Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!

Data: 2009-12-18 18:42:54
Autor: Roger Perejro
Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!
Polacy nie darzą zaufaniem braci Kaczyńskich - wynika z sondażu. Nie pytano jednak o zaufanie do rodzeństwa, ale o uczucia, które Jarosław i Lech budzą osobno. Najgorzej w badaniu wypadł były premier. Nie wierzy mu aż 52 proc. badanych. Najlepiej z oczu patrzy z kolei Radosławowi Sikorskiemu.

Według sondażu CBOS, zaufanie do szefa polskiej dyplomacji deklaruje 52 proc. badanych (o jeden pkt proc. mniej niż w listopadzie). Brak zaufania do Sikorskiego wyraża 10 proc. ankietowanych (o jeden pkt proc. mniej niż poprzednim miesiącu).

52 proc. pytanych nie ufa prezesowi Prawa i Sprawiedliwości (o dwa pkt proc. mniej niż w listopadzie). J. Kaczyńskiemu ufa 28 proc. badanych (5 pkt proc. więcej niż w listopadzie).

Na kolejnych miejscach w sondażu zaufania do polityków znaleźli się m.in.: premier Donald Tusk (48 proc. - spadek o 1 pkt proc.); marszałek Sejmu Bronisław Komorowski (44 proc. - spadek o 4 pkt proc.); wicepremier, minister gospodarki Waldemar Pawlak (41 proc. - spadek o 3 pkt proc.); były marszałek Sejmu Marek Borowski (39 proc. - spadek o 2 pkt proc.) i prezydent Lech Kaczyński (36 proc. - wzrost o 2 pkt proc.).

Po 27 proc. ankietowanych ufa b. premierowi Janowi Krzysztofowi Bieleckiemu i wicemarszałkowi Sejmu z SLD Jerzemu Szmajdzińskiemu (obaj nie byli ujęci w poprzednim sondażu); 26 proc. (spadek o 2 pkt proc.) - minister zdrowia Ewie Kopacz; 21 proc. - ministrowi obrony narodowej Bogdanowi Klichowi; po 20 proc. - marszałkowi Senatu Bogdanowi Borusewiczowi i b. wiceszefowi PiS Ludwikowi Dornowi.

Najmniejszym zaufaniem cieszą się ministrowie: infrastruktury - Cezary Grabarczyk (8 proc.) i sprawiedliwości - Krzysztof Kwiatkowski (7 proc.). W sondażu zwrócono także uwagę, że około 70 proc. ankietowanych nie rozpoznaje Grabarczyka i Kwiatkowskiego.

Na liście polityków budzących największą nieufność kolejne miejsca zajęli m.in.: Lech Kaczyński - 46 proc. (wzrost o 1 pkt proc.); Ewa Kopacz - 34 pkt proc. (wzrost o 1 pkt proc.); Donald Tusk - 33 proc. (wzrost o 3 pkt proc.); Ludwik Dorn - 29 proc. (brak pomiaru w poprzednim sondażu); szef klubu PO Grzegorz Schetyna - 27 proc. (wzrost o 2 pkt proc.); Waldemar Pawlak - 24 proc. (wzrost o 3 pkt proc.) i b. szef CBA Mariusz Kamiński - 22 proc. (spadek o 2 pkt proc.).

Najmniejszą nieufność wzbudza Krzysztof Kwiatkowski (4 proc.) i szef klubu PSL Stanisław Żelichowski (6 proc.).

Badanie przeprowadzono w dniach 2-9 grudnia 2009 roku na liczącej 1046 osób reprezentacyjnej próbie dorosłych Polaków.

http://www.dziennik.pl/polityka/article508647/Nie_ufamy_Kaczynskim_Jednemu_i_drugiemu.html

Przemek

--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

Data: 2009-12-18 19:12:54
Autor: awe
Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!
Oj leczycz sie leczyc kawecki - najwyzszy czas. Moze chociaz zeby - latwiej bedzie gryzc sciany i parkiety jak juz ni beedzie ani pzpr ani sld ani PO
awe

Data: 2009-12-18 21:29:46
Autor: Roger Perejro
Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Oj leczycz sie leczyc kawecki - najwyzszy czas. Moze chociaz zeby - latwiej bedzie gryzc sciany i parkiety jak juz ni beedzie ani pzpr ani sld ani PO
awe

Ile ty masz lat awe, tak z ręką na sercu?

Przemek

Data: 2009-12-18 20:46:21
Autor: Adam
Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!
Tiaaa... Jak można mieć zaufanie do J. Kaczyńskiego, skoro jego rząd przyczynił się w Polsce do wzrostu gospodarczego na poziomie 5%, spadło bezrobicie ponieżej 10%, a aferzyści icwaniacy zaczęli trafiać do pierdla. Przecież to skandaliczne! Dopiero PO i jej genialny premier wprowadziły w Polsce dawno oczekiwany spokój i pewność jutra. Jeszcze tylko przeszkadza prezydent, ale jego dni są przecież policzone.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4700 (20091218) __________

Data: 2009-12-18 21:33:40
Autor: Roger Perejro
Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał

[...]

No popatrz jacy ci Polacy są głupi. Nie poznali się na geniuszu Kaczyńskich i nie chcą ich więcej widziec w polityce. Przeczytaj siga ;-))

Przemek

Data: 2009-12-18 22:05:38
Autor: pluton
[...]

Widac nie mozna miec zaufania, czego wlasnie dowiedli Polacy,

Przecież to skandaliczne! Dopiero PO i jej genialny premier wprowadziły w
Polsce dawno oczekiwany spokój i pewność jutra. Jeszcze tylko przeszkadza
prezydent, ale jego dni są przecież policzone.

Tak wlasnie uwazaja Polacy. Jezeli ci sie to nie podoba, to mozesz
np. sprobowac przekonac Polakow, ze sie myla.

Nullification

Data: 2009-12-18 21:18:55
Autor: Hans Kloss
Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Tak wlasnie uwazaja Polacy.

Czyżbyś sądził pluto że ty i esbecy z cebosu jesteście najbardziej kompetentni
do decydowania o tym "jak właśnie uważaja Polacy"?
J-23 --

Data: 2009-12-18 22:28:30
Autor: pluton
> [...]

kompetentni
do decydowania o tym "jak właśnie uważaja Polacy"?

A skad pomysl, ze to ja decyduje o tym, co uwazaja Polacy ?
Polacy uwazaja co uwazaja, i nikt im nie podskoczy.

A to, ze uwazaja kaczki za zalosne kreatury jest osądem trafnym.

Nullification

Data: 2009-12-18 13:33:18
Autor: Hans Kloss
Polacy nie maj� zaufania do Kacz�skich. I s �usznie!

pluton napisał(a):

A to, ze uwazaja kaczki za [...]
A w jakiz to cudowny sposób wszedłeś pluto  w posiadanie informacji
za co Polacy uważają kaczki?
J-23

Data: 2009-12-18 22:44:16
Autor: pluton
[...]

Dziadek z wermahtu mi w liscie napisal.

Nullification

Data: 2009-12-19 09:42:04
Autor: HaMMeR
pluton wrote:
A to, ze uwazaja kaczki za [...]
A w jakiz to cudowny sposób wszedłeś pluto  w posiadanie informacji
za co Polacy uważają kaczki?
J-23

Dziadek z wermahtu mi w liscie napisal.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Byles, jestes i pozostaniesz wymozdzonym, pozytecznym idiota, pluto!

Data: 2009-12-19 12:12:32
Autor: Roger Perejro
Polacy nie maj? zaufania do Kacz?skich. I s?usznie!
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w

Byles, jestes i pozostaniesz wymozdzonym, pozytecznym idiota, pluto!

Uważaj podwarszawski debilu, żeby ci żyłka z nienawiści nie pękła.

Przemek

Data: 2009-12-19 17:58:06
Autor: pluton
> [...]
>

> Dziadek z wermahtu mi w liscie napisal.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Byles, jestes i pozostaniesz wymozdzonym, pozytecznym idiota, pluto!

Ale za to mam dziadka w Wermachcie.

Nullification

Data: 2009-12-18 21:30:16
Autor: karol
Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

A to, ze uwazaja kaczki za zalosne kreatury jest osądem trafnym.

..jak zwykle blyskotliwie i merytorycznie ...jak typowu peowiec:)

Data: 2009-12-18 22:35:49
Autor: pluton
Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!

> A to, ze uwazaja kaczki za zalosne kreatury jest osądem trafnym.

.jak zwykle blyskotliwie i merytorycznie ...jak typowu peowiec:)

Jak ci sie osądy Polakow nie podobaja, to zawsze mozesz
zalozyc sluchawki na uszy i sluchac znacho^H^H^H doktora z Torunia.

Nullification

Data: 2009-12-18 21:52:02
Autor: Karol
Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Jak ci sie osądy Polakow nie podobaja, to zawsze mozesz
zalozyc sluchawki na uszy i sluchac znacho^H^H^H doktora z Torunia.

..mnie sie podobaj wszytki osady MERYTORYCZNE...a ty mi nie doradzaj co mam
zrobic, bo cie o to nie prosze,tylko daj przyklad i zrob to co napisales, ale
w stosunku do tekstow o doktorze z Torunia i pisowcow. OK?

Data: 2009-12-18 23:00:41
Autor: pluton
> [...]

ale
w stosunku do tekstow o doktorze z Torunia i pisowcow. OK?

Ale co mam konkretnie zrobic ? Wyrazic swoj poglad ? Zaswiecic przykladem ?

Nullification

Data: 2009-12-18 22:05:24
Autor: Karol
Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Ale co mam konkretnie zrobic ? Wyrazic swoj poglad ? Zaswiecic przykladem ?

... wystarczy jak nie bedziesz robil z siebie wiekszego idioty, anizeli jestes
w rzeczywistosci.

Data: 2009-12-18 23:15:22
Autor: pluton
> [...]

przykladem ?

.. wystarczy jak nie bedziesz robil z siebie wiekszego idioty, anizeli

Cos za cos. Albo bede udawal idiote albo nie masz szans
czegokolwiek sqmac z tego, co pisze.

Nullification

Data: 2009-12-18 22:18:30
Autor: Karol
Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Cos za cos. Albo bede udawal idiote albo nie masz szans
czegokolwiek sqmac z tego, co pisze.

..no i racja, bo ja nie jestem psychiatra:)))

Data: 2009-12-18 23:24:51
Autor: pluton
Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!
> Cos za cos. Albo bede udawal idiote albo nie masz szans
> czegokolwiek sqmac z tego, co pisze.

.no i racja, bo ja nie jestem psychiatra:)))

psychiatrycznym to bym cie nie nazwal. zakuty leb to nie jest
oznaka wariactwa.

Nullification

Data: 2009-12-18 22:38:52
Autor: Karol
Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
zakuty leb to nie jest oznaka wariactwa.

...pewno ze nie, to tylko oznaka niskiego intelektu i braku kultury u peowcow.

Data: 2009-12-19 00:06:55
Autor: pluton
Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!

> zakuty leb to nie jest oznaka wariactwa.

..pewno ze nie, to tylko oznaka niskiego intelektu i braku kultury u
peowcow.

Moze i tak, ale zeby byc pisowcem, to juz naprawde trzeba wogole
nie miec intelektu.

Nullification

Data: 2009-12-18 23:36:58
Autor: Karol
> [...]
peowcow.

Moze i tak, ale zeby byc pisowcem, to juz naprawde trzeba wogole

..ja wprawdzie pisowcem nie jestem, ale czytam teksty zamieszczane przez
pisowcow na salonie24 i musze powiedziec, ze czego jak czego, ale intelektu im
nie brak. Nie dziwie sie, ze pis ma w sumie nizsze poparcie anizeli PO, bo
wiadomo, ze generalnie ludzi o wysokim IQ jest w kazdym spoleczenstwie tylko ok. 20 %. Sprawdz sobie te dane o IQ, jesli mi nie wierzysz. --

Data: 2009-12-18 23:50:48
Autor: Karol
Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!

powim ci jeszcze wiecej, ci co steruja tymi z tych 80%, doskonale wiedza jak
te proporcje w IQ spoleczenstwa wygladaja. Okolo 80% ludzi zachowuje sie jak stado i poniewaz nie stac ich na samodzielne
myslenie i wnioskowanie, cwaniacy ktorzy maja kase, pedza ludzi tam, gdzie im
sie tylko podoba, poslugujac sie w tym celu *pasterzami*, ktorych tylko nieco
lepiej anizeli poszczegolnych czlonkow stada, oplacaja.
 Ot i cala filozofia spolecznej manipulacji spoleczenstwami.

Data: 2009-12-19 23:12:29
Autor: raff
pluton pisze:
[...]

ani wyksztalcenia.

http://so.pwn.pl/lista.php?co=w+og%F3le
http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629475

R.

Polacy nie mają zaufania do Kaczńskich. I słusznie!