Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..

Data: 2011-12-09 23:25:14
Autor: Tzva Adonai
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..
Stan wojenny by uzasadniony? Polacy od 30 lat: Tak!

"Powtarzane co kilka miesicy w trakcie stanu wojennego sondae OBOP
pokazyway sta, wysok przewag tych, ktrzy uwaali, e jego
wprowadzenie byo uzasadnione" - czytamy.

"Gazeta" porwnuje wyniki kilku bada. Wszystkie potwierdzaj przewag
tej grupy nad osobami przeciwnego zdania, cho ostatnio ta przewaga
jest mniejsza.

Czy wprowadzenie stanu wojennego byo uzasadnione? Tak odpowiedziao
na to pytanie 56 proc. badanych przez TNS OBOP we wrzeniu 1982, 49
proc. badanych przez Pentor w 1995 roku, 51 proc. badanych przez
Pentor w 2005 roku i 47 proc. badanych przez Pentor w tym roku.

Przeciwnego zdania byo - odpowiednio - 18, 27, 31 i 31 proc.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,10793065,Stan_wojennego_byl_uzasadniony__Polacy_od_30_lat_.html

Data: 2011-12-10 10:13:44
Autor: Tomaszek
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..
W dniu 2011-12-10 08:25, Tzva Adonai pisze:

http://wiadomosci.gazeta.....

A jakie normalne rdo, a nie wasza gazetka wyznaniowa?

Data: 2011-12-10 11:34:56
Autor: Obserwator
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..
Tomaszek <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisa(a):
W dniu 2011-12-10 08:25, Tzva Adonai pisze:

> http://wiadomosci.gazeta.....

A jakie normalne rdo, a nie wasza gazetka wyznaniowa?

to ich Pismo Swiete. Z wierzacymi trudno dyskutowac:)

Data: 2011-12-11 04:31:13
Autor: stevep
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruze lskiego..
Dnia 10-12-2011 o 10:13:44 Tomaszek <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisa(a):

W dniu 2011-12-10 08:25, Tzva Adonai pisze:

http://wiadomosci.gazeta.....

A jakie normalne rdo, a nie wasza gazetka wyznaniowa?

Na przykad, chcesz koniecznie jak prawicow gadzinwk?
--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-10 12:41:45
Autor: jadrys
Polacy od 30 lat popierają generała Jaru zelskiego..
W dniu 2011-12-10 08:25, Tzva Adonai pisze:
Stan wojenny był uzasadniony? Polacy od 30 lat: Tak!

Jak najbardziej! Pamiętający tamte czasy Polacy doskonale wiedzą że Jaruzelski zrobił to dla ich dobra. Alternatywy to:
1/Interwencja Sowieta
2/Wojna domowa
3/Śmierć głodowa

Data: 2011-12-10 11:49:16
Autor: Obserwator
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..
jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a): Jak najbardziej! Pamitajcy tamte czasy Polacy doskonale wiedz e Jaruzelski zrobi to dla ich dobra. Alternatywy to:
1/Interwencja Sowieta

*********************************

tak znaja historie jak i ty:) W Katyniu Polakow wymordowano tez dla ich dobra.
Nieprawdaz?

Data: 2011-12-10 14:27:33
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jbvgha$m0p$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wystarczyło ich faktycznie powiesić na latarniach i mięso by było nagle we wszystkich sklepach, nie tylko tych za firankami...

boukun

Data: 2011-12-10 18:09:01
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-10 14:27, boukun pisze:

[...]

Wystarczyło?? Przecież to oni was by powywieszali na latarniach. Wam Solidarnym nie pomogliby jankesi w rebelii jak Chorwacji czy Libii dostawami broni i nalotami... Nie to że nie chcieliby, ale z tego powodu że nie mieli możliwości. A wy mieliście gołe ręce na ich arsenały pełne broni.

Data: 2011-12-10 18:17:31
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jc03mn$ar4$2node2.news.atman.pl...
[...]

Być może najpierw klikuset Polaków by wystrzelali, a ostatecznie by wisieli na latarniach i taka jest prawidłowość natury...
Jankesi to pomagali huncie zbrodniarza Jaruzelskiego, o przygotowywanym stanie wojennym doskonale wiedzieli i palcem w bucie nie kiwnęli, bo de facto to z USA syjoniści polscy byli sterowani, tudzież SBecja Kiszczaka...

boukun

Data: 2011-12-12 10:33:56
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-10 18:17, boukun pisze:

[...]

To tylko wyobrażenie twojego ptasiego móżdżku. - Pseudokomuchy nie potrzebowały nawet jednego wystrzału żeby pozamykać do klatek waszych szefów. A na takich jak ty nawet nie zwracali uwagi ponieważ bez Wałęsy, Borusewicza czy Lisa byliście nikim, - jedynie bezmyślna tłuszczą, zaślepiona hasłami przygotowanymi w kuźni propagandy kapitalistów...
Wasi (twoi) ówcześni kamraci zza oceanu na pewno nie byli skłonni za ciebie i twoich kamratów z "S" przelewać krwi, a nawet pogarszać stosunków z ZSRR.

Data: 2011-12-12 10:48:39
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jc4hol$tbn$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tępy jesteś jak but z lewej nogi. Ruch społeczny Solidarność liczył 10 milionów członków i nie był go już w stanie żaden agent SBeki kontrolować w 1981 roku, po prostu drogą ewolucji sytuacja wyrwała im się spod kontroli i tylko zbrojnie mogli go stłumić. Są dowody na to, że zbrodniarz Jaruzelski już w maju 1980 roku analizował próbę podjęcia stanu wojennego, ta kurwa ponad rok się przygotowywała, żeby Polaków spacyfikować.

boukun

Data: 2011-12-12 21:58:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-12 10:48, boukun pisze:

[...]

I co sie stało z resztą 10cio milionowej armii tuków gdy zamknęli kilkutysięczny aktyw? Jak barany bez przewodnika poszliście na następny dzień do pracy. Ty i tacy jak ty mieli by wieszać na drzewach komuchów!!?? Tu się powinienem kpiąco zaśmiać, ale nie mogę widząc taki obraz moralnego upadku niegłupiego kiedyś dyskutanta.

Data: 2011-12-12 22:05:04
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jc5ps2$97n$2node2.news.atman.pl...
[...]

Spałowali, spacyfikowali, połamali ręce i nogi, jak mojemu przewodniczącemu z Zakładów Mięsnych, nękali wsadzaniem na 48 godzin, jak zrobili ze mną po rozklejaniu ulote=k w stanie wojennym.

Co mogliśmy chuju nie pójść do pracy, jak hunta wszystko spacyfikowała i od roku zaplanowała. Nie pamiętasz łajzo, jak wyglądAŁ DZIEŃ PO STANIE WOJENNYM, TELEFONY NIE DZIAŁAŁY, NIC NIE FUNKCJONOWAŁO JAK NALEŻY. a STRAJK GENERALNY MÓGŁ BYĆ PRZED STANEM WOJENNYM, ALE NAS WAŁĘSA Z GEREMKIEM SPRZEDALI...

BOUKUN

Data: 2011-12-13 04:41:03
Autor: stevep
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruze lskiego..
Dnia 12-12-2011 o 22:05:04 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci  news:jc5ps2$97n$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-12-12 10:48, boukun pisze:

To tylko wyobraenie twojego ptasiego mdku. - Pseudokomuchy nie  potrzeboway nawet jednego wystrzau eby pozamyka do klatek waszych  szefw. A na takich jak ty nawet nie zwracali uwagi poniewa bez  Wasy, Borusewicza czy Lisa bylicie nikim, - jedynie bezmylna  tuszcz, zalepiona hasami przygotowanymi w kuni propagandy  kapitalistw...
Wasi (twoi) wczeni kamraci zza oceanu na pewno nie byli skonni za  ciebie i twoich kamratw z "S" przelewa krwi, a nawet pogarsza  stosunkw z ZSRR.

Tpy jeste jak but z lewej nogi. Ruch spoeczny Solidarno liczy 10  milionw czonkw i nie by go ju w stanie aden agent SBeki  kontrolowa w 1981 roku, po prostu drog ewolucji sytuacja wyrwaa im  si spod kontroli i tylko zbrojnie mogli go stumi. S dowody na to,  e zbrodniarz Jaruzelski ju w maju 1980 roku analizowa prb  podjcia stanu wojennego, ta kurwa ponad rok si przygotowywaa, eby  Polakw spacyfikowa.

boukun

I co sie stao z reszt 10cio milionowej armii tukw gdy zamknli  kilkutysiczny aktyw? Jak barany bez przewodnika poszlicie na nastpny  dzie do pracy. Ty i tacy jak ty mieli by wiesza na drzewach  komuchw!!?? Tu si powinienem kpico zamia, ale nie mog widzc taki  obraz moralnego upadku niegupiego kiedy dyskutanta.

Spaowali, spacyfikowali, poamali rce i nogi, jak mojemu  przewodniczcemu z Zakadw Misnych, nkali wsadzaniem na 48 godzin,  jak zrobili ze mn po rozklejaniu ulote=k w stanie wojennym.

Co moglimy chuju nie pj do pracy, jak hunta wszystko spacyfikowaa i  od roku zaplanowaa. Nie pamitasz ajzo, jak wygldA DZIE PO STANIE  WOJENNYM, TELEFONY NIE DZIAAY, NIC NIE FUNKCJONOWAO JAK NALEY. a  STRAJK GENERALNY MG BY PRZED STANEM WOJENNYM, ALE NAS WASA Z  GEREMKIEM SPRZEDALI...

BOUKUN
A tobie, ktr koczyn zamali?

Data: 2011-12-12 12:21:55
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

I właśnie dlatego styropianowcy nie mogą wybaczyć Jaruzelskiemu, że takich wielkich bojowników o wolność zgarnął do kosza jak stado piskląt. A kamraci zza oceanu wiedzieli o przygotowywanym stanie wojennym (zdrajca Kukliński) i nawet nie pisnęli na ten temat.
Teraz, po 30 latach, im mniejszy, nic nie znaczący w owym czasie, tym głośniej krzyczy (Kaczyński) o krzywdzie, jaka go spotkała.

Data: 2011-12-10 15:00:19
Autor: (He®Sk)
On Sat, 10 Dec 2011 12:41:45 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Jak najbardziej! Pamitajcy tamte czasy Polacy doskonale wiedz e Jaruzelski zrobi to dla ich dobra. Alternatywy to:
3/mier godowa

1. ty zyjacy w tamtych czasach jako komuch bales sie o wlasny tylek.
  tak jak jaruzelski. gdyby ruscy weszli jaruzel dalby gardlo 1-wszy.
  rosjanie mieli swoje bazy na zachodzie kraju i w nrd. nie mieliby
  skrupulow by utrzec nosa "polaczkom", sadze, ze zakladali
  interwencje zaraz na samym poczatku. jaruzel zapewnial ze sobie   poradzi z "warcholami". przygotowania do tzw stanu wojennego   trwaly od czasow strajkow i podpisania tzw porozumien
  sierpniowych.krzyzyki na drzwiach komuchow stawianych rzekomo p
  rzez Solidarnosc mialy za zadanie zewrzec szeregi partyjnego
  bractwa by chronic wlasne tylki. problemem pzpr bylo to, ze
  wojsko pochodzilo z poboru. teraz patrz pkt.2
2. kogo z kim?
3. ???

mozesz rozwinac pkt 2-3. jestem ciekaw uzasadnienia. --

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-10 18:07:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-10 15:00, "(He®Sk)" pisze:

[...]

1/ Mylisz się , ja w tamtym czasie bardzo sceptycznie się odnosiłem do tego co panowało w kraju. I na pewno nie byłem pro jaruzelczykiem.
No i słusznie piszesz - Jaruzelski swoimi zapewnieniami że sam sobie poradzi spowodował brak reakcji sowieta.

2/ "Soliodarności" i innych opozycjonistów wspieranych duchowo i finansowo przez zachód z tymi którzy rządzili tym krajem. Z dużą dozą prawdopodobieństwa można założyć że doszłoby do rzezi opozycjonistów.

3/ dalsze strajki groziły nieobliczalnymi konsekwancjami, do śmierci głodowej wyłącznie.

Data: 2011-12-10 20:15:28
Autor: Leprechaun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jc03mn$ar4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Rząd wyżywiłby się sam. Jesteś zwolennikiem Urbana,prawda?

BomBel

Data: 2011-12-12 00:41:46
Autor: the_foe
W dniu 2011-12-10 18:07, jadrys pisze:
3/ dalsze strajki groziły nieobliczalnymi konsekwancjami, do śmierci
głodowej wyłącznie.

To PGRy strajkowaly?

--
the_foe

Data: 2011-12-12 10:31:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-12 00:41, the_foe pisze:
W dniu 2011-12-10 18:07, jadrys pisze:
3/ dalsze strajki groziły nieobliczalnymi konsekwancjami, do śmierci
głodowej wyłącznie.

To PGRy strajkowaly?

PGRy też strajkowały.

Data: 2011-12-11 04:32:01
Autor: stevep
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruze lskiego..
Dnia 10-12-2011 o 12:41:45 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

Naley ci si nagroda Nobla za idiotyzm.

Data: 2011-12-11 07:11:33
Autor: Canucki
> [...]

Jak najbardziej! Pamiętający tamte czasy Polacy doskonale wiedzą że Jaruzelski zrobił to dla ich dobra. Alternatywy to:

Kilka tygodni przed stanem wojennym tygodnik "Solidarnosc" zamiescil
 artykul (poczatek na pierwszej stronie) autorstwa jednego z sasiadow z mojej ulicy.  Pan Wojciech Nietyksza (wiceprezydent The International Amateur Radio Union) opierajac sie na podawanych przez wladze liczbach obrazujacych straty z powodu strajkow, obliczyl ile roznych dobr jest produkowanych w okresie "bezstrajkowym" (bezwzglednie przeciez przewazajacym) i zapytal co dzieje sie z tymi dobrami, jesli nie sa dostepne na rynku.  Dobrze byloby aby Pan, nawet z trzydziestoletnim opoznieniem pomyslal podobnie.
Poza tym byla jeszcze "szara strefa" i "czarny rynek" albo po prostu pomoc rodzinna czy sasiedzka. Polakom zylo sie ciezko ale jakos sobie radzili, wbrew dzialaniom wladzy i tym ogolnie znanym i tym mniej widocznym (2 przyklady: maslo wozone z zakladow mleczarskich w Lukowie na Slask bylo bez umiaru skladowane w magazynach "pod sufit" - w sklepach masla brakowalo,  do magazynow "Ruch"-u wojsko zwozilo ciezarowkami
slodycze czekoladowe - rowniez ich nie bylo w handlu a "Ruch" wtedy sprzedawal tylko gazety, kosmetyki i artykuly pismiennicze ale nie slodycze)

Tak, ze przyczyna brakow towarow na rynku nie byly strajki.
Raczej bledna (i obledna) polityka owczesnych wladz, ktore zreszta owe strajki prowokowaly.

Krzysztof Canucki

Data: 2011-12-12 00:47:21
Autor: the_foe
W dniu 2011-12-11 08:11,  Canucki pisze:
Tak, ze przyczyna brakow towarow na rynku nie byly strajki.
Raczej bledna (i obledna) polityka owczesnych wladz, ktore zreszta owe
strajki prowokowaly.

po upadku komuny produkcja w kraju spadla o 40% a sklepy sie zapelnily. Powodem braku towarow nie byla ich niedoprodukcja, tylko nadpodaz pieniadza.

--
the_foe

Data: 2011-12-12 08:42:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..

Uytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa w wiadomoci news:jc3fe8$vg$1news.dialog.net.pl...
[...]

Gupoty wypisujesz. Przecie zjadasz 1 obiad sziennie, a nie 100. I produktw kupujesz nie na 100 obiadw, bo akurat masz bardzo duo pienidzy.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-12-12 16:14:26
Autor: the_foe
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..
Gupoty wypisujesz. Przecie zjadasz 1 obiad sziennie, a nie 100. I
produktw kupujesz nie na 100 obiadw, bo akurat masz bardzo duo
pienidzy.

po pierwsze powsciagaj jezyk, kultura osobista to podstawa jesli chcesz, zeby ktokolwiek Cie traktowal powaznie.
Po drugie: jesli dzis dosatniesz 5K PLN wiedzac, ze za miesiac beda warte 1000 zl to co robisz?

--
the_foe

Data: 2011-12-12 17:12:04
Autor: Buba
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..
Dnia Mon, 12 Dec 2011 16:14:26 +0100, the_foe napisa(a):

[...]

Nie sdz by Bogdan naruszy w jakikolwiek i czyjkolwiek kultur osobist.
Jeeli jeste a tak wraliwy poczytaj sobie wypowiedzi kolesia
podpisujcego si HaMMeR. Co do 5k PLN. To proste, kupj funty brytyjskie
albo dolary amerykaskie.

--
Wysany 2011-12-12 17:10:02.

Data: 2011-12-12 18:22:16
Autor: the_foe
W dniu 2011-12-12 17:12, Buba pisze:
Co do 5k PLN. To proste, kupj funty brytyjskie
albo dolary amerykaskie.

o myslisz ze ktos Ci je sprzeda w zamian za makulature? W kazdym kraju gdzie nastepuje zalamanie sily nabywczej pieniadza (jak chocby w Rosji w 1998 roku) waluty wymienialne znikaja z rynku, a ilosc spekulacyjna osiaga wartosci pzreszacowane. W latach 80 w Polsce mozna bylo kupic dom jednorodzinny za 5-10 tys USD. Po urealnieniu wartosci dolara ledwo starczalo to na nowy samochod.

--
the_foe

Data: 2011-12-12 18:58:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..

Uytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa w wiadomoci news:jc5d84$tl3$1news.dialog.net.pl...
[...]

A w latach 80-tych ludzie zarabiali tyle, e za miesiczn prac mogli kupi p samochodu, a za dniwk meblociank.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-12-12 17:23:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..

Uytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa w wiadomoci news:jc55of$pq5$1news.dialog.net.pl...

Gupoty piszesz. Nie kupuj 100 obiadw.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-12-12 18:13:48
Autor: the_foe
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..
Gupoty piszesz.

PLONK

--
the_foe

Data: 2011-12-12 10:31:41
Autor: jadrys
[...]

Cały czas się zastanawiam nad tym co się działo z towarami pracujacej pełną parą gospodarki, Jak to się działo że np. czołowy w świecie producent buraka cukrowego wprowadził kartki limitujące zakup cukru.
Co jeszcze dziwniejsze dla mnie, - nikt - Balcerowicz, Belka i inni ekonomiści nigdy na ten temat nic nie mówią. - Co się działo z owocami pracującej gospodarki PRLu?
Oczywiście w to zwożenie przez wojsko towarów i ich magazynowanie nie bardzo wierzę.

Data: 2011-12-12 00:40:16
Autor: the_foe
Polacy od 30 lat popierają generała Jaru zelskiego..
W dniu 2011-12-10 12:41, jadrys pisze:
Alternatywy to:
1/Interwencja Sowieta

stan wojenny to byla wlasnie interwencja sowiecka. Innej nigdy nie bylo w opcji. ZSRR uzywal wojska dopiero kiedy odsuwano w satelitach ich pacholkow.

--
the_foe

Data: 2011-12-12 02:02:43
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:jc3f10$ne$1news.dialog.net.pl...
[...]

Gdzie ona  była?
Stuk,puk!

boukun

Data: 2011-12-12 10:30:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-12 00:40, the_foe pisze:
[...]

Jakoś nie było mi dane słyszeć ruskiej mowy na ulicy po owym 13 grudnia. W mediach Jugosłowiańskich również nic o takiej interwencji nie było.

Data: 2011-12-10 14:25:09
Autor: boukun
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..

Uytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisa w wiadomoci news:418a103a-7146-4559-a16c-851c6dbf6b26k13g2000vbt.googlegroups.com...
Stan wojenny by uzasadniony? Polacy od 30 lat: Tak!

"Powtarzane co kilka miesicy w trakcie stanu wojennego sondae OBOP
pokazyway sta, wysok przewag tych, ktrzy uwaali, e jego
wprowadzenie byo uzasadnione" - czytamy.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
OBOP przecie to jest sondaownia Jaruzelskiego...

boukun

Data: 2011-12-10 20:45:41
Autor: matusm
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2011-12-10 21:21:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..

Uytkownik "matusm" <matusm@poczta.interia.eu> napisa w wiadomoci news:jc0ct2$17r$1usenet.news.interia.pl...

Bo byo uzasadnione.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-12-10 20:56:56
Autor: Obserwator
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a):
Bo byo uzasadnione.

bylo uzasadnione dla Jaruzelskiego i Kiszczaka oraz reszty komuchow.

Podalem przeciez link do informacji o nowym filmie dokumentalnym: pt. General idzie na wojne ( ...z narodem).

 III PR zostala zbudowana na KLAMSTWIE.

Na klamstwie nie da sie zbudowac panstwa silnego i zyczliwego dla spoleczenstwa. --

Data: 2011-12-10 23:40:33
Autor: boukun
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..

Uytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:4ee3bf3e$0$1461$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dla tych samych kurew, co dzisiaj rzdz...

boukun

Data: 2011-12-11 04:33:33
Autor: stevep
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruze lskiego..
Dnia 10-12-2011 o 23:40:33 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

A moe dla debili, ktrzy tak myl?

Data: 2011-12-11 15:13:38
Autor: raff
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..

Oho, Bodzio zawyrokowal.

R.

Data: 2011-12-10 21:44:21
Autor: u2
W dniu 2011-12-10 20:45, matusm pisze:
"Powtarzane co kilka miesicy w trakcie stanu wojennego sondae OBOP
pokazyway sta, wysok przewag tych, ktrzy uwaali, e jego
wprowadzenie byo uzasadnione" - czytamy.

Hie hie hie :)

Kisiak z jeruzelem dorwali sie wtedy do wladzy po trupach Polakow.

O to wtedy chodzilo i teraz o to chodzi wrazej razwietce.

Data: 2011-12-11 13:15:16
Autor: matador
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruzelskiego..

Tzva Adonai napisa(a):
Stan wojenny by uzasadniony?

Szeregowca Jaruzelskiego naley potraktowa tak, jak Adolfa Eichmann'a
- nieprawda Cwachu ?

matador.

Data: 2011-12-12 04:54:28
Autor: stevep
Polacy od 30 lat popieraj generaa Jaruze lskiego..
Dnia 11-12-2011 o 22:15:16 matador <matadorpikador@gmail.com> napisa(a):

Tzva Adonai napisa(a):
Stan wojenny by uzasadniony?

Szeregowca Jaruzelskiego naley potraktowa tak, jak Adolfa Eichmann'a
- nieprawda Cwachu ?

matador.

A nie moesz i kretynie i zamiast pieprzy to go wyeliminowa?