Polacy nie wybrali żadnego zachodu talmudysto

Data: 2014-04-12 21:37:54
Autor: boukun
Polacy nie wybrali żadnego zachodu talmudysto
Polacy wybrali Zachód intuicyjnie czując, że daje nam to realne gwarancje bezpieczeństwa - podkreślił premier Donald Tusk podczas sobotniej konwencji PO w Sopocie nawiązując m.in. do wejścia Polski do UE .
Premier zaznaczył, że w czasie podejmowania decyzji o wejściu Polski do Unii Europejskiej wielu polityków straszyło końcem suwerenności Polaków. "Szczęście dla Polski, że mieliśmy też wtedy Jana Pawła II, który wtedy, kiedy to rozstrzygnięcie nabierało już charakteru definitywnego powiedział jednoznacznie: +Europa potrzebuje Polski, Polska potrzebuje Europy+" - powiedział szef rządu.

http://wyborcza.pl/1,91446,15787980,Premier__Polacy_wybrali_Zachod__bo_daje_gwarancje.html

Polacy nie wybrali żadnego zachodu, Polacy nie mają na nic wpływu, zostali zniewoleniu już przez zbrodniarza Jaruzela,ojca chrzestnego tego dzisiejszego, kurewskiego i s[przedajunego systemu...
Potem zostaliśmu przehandlowani i wyprzedani przy okrągłym stole, do czego przysłużył się także JPII...

Gwarancje bezpieczeństwa mieliśmy tylko w Układzie Warszawskim..., a wygląda na to, że ze strachu przed imperializmem zachodnim i NATO, zostaliśmy sprzedani i podporządkowani Unii i NATO, za co przychodzi nam cały czas płacić biedą, brakiem miejsc godziwej pracy i odejmowaniem od ust...

Stare złodzieje i sprzedawczyki prą jak zwykle do koryta, na usługi syjonistów...

boukun

Data: 2014-04-13 03:40:20
Autor: khanula
W dniu sobota, 12 kwietnia 2014 21:37:54 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

kolejny raz mowie - mow za siebie... ja wybralem uczestniczac w referendum

Data: 2014-04-13 13:56:41
Autor: A. Filip
Polacy nie wybrali Ĺźadnego zachodu talmudysto
khanula@gazeta.pl pisze:
> [...]

boukun

kolejny raz mowie - mow za siebie... ja wybralem uczestniczac w referendum

W tym referendum w sprawie wstąpienie do NATO? :-)
Bo FAK UłE gwarancji bezpieczeństwa *militarnego* nie daje.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Łakomiec wszystkim bywa zły i sobie najgorszy.  (Przysłowie czeskie)

Data: 2014-04-13 19:21:27
Autor: boukun
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a36d4b75-3fed-4242-9623-5702f782dba9googlegroups.com...
[...]

Gówno wybrałeś... Należysz do tych 30%, którzy wzięli udzi9ał w rezimowym referendum, czyli wespół z rodzinami reżimowców i ich pociotkami... To zdecydowana mniejszość pośród zniewolonego narodu polskiego...

A że oprócz reżimowców reszta zidiociała i ogłupiona była propagandą, to inna sprawa...

boukun

Data: 2014-04-14 04:14:40
Autor: khanula
W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 19:21:27 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

A że oprócz reżimowców reszta zidiociała i ogłupiona była propagandą, to inna sprawa...

jakie rezimowe? w referendum udzial wzial ten kto chcial... nikt nikogo do niczego nie zmuszal. i powtarzam mow zawsze za siebie, bo ja nie jestem bezrobotnym leniwym mazgajem i nie wyciagam reki po jakies datki i zapomogi. zasada jest prosta pracujesz - masz, nie pracujesz - nie masz, czyli mozesz zdychac. to jest moje motto na dzis, na jutro, i na zawsze!

Data: 2014-04-14 16:57:42
Autor: boukun
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:88711d27-6d3b-4c45-aacd-2a88a065a086googlegroups.com...
> [...]

jakie rezimowe? w referendum udzial wzial ten kto chcial... nikt nikogo do niczego nie zmuszal. i powtarzam mow zawsze za siebie, bo ja nie jestem bezrobotnym leniwym mazgajem i nie wyciagam reki po jakies datki i zapomogi. zasada jest prosta pracujesz - masz, nie pracujesz - nie masz, czyli mozesz zdychac. to jest moje motto na dzis, na jutro, i na zawsze!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Oczywiście, że zmuszali, tępota tak ma, że nawet nie wie, że jest zmanipulowana i zmuszana... Nad tobą pracował nie tylko Wołoszański... Ja bym się wstydził dać takim prymitywom omotać....

boukun

Data: 2014-04-15 06:33:34
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 16:57 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

> [...]

Oczywiście, że zmuszali, tępota tak ma, że nawet nie wie, że jest  zmanipulowana i zmuszana... Nad tobą pracował nie tylko Wołoszański...  Ja bym się wstydził dać takim prymitywom omotać....

To Kobylański z Bublem, którzy pracowali nad tobą gorsi?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-14 13:42:01
Autor: Lord Donald
Polacy nie wybrali Ĺźadnego zachodu talmudy sto
O widzisz po co szedłeś? I tak w nocy wymienili i podłożyli głosy, nie ważne czy byłeś za czy przeciw, wynik był ustalony o wiele wcześniej, a twój głos i udział losował komputer.

Data: 2014-04-13 10:45:00
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lic5ks$6b2$1mx1.internetia.pl...
Polacy wybrali Zachód intuicyjnie czując, że daje nam to realne gwarancje bezpieczeństwa - podkreślił premier Donald Tusk podczas sobotniej konwencji PO w Sopocie nawiązując m.in. do wejścia Polski do UE .

Wg ciebie prawdziwa demokracja jest w Rosji i tylko tam ludzie oddychają prawdziwą wolnością. Dlaczego0 wciąż siedzisz w Polsce?

MW

Data: 2014-04-13 19:19:18
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lidjpv$bt8$9news.albasani.net...
[...]

Wszędzie indziej jestem obcy...

boukun

Data: 2014-04-14 04:13:41
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 21:37 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Brednie.

--
stevep
-- -- -

Polacy nie wybrali żadnego zachodu talmudysto