united.world> 褋芯芯斜褖懈谢/褋芯芯斜褖懈谢邪 胁 薪芯胁芯褋褌褟褏 褋谢械写褍褞褖械械: news:hhdu21$c55$1speranza.aioe.org...
U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hhdjib$72h$5atlantis.news.neostrada.pl...
19 procent nie chce w og贸le wchodzi膰 do strefy euro."

Tylu dok艂adnie jest w Polsce ruskich rzyd贸w takich jak rzydowska cyniczna 艣winia Jerzy Urban.

Trzeba go powiesic.
Nie musi zyc taka swinia w dzisiejszej wolnomyslna Polsce
Ale 19% ruskick zydow trzeba spalic na stosie zeby nie przeszkadzali budowac demokracje polska. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2009-12-30 12:54:22
Autor: Andrzej Adam Filip
Polacy nie chc膮 euro [37% v. 29%]
"daniloff" <mdaniloff@yandex.ru> pisze:
[...]

*TY* to zrobisz *SAM* czy tylko podjudzasz innych do "brudnej roboty"? :-)

--
Andrzej Adam Filip : 艢wiat jaki jest ka偶dy widzi (inaczej).
Lepszy jest chleb przy spokojnym sercu ni偶 bogactwo pe艂ne niepokoju.

Data: 2009-12-30 15:14:31
Autor: daniloff
Polacy nie chc膮 euro [37% v. 29%]

"Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> 褋芯芯斜褖懈谢/褋芯芯斜褖懈谢邪 胁 薪芯胁芯褋褌褟褏 褋谢械写褍褞褖械械: news:t6cplqh6dl-9CUsandra.brudna.chmurka.net...
[...]

Oczywiscie ze bede brac udzal w tej ciezka robocie.
Bede konfiskowywal jego "brudne pienadze'
Dla nas,  russkich zydow ta robota jest calkiem niezla -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2009-12-30 15:07:42
Autor: daniloff
Polacy nie chc膮 euro

"Sam Brown" <sbrown@news.united.world> 褋芯芯斜褖懈谢/褋芯芯斜褖懈谢邪 胁 薪芯胁芯褋褌褟褏 褋谢械写褍褞褖械械: news:hhfeut$c2n$1speranza.aioe.org...
U偶ytkownik "daniloff" <mdaniloff@yandex.ru> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hhfems$2h3f$1adenine.netfront.net...

[...]

呕ycz臋 powodzenia. On wa偶y chyba ze 150 kg.
Na naiwno艣ci Polak贸w zgromadzi艂 ponad 120 milion贸w PLN.
Mo偶e si臋 wam przyda膰 na kieszonkowe.

Rozdzielimy obowiazki.
Pan bedzie go wieszac i uspokajc pragnienie zemsty.
Ja, moze nie tyle zydowska ale pewno ruska swinia bede konfiskowal niedopracowywane pienadze.
Do rzeczy, chcialbym otrzymac ich w euro

Polacy nie chc膮 euro