Polacy odpowiedzialni za śmierć 3 mil ionów Żydów?...

Data: 2009-05-25 17:20:49
Autor: Slawek SWP
Polacy odpowiedzialni za śmierć 3 mil ionów Żydów?...
Użytkownik Tzva Adonai napisał:
 Zginęli
niemal wszyscy polscy Żydzi.

http://www.rp.pl/artykul/2,310528_Polacy_jako_narod__nie_zdali_egzaminu_.html

Została tylko V kolumna i ruscy agenci.

--
Sławek SWP

Data: 2009-05-25 08:29:56
Autor: Tzva Adonai
Polacy odpowiedzialni za śmierć 3 milionów Ż ydów?...
On 25 Maj, 17:20, Slawek SWP <skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl>
wrote:

Została tylko V kolumna i ruscy agenci.

Wiesz, gdyby jeden Żyd uparcie twierdził, że Polacy zdradzili Żydów
podczas nazistowskiej okupacji, to może nie dałbym mu do końca wiary,
chociaż nigdy jeszcze żaden Żyd mnie nie okłamał... Ale to nie jest
odosobniony głos.. To głos tysięcy ludzi, którzy przeszli przez piekło
i którzy się nawet wzajemnie nie znają.. Sam jestem Polakiem, ale w
tej sprawie nie mogę stanąć po naszej stronie, bo wiem, że żyjemy w
kłamstwie...