Polacy o przedsiębiorcach: Nie dają pracy, nie wytwarzają PKB

Data: 2012-02-21 11:34:16
Autor: Marek Czaplicki
Polacy o przedsiębiorcach: Nie dają pracy, nie wytwarzają PKB
>Aż 61 proc. Polaków jest przekonanych, że przedsiębiorcy nie wytwarzają >większości dochodu naszego kraju, a 62 proc. uważa, że nie dają >zatrudnienia większości z nas - wynika z badania zrealizowanego przez >instytut GfK Polonia na zlecenie PKPP Lewiatan.
> [...]
http://wyborcza.biz/Firma/1,101618,11189308,Polacy_o_przedsiebiorcach__Nie_daja_pracy__nie_wytwarzaja.html

Badanie było na zlecenie Lewiatana. Czy planują jakąś akcję uświadamiającą o skali wytwarzania dochodu narodowego przez prywatne przedsiębiorstwa?

Polacy o przedsiębiorcach: Nie dają pracy, nie wytwarzają PKB