Polacy obsługiwali Auschwitz i byli gorsi od Niemc ów...

Data: 2010-02-04 11:31:33
Autor: Woland
Polacy obsługiwali Auschwitz i byli gorsi od Niemc ów...
Jeden z większych izraelskich portali Ynetnews opublikował w dziale
opinie artykuł, w którym stwierdzono, że Polacy odegrali
"entuzjastyczną" rolę w Holokauście, obsługiwali obóz w Auschwitz i
byli gorsi od Niemców.

"Pod względem poświęcenia w prześladowaniu Żydów, wydawaniu ich
nazistom i aktywnej roli w eksterminacji, Polacy byli drudzy po
nazistach, a czasami nawet bardziej oddani swojej pracy" - napisano w
artykule.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7529558,Izraelski_portal___Polacy_obslugiwali_Auschwitz_i.html

Data: 2010-02-04 13:08:55
Autor: Marek
On 4 Lut, 20:31, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Bo Polacy sa zawsze oddani swojej pracy - szczegolnie, gdy to praca
dla dobra kraju.

Data: 2010-02-04 22:29:18
Autor: Slawek SWP
Polacy obsługiwali Auschwitz i byli gorsi od Niemców...
Użytkownik Marek napisał:
[...]
Bo Polacy sa zawsze oddani swojej pracy - szczegolnie, gdy to praca
dla dobra kraju.

W tym kontekście to stwierdzenie gorzej śmierdzi niż świeże rzygi pijaka po sześciotygodniowym cugu.

--
Sławek SWP
Żądam podwyżki dla służb relatywizacji z Ministerstwa Prawdy!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-02-05 10:32:05
Autor: Marek
On 4 Lut, 22:29, Slawek SWP <skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl> wrote:
Użytkownik Marek napisał:

> [...]
> dla dobra kraju.

W tym kontekście to stwierdzenie gorzej śmierdzi niż świeże rzygi pijaka

Ale masz wspomnienia...

Data: 2010-02-05 23:53:40
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Marek napisał:
On 4 Lut, 22:29, Slawek SWP<skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl>  wrote:
Użytkownik Marek napisał:

[...]
[...]

Ano tak... Nasprzątałem się trochę tego :(

Data: 2010-02-04 22:34:52
Autor: raff
[...]

A bramy powitalne budowali z jakim oddaniem Jehowici, ze ho ho.

A do NKWD bigali na sasiadow az im sie poldupki trzesly.

Moze by o tym Hollywood nakrecilo film ?

R.

Data: 2010-02-04 22:35:45
Autor: awe
Polacy obsługiwali Auschwitz i byli gorsi od Niemców...
No co ty brudna robote w obozie wykonywali zydzi.
awe

Data: 2010-02-05 09:52:17
Autor: sofu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
No co ty brudna robote w obozie wykonywali zydzi.
awe

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Napisałem im swoją opinie: ze jest to kłamstwo w stylu Goebbels-a ( co
powinno podziałac na nich jak płachta na byka)
ale czy zamieszczą to krótkie stwierdzenie? Wątpie!

Data: 2010-02-05 14:15:57
Autor: sofu

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]

powinno podziałac na nich jak płachta na byka)
ale czy zamieszczą to krótkie stwierdzenie? Wątpie!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Miałem racje! Nie zamiescili mojego komentarza.
Sram na nich i ich "profesora" od antypolskich kłamstw.

sofu

Data: 2010-02-05 15:56:17
Autor: awe

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hkh5op$1uf$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Miałem racje! Nie zamiescili mojego komentarza.
Sram na nich i ich "profesora" od antypolskich kłamstw.

-- -- -- -- -
ale czemu sie dziwisz, przeciez to jest antypolska gadzinowka...Gw sie nie kupuje, no chyba ze masz remont domu i potrzebujesz troche makulatury..duzo papieru.
awe

Data: 2010-02-05 18:25:26
Autor: sofu

> [...]
ale czemu sie dziwisz, przeciez to jest antypolska gadzinowka...Gw sie nie
kupuje, no chyba ze masz remont domu i potrzebujesz troche

Ale ja im na tej żydowskiej stronie to napisałem. I ścierwa nie mieli odwagi
zamieścić.

sofu

Polacy obsługiwali Auschwitz i byli gorsi od Niemc ów...