Polacy nie są u siebie !!!

Data: 2009-08-06 23:32:15
Autor: MH
Polacy nie są u siebie !!!
Takie odnoszę wrażenie , po tym jak dowiaduję się na grupie o SKANDALU podczas
rocznicy wybuchu PW.. Wątek zainicjował JONASZ.  Podaję ponownie za nim link :

http://www.rp.pl/artykul/2,343445_Kombatanci_nie_wpuszczeni_pod_pomnik_Gloria_Victis.html

Idziemy dalej ...

Ukraińcy , przyjaciele byłego i obecnego prezydenta , organizują dla młodzieży
rajd bądź to wycieczkę (jak to zwał , tak zwał) , szlakiem bandery (nie bez
kozery , z małej litery). W wolnych i niezależnych mediach cisza w tym temacie !! Jedynie na Polszmacie
znalazłem zdawkową informację o tym na telestronach. Komentarze : brak ..

Tylko czekać na rajd rowerowy Niemców  : szlakiem Hitlera !!

MH

Data: 2009-08-06 23:35:07
Autor: MH
Polacy nie są u siebie !!!
[...]

Wniosek następujący : wszyscy plują nam w pysk ...
A judeowładcy śmieją się z nas...

MH

Data: 2009-08-06 23:36:44
Autor: cztery
Polacy nie są u siebie !!!
W wolnych i niezależnych mediach cisza w tym temacie !!

Jak zwykle pitolisz.
http://www.tvn24.pl/12690,1613458,0,1,przeciw-rajdowi-bandery-_-mlodziez-jako-zywe-tarcze,wiadomosc.html

Data: 2009-08-07 00:00:51
Autor: MH
Polacy nie są u siebie !!!
> W wolnych i niezależnych mediach cisza w tym temacie !!

Jak zwykle pitolisz.

Aha... , Pan Redaktor się odezwał !!  A co na ten temat wasza redakcja napisała
w "niekablowym" TVN'ie ?? Dupnij w stół , nożyce się odezwą ...

MH

Data: 2009-08-07 00:42:38
Autor: Lorn
Polacy nie są u siebie !!!
MH pisze:
[...]

Dla nas szuja dla nich bohater... Stań więc na granicy i rzucaj kamieniami. Nie mamy prawa ich nie wpuścić... Tylko prawda historyczna może się obronić. Szerząc nienawiść tylko sobie szkodzimy... Stanie Isakowicz z transparentem i hasełkami na ustach. Co ta dzisiejsza młodzież wie o zatargach ukraińsko-polskich? Nic. Mamy prawo być oburzeni, ale nie tędy droga... Nie na XXI wiek. :>

W wolnych i niezależnych mediach cisza w tym temacie !! Jedynie na Polszmacie
znalazłem zdawkową informację o tym na telestronach. Komentarze : brak ..

"kłamliwe TVN :>" zapodało news. :>

Tylko czekać na rajd rowerowy Niemców  : szlakiem Hitlera !!

Nie doczekasz się. Możemy się założyć :>

Data: 2009-08-07 01:23:26
Autor: MH
Polacy nie są u siebie !!!
MH pisze:
> [...]
> kozery , z małej litery). Dla nas szuja dla nich bohater... Stań więc na granicy i rzucaj kamieniami. Nie mamy prawa ich nie wpuścić... Tylko prawda historyczna może się obronić. Szerząc nienawiść tylko sobie szkodzimy...

Taak , ciągle opluwani , mordowani .. i nie mamy prawa wpuścić do własnego domu
!!  Pewnie !! , zapominając o zbrodniach dokonanych na naszych rodakach tylko
sobie szkodzimy.. http://tinyurl.com/l6v2mr

Stanie Isakowicz z transparentem i hasełkami na ustach. Co ta dzisiejsza młodzież wie o zatargach ukraińsko-polskich? Nic. Mamy prawo być oburzeni, ale nie tędy droga... Nie na XXI wiek. :>

A qrva którędy ?! A spróbowałbyś zrobić rajd rowerowy w Rosji im. Piłsudskiego..
Albo w Czechach im. Gomułki ...  Dopuki sami siebie nie będziemy szanować , nie
wymagajmy szacunku w stosunku do nas od Reszty Świata !!

Obyś miał rację !!

MH

Data: 2009-08-07 01:35:54
Autor: Lorn
Polacy nie są u siebie !!!
MH pisze:
MH pisze:
[...]

Żartujesz sobie? :> Nie porównuj proszę Putinowskiech zapędów odbudowy imperium do Polski. :>

Dopuki sami siebie nie będziemy szanować , nie
wymagajmy szacunku w stosunku do nas od Reszty Świata !!

Zgoda, ale nie w ten sposób... jaki dajemy przykład? Ten sprzed dekad? Może napadajmy na siebie wzajemnie, będzie wesoło... Róbmy ustawki jak to robią kibole... Podobno historia uczy... Nauczmy się w końcu wyciągać wnioski z historii.

Mam rację. Zakład aktualny. :>

Data: 2009-08-07 02:05:01
Autor: MH
Polacy nie są u siebie !!!

Żartujesz sobie? :> Nie porównuj proszę Putinowskiech zapędów odbudowy imperium do Polski. :>

Otóż i to !!  Nie chodzi o imperialne zapędy , lecz o zachowanie minimum godności.

> [...]

Zgoda, ale nie w ten sposób... jaki dajemy przykład? Ten sprzed dekad? Może napadajmy na siebie wzajemnie, będzie wesoło...

Jakie tam qrva napadanie ?! Jaki mamy dawać przykład ?! Zapraszasz do siebie do
domu kogoś , kto będzie wychwalał w Twoim i innych znajomych w towarzystwie
kogoś kto delikatnie mówiąc "narobił Ci koło pióra" ?! No chyba qrva nie !!

Róbmy ustawki jak to robią kibole... Podobno historia uczy... Nauczmy się w końcu wyciągać wnioski z historii.

Otóż i to !!  Lata zaborów , zniewolenia , powstania ... same straty..
Rozbierzmy się sami , unikniemy tragedii narodowej.. A tymczasem bawmy się w
Irak , Afganistan o wolność Waszą i (sic) Naszą ..

> Obyś miał rację !!

Mam rację. Zakład aktualny. :>

Nie jestem hazardzistą.. Ale może być rajd im. Lenina .

MH

Data: 2009-08-07 02:23:03
Autor: Lorn
Polacy nie są u siebie !!!
MH pisze:
Żartujesz sobie? :> Nie porównuj proszę Putinowskiech zapędów odbudowy imperium do Polski. :>

Otóż i to !!  Nie chodzi o imperialne zapędy , lecz o zachowanie minimum godności.

Minimum... to minimum ma być Isakowicz na barykadach? :> To Twoim zdaniem jest godne zachowanie? :>

[...]

Tu jest pole otwarte do dyskusji... kto jedzie na rowerkach? Starzyzna, czy ich wnuki? :> Wolę się z nimi spotkać i przedstawić swoje racje, jak i historyczne fakty niż obrzucać błotem. Więcej wyniosą z tej lekcji niż widząc szlaban na granicy z Isakowiczem ukazujący obłęd w oczach.

[...]

A co Ci ten zlocik rowerowy rozbierze? :> Kilka monopoli po drodze? :>

Obyś miał rację !!
Mam rację. Zakład aktualny. :>

Nie jestem hazardzistą.. Ale może być rajd im. Lenina .

Zbaczasz z toru ;-p

Data: 2009-08-07 02:29:03
Autor: MH
Polacy nie są u siebie !!!
MH pisze:
> [...]

A co Ci ten zlocik rowerowy rozbierze? :> Kilka monopoli po drodze? :>

> Nie jestem hazardzistą.. Ale może być rajd im. Lenina .

Eee tam.. Tymczasem jest późno , idę do wyra.. Dokończymy jutro. Dobrej nocy !!

MH

Data: 2009-08-07 02:37:37
Autor: Lorn
Polacy nie są u siebie !!!
MH pisze:
MH pisze:
[...]

Spokojnej... Branoc. :>

Data: 2009-08-07 07:13:49
Autor: Alex
Polacy nie są u siebie !!!
"Nie mamy prawa ich nie wpuścić... "

Lzesz pan jak pies.

Do Polski mozemy nie wpuscic kazdego i nawet przyczyn nie musimy podawac.
Robia to samo w usa, kanadzie, niemczech, anglii i wszedzie.
Tym bardziej mozna im bylo nie wydawac wiz.

Alex

Data: 2009-08-07 12:01:31
Autor: Lorn
Polacy nie są u siebie !!!
Alex pisze:
"Nie mamy prawa ich nie wpuścić... "

Lzesz pan jak pies.

Przecież wydano im wizy...

Do Polski mozemy nie wpuscic kazdego i nawet przyczyn nie musimy podawac.
Robia to samo w usa, kanadzie, niemczech, anglii i wszedzie.

Oczywista oczywistość.

Tym bardziej mozna im bylo nie wydawac wiz.

Można było, ale wydano.

Data: 2009-08-07 15:56:18
Autor: raff
Polacy nie są u siebie !!!
[...]

No i cofnieto. I po problemie.

R.

Data: 2009-08-07 08:07:50
Autor: Piotr
Polacy nie są u siebie !!!
Dnia Fri, 07 Aug 2009 00:42:38 +0200, Lorn napisał(a):

[...]

Ale pierdzenia a'la Maleszka. Nienawiść to uczucie jak każde inne,
ludzie mają prawo do niego, mają też prawo z niego zrezygnować. A bronić się przed cudzą nienawiścią trzeba, to dosyć jasne i proste.
Tylko w opowieściach szechterezady wszystko jest jakieś takie
popierdolone. W lorn na pewno nie robicie w gwnie?
Piotr

Polacy nie są u siebie !!!